بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد کدامند؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 64263
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ |

بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد کدامند؟

هر زمان خواستید به مشهد سفر کنید و علاوه بر زیارت از حرم مطهر امام رضا (ع)، اقامتی به یاد ماندنی در این شهر داشته باشید، به مقاله را به طور کامل بخوانید تا با هتل‌های 5 ستاره این شهر و نحوه رزرو آنها با قیمت مناسب، بیشتر آشنا شوید.
بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد کدامند؟

هتل‌های پنج ستاره مشهد

شهر بزرگ و زیبای مشهد، هتل‌های مختلفی دارد. اگر قصد داشته باشید در زمان سفر به مشهد یکی از هتل‌های پنج ستاره این شهر اقامت کنید، باید بگوییم که این شهر هتل‌های پنج ستاره زیادی اعم از هتل مجلل درویشی، هتل پردیسان، هتل مدینه الرضا و … دارد. اما ما در این مقاله قصد داریم تنها دو تا از این هتل‌ها را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

هتل هما ۱ مشهد

یکی از محبوب‌ترین هتل‌های پنج ستاره شهد مشهد که در بلوار احمدآباد این شهر ساخته شده و جزو قدیمی‌ترین هتل‌های ساخته شده در شهر مشهد نیز می‌باشد، هتل هما ۱ مشهد است. این هتل شیک، در دهه پنجاه شمسی در مشهد ساخته شد و از آن موقع تاکنون، خدمات باکیفیتی را به مسافرانش ارائه می‌داده است. این هتل در سال ۱۳۹۴ نیز بازسازی شد تا بتواند به بهترین شکل، از مسافرانش پذیرایی کند. هتل هما شش طبقه است و مجموعا ۱۳۵ واحد اقامتی دارد. از امکانات مختلفی تفریحی این هتل نیز می‌توان به زمین تنیس و همچنین سالن ماساژ آن اشاره کرد.

اگر هم می‌خواهید در هتل‌های نزدیک حرم اقامت داشته باشید، این مطلب را بخوانید.

هتل الماس ۲ مشهد

یکی دیگر از هتل‌های متفاوت شهر مشهد که کمتر از ۵ سال پیش ساخته شده و یکی از نوسازترین هتل‌های ۵ ستاره این شهر است، هتل الماس ۲ مشهد می‌باشد. این هتل که شعبه دوم هتل الماس در مشهد است و جزو هتل‌های لوکس ایران نیز بحساب می‌آید، ۲۵ طبقه دارد و در مجموع با ۲۱۶ واحد اقامتی، از مسافرانش میزبانی می‌کند. هتل الماس دو یکی از مرتفع‌ترین هتل‎‌های مشهد است و چشم انداز بی‌نظیری به کل شهر دارد. اتاق‌های مختلف این هتل، به سبک‌های متفاوتی مانند ایتالیایی، روسی، تایلندی و …. ساخته شده‌اند و قطعا اقامت در آنها، تجربه متفاوتی خواهد بود. از امکانات تفریحی هتل نیز می‌توان به مجموعه آبی که شامل استخر و سونا و جکوزی است اشاره کرد. هتل الماس پنج رستوران دارد و شما می‌توانید برای صرف ناهار و شام، به آنها مراجعه کنید و انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت ایرانی و فرنگی را بدون خروج از هتل، میل کنید.

رزرو هتل در مشهد

برای رزرو هر یک از هتل‌های مشهد یا شهرهای دیگر مانند هتل شیراز یا هتل اصفهان، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. شما می‌توانید با جستجوی شهر مورد نظر و همچنین تاریخ ورود و خروج به هتل، لیستی از هتل‌های موجود در آن شهر را دریافت نموده و با مقایسه آنها، هتل مورد نظرتان را آنلاین رزرو کنید و هزینه آن را بصورت اینترنتی پرداخت نمایید.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.