بهترین روش برای کار در کانادا کدام روش است؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101290
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵ |

بهترین روش برای کار در کانادا کدام روش است؟

امروزه کار در کانادا از طریق روش‌های مختلفی قابل انجام است که هریک از آنها دارای مزایای مخصوص به خود هستند. آشنایی با این متدها و مزایایی که هریک از آنها دارند به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن فرایند مهاجرت خود به این کشور را طی کنید.
بهترین روش برای کار در کانادا کدام روش است؟

امروزه کار در کانادا از طریق روش‌های مختلفی قابل انجام است که هریک از آنها دارای مزایای مخصوص به خود هستند. آشنایی با این متدها و مزایایی که هریک از آنها دارند به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن فرایند مهاجرت خود به این کشور را طی کنید. در ادامه بیشتر درباره این روش‌ها صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سیستم اکسپرس اینتری یکی از بهترین متدهایی است که برای کار در کانادا  به شمار می‌آید که به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی ساده و راحت ویزای کاری این کشور را دریافت کنید. این سیستم در واقع یک برنامه امتیازدهی است که پارامترهای مختلفی روی امتیازات شما تاثیرگذار هستند. هرچه بتوانید امتیازات بالاتری را دریافت کنید به همان میزان شانس شما نیز برای کارکردن در این کشور بالاتر می‌رود. از جمله عوامل مهمی که روی این امتیازات تاثیرگذار هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن مهارت در زبان انگلیسی و فرانسه
  • داشتن تحصیلات مرتبط با کاری که قصد انجام آن را دارید.
  • داشتن سابقه کاری حداقل یک ساله
  • داشتن سن مناسب که معمولا بین ۱۸ تا ۳۵ سال است.
  • دریافت پیشنهاد کاری از یک کارفرما در کشور کانادا
  • داشتن تمکن مالی مناسب

با در نظر گرفتن این پارامترها می‌توانید امتیاز خود را در سیستم اکسپرس اینتری افزایش داده و به این ترتیب با شانس بالاتری اقدام به اخذ ویزای کاری این کشور کنید.

شرایط کارکردن در کشور کانادا

برای این‌که بتوانید در کشور کانادا مشغول به کار شوید باید شرایط خاصی داشته باشید که از جمله این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن حداقل یک سال سابقه کاری
  2. مدرک زبان فرانسوی یا انگلیسی
  3. داشتن تمکن مالی
  4. عدم سوسابقه کیفری
  5. داشتن مدارک تحصیلی مرتبط
  6. داشتن دعوت‌نامه از یک کارفرما

اگر شما هم در آماده‌سازی هریک از این شرایط با مشکل خاصی مواجه شدید بهترین راهی که پیش رویتان قرار دارد این است که از خدمات ارائه شده توسط آژانس مهاجرتی اپلای من استفاده کنید. کارشناسان این مجموعه به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در کمترین زمان و به بهترین شکل شرایط لازم برای مهاجرت را آماده کنید.

چه مراحلی را باید برای مهاجرت کاری به کانادا طی کنیم؟

برای این‌که بتوانید مشغول به کار در کانادا شوید نیازمند این خواهید بود که مراحل زیر را در این زمینه طی کنید:

  • در اولین قدم باید فرم‌های مربوط به کار در این کشور را پر کرده و اطلاعات دقیق و معتبری را براساس مدارک خود در آن وارد کنید.
  • در قدم بعدی باید درخواستی را برای کارفرماهای این کشور ارسال کنید. به این ترتیب درخواست شما توسط آنها بررسی شده و در صورت تمایل نتیجه را به شما اعلام می‌کنند.
  • با دریافت دعوت‌نامه از کارفرماهای این کشور شما می‌توانید خیلی ساده و راحت شروع به آماده‌سازی مدارک خود کنید که در ادامه به معرفی این مدارک می‌پردازیم.
  • پس از آن باید مدارک خود را بارگذاری کرده و سعی کنید تا امتیازات خود را افزایش دهید.
  • در صورت مناسب بودن امتیاز می‌توانید درخواست خود را برای اخذ ویزای کاری این کشور نیز ارسال کنید. برای این کار باید به سفارت رسمی کشور کانادا مراجعه کنید.

