بهترین راه افزایش درآمد یک وکیل به نقل از رویال کد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55407
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ |

بهترین راه افزایش درآمد یک وکیل به نقل از رویال کد

اگر وکیل باشید به خوبی از چالش های پیش روی خود آگاه هستید و میدانید که تنها محدود به دادگاه رفتن و صحبت با موکلان و شاکیان نمی شود.
بهترین راه افزایش درآمد یک وکیل به نقل از رویال کد

اگر وکیل باشید به خوبی از چالش های پیش روی خود آگاه هستید و میدانید که تنها محدود به دادگاه رفتن و صحبت با موکلان و شاکیان نمی شود. کنترل کردن حجم زیاد پرونده ها، صحبت کردن با افرادی که هر کدام مسائل خاص خود را دارند و هزار مورد دیگر از جمله مشکلاتی هستند که واقعاً رسیدگی به تک تک شان بسیار دشوار است. رویال کد در اینجا تصمیم دارد به شما نشان دهد که چگونه بسیاری از این مشکلات را از پیش رو بردارید؛ پس با ما همراه باشید.

مراجعین شما احتیاج دارند شما گوش شنوای خوبی برای مشکلات شان باشید

افرادی که با مسائل حقوقی درگیر هستند، دوست دارند که ساعت ها در مورد مشکلات شان با افراد خبره صحبت کنند. و مسلماً شما در طول ماه ها و حتی روزها با تعداد زیادی از اینگونه اشخاص ملاقات خواهید داشت؛ اما رسیدگی به تک تک آنها کاری بسیار زمان بر بوده و از حوصله شما خارج است. تصور کنید که روزانه چقدر باید به حرف های آدم های عصبانی و ناراضی گوش دهید در حالیکه اصلاً لازم نیست، آنها به شکل حضوری با شما ملاقات کنند. خیلی راحت می توانستید، در خانه بنشینید و بدون آنکه آرامش خود را مختل کنید، صحبت های شان را گوش می دادید. پس لازم است بدنبال راهی باشید که نیاز به مراجعه حضوری افراد کمتر شود.

تعداد پرونده ها زیاد است، نمی توانید هر ساعت موکلان خود را در جریان همه چیز قرار دهید.

شما یک وکیل کار بلد هستید که مراجعه کنندگان زیادی دارد. پرونده های بیشماری زیر دست شما است ولی حتی با وجود دستیار و وکیل نمی توانید، موکلان خود را در جریان پیشرفت پرونده های شان قرار دهید. وقتی نتوانید رضایت صد در صدی افراد تحت وکالت خود را برآورده کنید، آنها از شما ناراضی خواهند شد و بدون شک، توضیح این مساله که چقدر سرتان شلوغ است، کاری به شدت بیهوده خواهد بود. در نتیجه شما به تدریج مشتریان خود را از دست می دهید. و دیگر کسی سراغ شما را نخواهد گرفت. از همین رو، باید به دنبال راهی باشید که در زمان مناسب موکلان شما از روند پیشبرد پرونده هایشان آگاه شوند و شما نیز مجبور نباشید، هزینه زیادی را جهت استخدام دستیار و منشی صرف کنید.

مردم برای موارد جزئی وقت شما را میگیرند

این مورد بسیار اتفاق می افتد که اشخاصی برای محاسبه میزان مهریه، نفقه و موارد شبیه به اینها، سراغ شما را می گیرند در حالیکه محاسبه آنها فقط چند دقیقه زمان می برد و شما این زمان ها را می بایست برای موارد مهم تر و یا استراحت خود صرف کنید. بهتر است به دنبال راه حلی باشید که انجام این کارها بدون دخالت مستقیم، قابل انجام باشد. در این حال، شما زمان هایی که حتی پاسخگو نیستید، مراجعه کنندگانی را به سمت خود جذب خواهید کرد.

مردم باید شما را بشناسند

مردم از کجا باید بدانند که در شهر و محل سکونت شان یک وکیل حرفه ای وجود دارد؟ اصلاً چرا باید محدود به مکان خاص باشید؟ شما لیاقت آن را دارید که موکلانی از سرتاسر ایران سمت خود جذب کنید. اما چطور باید این اتفاق بی افتد؟ شاید بگویید که برای خود تبلیغ می کنم. فکر می کنید مردم چقدر تبلیغات را می بینند و تبلیغات شما چقدر قرار است مقابل دیدگان مردم قرار بگیرد؟ از طرفی می دانید که چقدر باید هزینه تبلیغات در رسانه های دیداری و شنیداری مانند تلویزیون و رادیو صرف کنید؟ آن هم برای فقط یکبار تبلیغ. شما باید دیده شوید؛ باید هر زمان که مردم دنبال وکیل خوب بودند، شما را پیدا کنند؛ آن هم بدون آنکه زحمت و مبلغ زیادی را برای دیده شدن هزینه کنید.

