بهترین سرور مجازی بورس برای خرید و فروش سهام - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 48986
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 25 مرداد 1400 - 12:29 |

بهترین سرور مجازی بورس برای خرید و فروش سهام

چنانچه شما هم دستی در بازار بورس دارید و به خرید و فروش سهام و از همه مهم تر سر خطی زدن علاقه دارید حتما می دانید که لازمه این فعالیت ها در گام اول  استفاده از سخت افزار مناسب و اینترنت با کیفیت و سرعت بالا است.
بهترین سرور مجازی بورس برای خرید و فروش سهام

چنانچه شما هم دستی در بازار بورس دارید و به خرید و فروش سهام و از همه مهم تر سر خطی زدن علاقه دارید حتما می دانید که لازمه این فعالیت ها در گام اول  استفاده از سخت افزار مناسب و اینترنت با کیفیت و سرعت بالا است. برای مثال در بسیاری از نماد های با ارزش و سود بالا اکثر افرادی که از اینترنت های معمولی و خانگی و برای مثال گوشی موبایل استفاده می کنند شانس چندانی در به دست آوردن رتبه و جایگاه های تک رقمی ندارند.

تمامی افرادی که در بازار بورس فعالیت دارند به دنبال اینترنت پر سرعت هستند و با هم در رقابت می باشند. یکی دیگر از مهم ترین موارد هایی که باعث می شود شما در بازار سهام موفق باشید استفاده از ابزار های مناسب مانند سرور مجازی بورس است. با استفاده از سرور مجازی بورس می توان اینترنت بسیار پرسرعت تری نسبت به اینترنت های خانگی داشت. اگر سرعت اینترنت خانگی را ۱۶ مگابیت در نظر بگیریم سرور مجازی بورس دارای سرعتی حدود ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه می باشد.

سرور بورس چیست؟

این سرور ها به زبان ساده تر  یک کامپیوتر قدرتمند و با سخت افزار متفاوت برای کاربران با بودجه مختلف هستند که با دسترسی به اینترنت پر سرعت و پینگ تایم پایین به طور شبانه روز روشن می باشد و شما با اتصال به آن از هر نقطه ایران گویی با اینترنت پر سرعت همان کامپیوتر ( سروری که در دیتا سنتر برج میلاد تهران قرار دارد. ) به بازار بورس رفته اید و در چنین شرایطی از اینترنت بسیار قدرتمند و پر سرعتی استفاده خواهید کرد. جالب است بدانید محیط ویندوز این سرور ها بسیار مشابه رایانه های شخصی است و کار کردن با آنها بسیار ساده است. همچنین شما مجاز هستید در ویندوز اختصاصی خود نرم افزار های مختلف را بدون محدودیت نصب کنید و محیط ویندوز را برای خود سفارشی سازی کنید.

خرید سرور مجازی بورس

شرکت توشن ارائه دهنده انواع سرور مجازی بورس ایران می باشد. این شرکت با تکیه بر دانش های روز و با استفاده از فناوری های جدید که از کشور های اروپایی وارد شده است، اقدام به ارائه سرعت اینترنت تا ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه می کند. شرکت توشن توانسته سرعت اینترنت بیش از ۹ گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت توشن و خرید پلن مورد نظرتان با بهترین و مناسب ترین قیمت ها از اینترنت پر سرعت بهره مند شوید و بهترین نتایج سرخطی و خرید سهام خود را در پورتفویی که دارید ایجاد نمایید.

چگونه در روز دوم عرضه اولیه بخریم؟

عرضه ‌های سال‌های اخیر معمولاً پر سود بوده اند و به همین دلیل کسانی که به تازگی وارد بازار سرمایه شده‌اند، بدون نیاز به تحلیل‌ های خاص به خرید سهام این عرضه ‌ها می پردازند. به گفته برخی خبرگزاری ها رقبای شما در حال تلاش برای تهیه ابزارها و اینترنت ‌های بهتری، برای عملکرد بهتر و کسب نتایج مناسب تر در بازار سرمایه بورس می باشند. اینترنتی که اولویت بالاتری نسبت به رقبای شما در خرید عرضه اولیه در روزهای اول و دوم را به همراه دارد. شما زمانی در بورس موفق می شوید که سرعت اینترنتی عالی نسبت به سایر افراد موجود در صف های خرید داشته باشید. حال با داشتن یک سرعت اینترنت عالی، باید ربات سرخطی بورس حرفه ای هم در کنارش داشته باشید.

چگونه به اینترنت بورس دسترسی خواهید داشت؟

برای استفاده از سرور بورس نیازی به سخت افزار خاصی ندارید و تنها با داشتن یک گوشی هوشمند یا یک کامپیوتر و نام کاربری و رمز عبوری که شرکت ارائه دهنده سرور به شما داده است می توانید وارد فضای سرور مجازی شوید. این نام کاربری و رمز عبور را باید وارد نرم افزاری به نام ریموت دسکتاپ کانکشن کنید تا بتوانید به محیط سرور وارد شوید. این نرم افزار به صورت پیشفرض روی تمامی سیستم ها نصب می باشد اگر این برنامه را نداشتید می توانید خیلی راحت آن را از سایت های معتبر دانلود کنید. سرعت اینترنتتان تا ۱۰ هزار مگابیت افزایش خواهد یافت و پینگتان هم ۱ و کمتر از ۱ میلی ثانیه خواهد شد.

