بهترین تولید کننده ساندویچ پانل‌های سقفی، دیواری و سردخانه - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 98620
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ |

بهترین تولید کننده ساندویچ پانل‌های سقفی، دیواری و سردخانه

برای ساخت انواع خانه‌های پیش ساخته، سوله، سردخانه و بسیار سازه‌های دیگر از ساندویچ پانل استفاده می‌کنند.
بهترین تولید کننده ساندویچ پانل‌های سقفی، دیواری و سردخانه

بهترین تولید کننده ساندویچ پانل‌های سقفی، دیواری و سردخانه

۰۵۱۳۶۶۲۲۸۸۰۰

شماره تماس بهترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل های سقف و دیوار و … ۰۵۱۳۶۲۲۸۸۰۰ است.

برای ساخت انواع خانه‌های پیش ساخته، سوله، سردخانه و بسیار سازه‌های دیگر از ساندویچ پانل استفاده می‌کنند. هزینه مقرون به‌صرفه ساندویچ پانل و انواع آن باعث شده تا به یکی از مصالح پرکاربرد تبدیل شود. امّا باید این نوع پانل را از کارخانه‌ای خریداری کرد از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده می‌کند. همچنین، کارخانه مد نظر باید با تکنولوژی‌ها روز دنیا در زمینه تولید ساندویچ پانل آشنا باشد.

ساندویچ پانل (Sandwich Panels)

ویژگی‌های بهترین تولید کننده ساندویچ پانل

برای انتخاب بهترین تولیدکننده و خرید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، لازم است نگاهی به تجربه و سابقه آن شرکت داشته باشید. تعداد پروژه‌های انجام شده و گواهینامه‌های یک کارخانه تاثیر مستقیمی بر کیفیت محصولات و خدمات آن شرکت را نشان می‌دهد. اخذ گواهینامه استاندارد CE اروپا یکی از این گواهینامه‌ها است.

ویژگی دیگر ارائه محصولات متنوع است. شرکتی که بتواند بیش از ۱۰۰ مدل مختلف ساندویچ پانل برای کاربردهای متنوع تولید کند، طبیعتاً نسبت به تولیدکنندگان یک یا چند مدل خاص برتری بیشتری دارد. انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری، سردخانه، سوله و انواع مختلف دیگر برای کاربردهای مختلف را می‌توانید تنها از یک تولیدکننده دریافت کنید و دیگر نیازی نخواهد بود تا به دنبال تولیدکننده دیگری باشید.

وجود چندین شعبه در کشور نشانه‌ای از گستردگی فعالیت یک شرکت تولیدکننده پانل می‌تواند باشد. علاوه بر آن با داشتن شعبه در شهرهای مختلف از جمله اصفهان، تبریز و مشهد باعث می‌شود تا ارسال محصولات به نقاط مختلف ایران آسان‌تر شود و هزینه‌های حمل‌ونقل تا حد امکان کاهش پیدا کند.

لیست قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل

انواع ساندویچ پانل و کاربردهای آن

همان طور که می‌دانید ساندویچ پانل یکی از انواع مصالح پیش‌ساخته است که از دو ورق فلزی (گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم) و یک لایه عایق در میان آنها تشکیل شده است. این نوع پانل‌ها به دلیل مزایای متعددی که دارند، در ساخت و ساز انواع سازه‌های صنعتی و غیر صنعتی به کار برده می‌شوند.

انواع ساندویچ پانل را می‌توان بر حسب نوع ورق یا عایق دسته بندی کرد.

  • ساندویچ پانل گالوانیزه: استحکام بالایی دارد و برای کاربردهای خارجی در شرایط آب‌وهوایی نامناسب، استفاده می‌شود.
  • ساندویچ پانل آلوزینک: این نوع پانل از ورق‌های آلوزینک که ترکیبی از آلومینیوم و روی است، ساخته می‌شود و در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد.
  • ساندویچ پانل فوم: ساندویچ پانل‌هایی با ورق‌های فوم و روکش آلومینیوم یا ورق‌های پلاستیکی که وزن بسیار سبکی دارند و برای کاربردهای موقت یا داخلی مناسب هستند.

از نظر عایق نیز می‌توان به جدول زیر اشاره کرد:

نوع عایق ویژگی
پلی‌یورتان عایق حرارتی و صوتی مناسب با قیمت متوسط
پلی‌استایرن عایقی ارزان و پر کاربرد که نسبت به پلی‌یورتان ضعیف‌تر است
پشم‌شیشه عایق صوتی و حرارتی که نسبت به دو گزینه دیگر کمتر استفاده می‌شود

ساندویچ پانل + قیمت پانل | مشخصات فنی، انواع، عکس و خرید

ساندویچ پانل سقفی

بهترین تولیدکننده ساندویچ پانل‌های سقفی از آخرین تکنولوژی و مرغوب‌ترین مواد برای ساخت این نوع پانل استفاده می‌کند. ساندویچ پانل‌های سقفی باید وزن کمتری داشته باشند تا بتوان به راحتی آن را جا به جا کرد. علاوه بر آن، این وزن کم ضروری است تا بار وارده بر سازه تا حد امکان کاهش پیدا کرده و نسبت به زلزله مقاوم شود.