باید ۲۴ ساعته پاسخگوی افراد باشید.

مطمئناً این کار ممکن نیست که هر ساعت از شبانه روز در دفتر کار خود حاضر شوید و به افرادی که به خدمات حقوقی شما احتیاج دارند، پاسخ بدهید. اما در این میان متوجه این موضوع باشید که وکلای دیگر همواره در دسترس قرار دارند و اگر شما نتوانید به موقع، پرسش های حقوقی اشخاص را جواب بدهید، آنها همکاران شما را انتخاب خواهند کرد؛ بنابراین، باید به دنبال راه حلی باشید که بدون احتیاج به تلفن و حضور در محل کار، خدمات حقوقی لازم را ارائه کنید.

با طراحی سایت وکالت می توانید 24 ساعته در دسترس باشید

حتی زمان هایی که کار نمی کنید، پول دربیاورید

شاید باور این مورد کمی دشوار باشد اما خیلی راحت قادر خواهید بود، حتی زمانی که به امر وکالت مشغول نیستید در خانه کسب درآمد کنید. در حقیقت بسیاری از همکاران شما این کار را انجام می دهند. اما چگونه؟ به کمک مشاوره رایگان و تبلیغات در فضای اینترنت.

شما خیلی راحت می توانید در خانه بنشینید و در ازای مشاوره های آنلاین کسب درآمد کنید و یا در بستر اینترنت تبلیغات انجام داده و درآمد خود را افزایش دهید؛ آن هم بدون نیاز به آشنایی با اصول تبلیغات.

همه مشکلات راه حل دارند

مواردی که در بالا خدمت شما توضیح دادیم، تنها گوشه ای از چالش های حقوقی شما بعنوان وکیل است و حتماً با مسائلی که به تجربه شخصی تان مرتبط می شوند، سر و کار داشته اید. اما خبر خوش این است که خیلی از آنها راه حل دارد و بدون هیچ مشکلی قادر خواهید بود، در خانه، محل کار و یا حتی در زمان استراحت، کسب درآمد کنید. اما چگونه؟ به کمک طراحی وبسایت حقوقی.

سایت داشته باشید و بصورت آنلاین در تمام ساعات شبانه روز به موکلان و مراجعه کنندگان خود خدمات ارائه دهید

با طراحی وبسایت حقوقی نه تنها می توانید در هزینه های شخصی، بلکه در هزینه های موکلان خود نیز صرفه جویی کنید. دیگر آنها احتیاجی ندارند که از شما وقت ملاقات حضوری بگیرند و هزینه رفت و آمد یا اصطحلاک خودرو پرداخت کنند. شما نیز مجبور نخواهید بود آرامش روحی و روانی خود را بخاطر شنیدن شکایت ها و ناراحتی های آنها از دست بدهید. آنها خیلی راحت می توانند از طریق پنل مشخصی که در وبسایت خود قرار داده اید، با شما به صورت تلفنی و یا ایمیل ارتباط بگیرند و شما به سوالات آنها پاسخ دهید.

موکلان شما براحتی قادر خواهند بود از طریق وبسایت حقوقی از پیشرفت پرونده های خود آگاه شوند.

مزیت دیگر طراحی وبسایت وکالت در این است که امکان قرار دادن پنل مشخص برای هر کاربر وجود دارد؛ این ویژگی سبب می شود که کاربران اطلاعات مرتبط با پرونده های حقوقی خود را به راحتی پیدا کنند و شما دیگر لازم نیست به طور مداوم در رابطه با پروندهای حقوقی موکلان خود به آنها توضیحاتی را ارائه بدهید.

انجام محاسبات مهریه و نفقه براحتی صورت می پذیرد

هنگامی که شما وبسایت وکالت طراحی می کنید، باید بخش مجزایی را برای محاسبات مربوط به مهریه، نفقه و موارد شبیه به این در نظر بگیرید. این کار از بسیاری جهات به سود شما خواهد بود؛ زیرا دیگر زمان شما با موارد پیش پا افتاده هدر نخواهد رفت و هنگامیکه بازدید کنندگان سایت دقت شما را در اینگونه محاسبات ببینند، تمایل آنها برای سپردن امور حقوقی خود به شما، افزایش پیدا خواهد کرد.