طی کردن این مراحل ممکن است چالش‌هایی را برای شما به همراه داشته باشد. در صورت بروز چنین مسئله‌ای حتما از خدمات مجموعه اپلای من استفاده کرده و به این ترتیب سعی کنید تا شانس خود را برای دریافت ویزای کاری کشور کانادا افزایش دهید.

چه مدارکی برای کار در کشور کانادا موردنیاز است؟

از جمله مهم‌ترین مدارک موردنیاز برای کار در کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مدارک شخصی از جمله کارت ملی و پاسپورت معتبر
  2. مدارک تحصیلی
  3. مدارک شغلی
  4. دو قطعه عکس که با استانداردهای پاسپورت گرفته شده باشند.
  5. رزومه کاری
  6. دعوت‌نامه از کارفرما
  7. و …

یک نکته مهم برای تهیه این مدارک این است که مدارک شما باید با اطلاعاتی که در فرم‌های مربوطه وارد کرده‌اید کاملا همخوانی داشته باشد. در صورتی که چنین همخوانی وجود نداشته باشد این احتمال وجود دارد که درخواست شما برای کارکردن در این کشور و دریافت ویزای کاری آن رد شود. پس به‌منظور جلوگیری از بروز چنین مشکلی بهتر است حتما سعی کنید مدارک و فرمتان همخوانی داشته باشند.

کدام موقعیت‌های شغلی را می‌توانیم در کشور کانادا انتخاب کنیم؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد کارکردن در کشور کانادا با استفاده از ویزای اکسپرس اینتری را دارید باید به این نکته دقت داشته باشید که برخی از موقعیت‌های شغلی شانس شما را برای کارکردن در این کشور به میزان زیادی افزایش می‌دهند. برای مثال مشاغل مدیریتی می‌توانند از بهترین گزینه‌ها برای شما باشند. در کنار این دسته از مشاغل شما می‌توانید مشاغل سطح A که نیازمند مدارک تحصیلی خاص مانند پزشکی هستند را نیز برای کارکردن در این کشور انتخاب کنید.

کادر درمان از جمله مهم‌ترین گروه‌هایی هستند که می‌توانند با ویزای اکسپرس اینتری مشغول به کار در کانادا شوند. در کنار آنها باید توجه داشته باشید که برخی از مشاغل نیازمند مهارت‌های خاصی هستند که از جمله این مشاغل می‌توان به مواردی همچون آرایشگری، لوله‌کشی، سرآشپزی و … اشاره کرد. شما می‌توانید از میان این مشاغل نیز یکی را برای کار در کشور کانادا انتخاب کنید.

ثبت شرکت در کشور کانادا

یکی از جذاب‌ترین راه‌هایی که برای اخذ ویزای کاری در کشور کانادا وجود دارد اقامت از طریق ثبت شرکت کانادا  است. این نوع اقامت به شما اجازه می‌دهد تا با سرمایه و مهارت‌هایی که دارید بتوانید شرکتی را در کشور کانادا راه‌اندازی کرده و به این ترتیب مشغول به کار در این کشور شوید. البته باید دقت داشته باشید که برای انجام این کار نیازمند شرایط خاصی هستید که شرکت مهاجرتی اپلای من می‌تواند به میزان زیادی در این زمینه به شما کمک کند.

با اپلای من خیلی راحت مشغول به کار در کانادا شوید

آژانس مهاجرتی اپلای من  یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که امروزه در زمینه مهاجرت به کشور کانادا فعالیت کرده و خدمات خود را به شما ارائه می‌دهد. با کمک کارشناسان این شرکت می‌توانید خیلی راحت مشغول به کار در کانادا شوید. کارشناسان این مجموعه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت خدمات به شما کمک می‌کنند تا مراحل مهاجرت کاری به این کشور را طی کنید.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.