قطعا شما با هیچ اینترنت معمولی نمی‌ توانید چنین پینگی داشته باشید و کیفیتتان تا این اندازه در همه حال باقی بماند. برای تهیه این سرورهای مجازی بورس که به وسیله آن می توانید سریع تر با کارگزاری ارتباط برقرار کنید و نسبت به دیگر متقاضیان عرضه اولیه در اولویت بالاتری قرار بگیرید، می توانید به سایت توشن مراجعه نمایید و سرور مجازی بورس را تهیه نمایید که در کمترین زمان ممکن به اینترنت سرور مجازی بورس دست پیدا کنید.

آشنایی با ربات سرخطی

ربات های سرخطی نرم افزار های پیشرفته ای می باشند که می توانند با دریافت نماد، تعداد سهم و قیمت هر سهم سرخطی حرفه ای را برای شما ایجاد کنند. این نوع نرم افزار ها بسیار دقیق هستند. این نرم افزار ها با ساعت کارگزاری دقیقا تنظیم می گردند و طبق ساعت کارگزاری دقیقا سر ساعت مورد نظر شما برای کارگزاری درخواست خرید را ارسال می نمایند. آیا واقعا می توانند کارآمد باشد؟ ارسال درخواست سرخطی به دقت و سرعت بالایی نیاز دارد و اگر دقت و سرعت بالا را داشته باشید می توانید جزو نفرات اول صف باشید.

 ربات های بورس بسیار سریع بدون کوچکترین تاخیر، مشکل و بدون خطاهای انسانی درخواست شما را به بورس بسیار سریع و دقیق ارسال می کنند. اگر برای فعالیت در بازار بورس از اینترنت پر سرعت یعنی سرور مجازی بورس استفاده نمایید و همراه آن ربات سرخطی نیز داشته باشید خیلی راحت می توانید به نتایج بسیار خوبی در بازار سرمایه برسید.

خرید سرور مجازی بورس ! از کجا؟

با یک جستجوی ساده در اینترنت و با کلمه کلیدی هایی نظیر “سرور بورس” و یا “سرور مجازی بورس” سایت های متعددی که این خدمات را ارائه می دهند را مشاهده خواهید کرد. نکته کلیدی در انتخاب شرکت مناسب و مطمئن در این مورد قدمت شرکت و نظرات کاربران خواهد بود.

شرکت توشن از پیشگامان ارائه دهنده انواع سرور مجازی بورس ایران است که خدمات متعددی را به کاربران با بودجه مالی مختلف با پشتیبانی ۲۴ ساعته و کادری مجرب در سخت افزار و نرم افزار سرور ها ارائه می کند. این شرکت با تکیه بر دانش های روز و با استفاده از فناوری های جدید که از کشور های اروپایی وارد شده است، اقدام به ارائه سرعت اینترنت تا ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه  می کند. شرکت توشن توانسته سرعت اینترنت بیش از ۹ گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران سرور های اختصاصی خود بگذارد.

جالب است بدانید که نمونه های سرخطی که کاربران سرور های این خدمات دهنده روزانه ثبت می کنند بر روی صفحه سرور بورس و همچنین شبکه های اجتماعی این شرکت به نشانی زیر درج می شود و شما می توانید به خیالی آسوده از عملکرد سرور های این شرکت در معاملات خاطر جمع شوید:

https://toshan.net/vps/bours

 

 شما می توانید ۲۴ ساعته و ۷ روزه هفته، در هر ساعت از شبانه روز  با مراجعه به وب سایت شرکت توشن و سفارش آنلاین پلن مورد نظرتان با بهترین و مناسب ترین قیمت ها از اینترنت پر سرعت بهره مند شوید و بهترین نتایج سرخطی و خرید سهام خود را در پورتفویی که دارید ایجاد نمایید.

سرور بورس توشن؛ مطمئن ترین انتخاب!

سرور مجازی بورس توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، به پینگ تایم صفر الی یک میلی ثانیه ای به سرور های سایت های کارگزاری بورسی و دیگر سایت های داخلی دسترسی داشته باشید. این سرور ها با سخت افزار قدرتمند، به همراه پر سرعت ترین اینترنت ایران به طور کامل نیاز های شما برای زدن سرخطی خوب را بر آورده خواهند کرد.

 سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در تهران و کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور بورس داخلی  و یا خرید سرور مجازی یا اختصاص بورس با پورت ۱۰ گیگابایت را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را سفارش دهید. برخی از این سرویس ها از اتصال همزمان دو کاربر مختلف پشتیبانی کرده و در تمامی سرور ها چندین ربات سرخطی رایگان برای استفاده کاربران نصب شده است. همچنین شما می توانید بدون هیچ محدودیتی نرم افزار ها و برنامه های مورد نیاز خود را در ویندوز اختصاصی سرور خود نصب کنید و از طریق موبایل، لپ تاپ، رایانه شخصی، تبلت و … بدون هیچ محدودیتی از هر کجا به آن متصل شوید.

 برای مشاوره قبل از خرید و کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه سرخطی های کاربران سرور بورس ( با به روز رسانی روزانه ) می توانید با شماره هوشمند ۹۱۰۰۶۹۹۶ ۰۲۱ تماس بگیرید و یا به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://toshan.net/vps/bours

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای بهترین سرور مجازی بورس برای خرید و فروش سهام بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.