مردم با توانایی های شما آشنا خواهند شد

اهمیت تولید محتوا در این مبحث مشخص می شود. هنگامیکه شما بوسیله تولید محتوای مناسب، اطلاعات و تجربیات حقوقی خود را با بقیه به اشتراک می گذارید، در حال اعتماد سازی هستید. بازدید کنندگان سایت مطالب شما را می خوانند، روزومه شما را می بینند، با توانایی های شما آشنا می شوند و خود شما نیز دیگر مجبور نیستید توضیحات تکراری را در اختیار افراد مختلف قرار دهید. بدین صورت بدون آنکه خودتان متوجه شوید، در حال جذب موکل برای خود هستید.

همیشه و همه جا در دسترس هستید

حتماً به خوبی آگاه هستید که اینترنت چه تغییرات اساسی را در زندگی افراد بوجود آورده است. امروزه بسیاری برای پاسخ به سوالات و حل مشکلات خود به این فضا رجوع می کنند و اشخاصی که در زندگی با مشکلات حقوقی درگیر شده اند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگر شما وبسایت حقوقی نداشته باشید، شناخته نمی شوید؛ این در حالی است که سایر همکاران شما وبسایت وکالت دارند و هر ساعت از شبانه روز در حال جذب مراجعه کننده برای خود هستند. از سویی دیگر، طراحی وبسایت حقوقی شما را فراتر از زمان و مکان به افراد می شناساند. از همین جهت، اگر مایل هستید که به سرعت جذب مخاطب کرده و در زمینه کاری خود مطرح شوید، چاره ای به جز طراحی وبسایت حقوقی نخواهید داشت.

دریافت حق مشاوره در ازای ارائه خدمات حقوقی

شما با طراحی وبسایت حقوقی قادر خواهید بود، قسمت مجزایی را جهت ارائه خدمات حقوقی در نظر بگیرید؛ بدین شکل بدون نیاز به ملاقات حضوری، توسط ارائه مشاوره های حقوقی آنلاین می توانید کسب درآمد بکنید.

تبلیغات سایر وبسایت ها را در سایت خود انجام دهید

تبلیغات در فضای اینترنت در مقایسه با رسانه های دیداری و شنیداری با سهولت بیشتر انجام می شود. افراد که مایل به مطرح شدن در فضای اینترنت هستند، تنها با تبلیغ وبسایت خود در اینترنت از طریق ساخت بنر و موارد مشابه شناخته می شوند. شما نیز می توانید با تبلیغ سایر وبسایت ها از آنها هزینه هایی را دریافت کرده و بدین شکل نیز به کسب درآمد برسید.

چطور با استفاده از اینترنت به سود بالا در فضای اینترنت برسید؟

همانطور که در بالا خدمت شما توضیح دادیم، اینترنت بسیاری از کارها را راحت کرده و در عین حال نیز دوری کردن از این فضا، اجتناب ناپذیر است. اگر بخواهید بعنوان یک وکیل درآمد بالایی را کسب کنید، نباید از ظرفیت های این بستر غافل شوید. برای رسیدن به درآمد بالا بدون زحمت زیاد نیز احتیاج به شرکت طراحی وبسایت دارید که برای شما بهترین و کامل ترین وبسایت حقوقی را طراحی کند.

مشخصات یک وبسایت حقوقی خوب چیست؟

یک وبسایت وکالت مناسب باید تمام نیازهای کاربران و صاحبان وبسایت را به کامل ترین شکل برطرف نماید. طراحی تجربه و کاربری متناسب، برنامه نویسی اصولی و قرار دادن امکاناتی که متفاوت از فروشگاه اینترنتی است، باید کاملاً براساس قواعد مشخصی اجرا شود. در غیر اینصورت، هزینه ای که برای طراحی وبسایت حقوقی پرداخت کرده اید، عملاً دور ریخته شده است.

رویال کد

چگونه بهترین شرکت طراحی وبسایت حقوقی را پیدا کنم؟

مهم ترین نکته ای که قبل از انتخاب شرکت مورد نظر باید به آن توجه کنید، تجربه کاری و اطلاعات مفیدی است که آن شرکت در قالب محتوا بارگذاری می کند. همچنین صحبت کردن با مشتریان قبلی و دیدن نمونه کارهای آنها، شما را در انتخاب درست کمک خواهد کرد.

رویال کد مفتخر است که رضایت مندی صد درصدی مشتریان خود را فراهم آورده و کامل ترین وبسایت های حقوقی را طراحی کرده است. وبسایت هایی که کاملاً واکنشگرا بوده و از نظر طراحی تجربه و رابطه کاربری تمام نیازهای بازدید کنندگان و وکلا را برطرف می کند. همچنین با برنامه نویسی اصولی و سئو مناسب، وبسایت حقوقی شما را جزو وبسایت های محبوب گوگل قرار میدهد.

لینک خدمات طراحی سایت حقوقی : https://royalcode.net/web-design-lawyer/

منبع 

 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.