پانل‌های سقفی در کارخانه تولیدکننده ساندویچ پانل، با انواع ورق و عایق‌های گفته شده در بالا تهیه و تولید می‌شود. برش دقیق و ضخامت مناسب در طراحی و تولید آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

ساندویچ پانل سقفی در ساخت سقف سوله، سقف خانه‌های پیش‌ساخته و سقف کانکس‌های مسکونی، اداری و کارگاهی استفاده می‌شود.

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل‌های دیواری بدنه اصلی یک سازه را تشکیل می‌شوند. به وسیله آنها دیوارهای خارجی و داخلی ساختمان، سوله، کارخانه و سردخانه ایجاد می‌شوند. طراحی آنها به‌گونه‌ای است که بتوانند با قرارگیری روی فونداسیون، فضایی مستحکم و مقاوم ایجاد کنند.

از آنجایی که پانل‌های دیواری در کارخانه تهیه و تولید می‌شوند میزان ضایعات آنها نسبت به مصالح سنتی بسیار کمتر است. بهترین تولید کننده ساندویچ پانل، تمامی پانل‌ها را در بسته‌بندی مناسب قرار می‌دهد و به محل نصب ارسال می‌کند.

علاوه بر ساخت بدنه اصلی سازه، از پانل‌های دیواری در پارتیشن‌بندی داخلی پروژه‌های مختلف مانند ادارات، بیمارستان و باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌کنند. همچنین، به وسیله آن می‌توان انواع کانکس را نیز طراحی و تولید کرد. اگر قصد ساخت کانکس را دارید، بهتر است ساندویچ پانل‌های مرغوب و با دوام را از یک تولیدکننده معتبر تهیه کنید.

پانل‌های سردخانه‌های

سردخانه‌های زیر صفر و بالای صفر را می‌توان به وسیله ساندویچ پانل سردخانه ایجاد کرد. وجود سردخانه برای بسیاری از صنایع ضروری است. کشاورزان، تولیدکنندگان دارو و مواد غذایی همگی نیاز به سردخانه‌هایی با عایق‌بندی مناسب هستند. پانل‌های سردخانه‌ای عایق‌های حرارتی بسیار خوبی هستند که می‌توانند به حفظ دمای داخل سردخانه و جلوگیری از هدر رفتن انرژی کمک کنند.

در کارخانه‌های معتبر از بهترین و مرغوب‌ترین عایق‌ها برای ساخت ساندویچ پانل سردخانه استفاده می‌کنند. به دلیل بالا بودن کیفیت مواد، این نوع پانل‌ها در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی و ضربه مقاوم هستند. شما می‌توانید از هر نقطه در ایران این نوع پانل را برای ساخت سردخانه خود سفارش دهید.

علاوه بر موارد گفته شده، ساخت سردخانه به وسیله پانل‌های ساندویچی با سرعت بیشتری انجام می‌شود. پس اگر صاحب محصولاتی هستید که نیاز به سردخانه دارند، به وسیله این نوع پانل در کمترین زمان محیطی را برای نگهداری از آنها فراهم کنید.

ورق‌های فلزی با ضخامت و جنس مورد نظر در کارخانه برش می‌خورند، عایق حرارتی به داخل ورق‌ها تزریق می‌شود و به وسیله دستگاه پرس به هم چسبانده می‌شوند تا پانل‌های سردخانه‌ای آماده شده و به محل پروژه ارسال بشوند.

پانل مخصوص سوله

ساندویچ پانل سوله یکی از مصالح و روش‌های ساخت انواع سازه‌های سوله است. در این روش، دیوارها و سقف سازه به وسیله پانل‌های مخصوص سه لایه طراحی و ساخته می‌شوند. از آنجایی که در سوله‌ها انواع تجهیزات و مواد مختلف خوراکی ممکن است نگهداری شود، لازم است که سوله در برابر عوامل محیطی مقاوم باشد.

پانل‌های ساخته شده در بهترین تولید کننده ساندویچ پانل، در برابر زلزله و آتش سوزی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. به‌کارگیری پانل‌های مرغوب باعث افزایش طول عمر سازه می‌شود.

از این نوع پانل همچنین می‌توان در ساخت نمایشگاه، جایگاه‌های سوخت، فرودگاه و مکان‌های پرورش قارچ و مرغداری استفاده کرد.

استفاده از ساندویچ پانل در ساخت خانه پیش ساخته

تولیدکننده پانل‌های ساندویچی، انواع پانل‌های گفته شده را تولید می‌کند تا پاسخگوی نیازهای مختلف در جامعه باشد. یکی دیگر از نیازهایی که امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، خانه‌های پیش ساخته است.

هزینه بالای مسکن باعث شده تا افراد بیشتری نسبت به خرید خانه‌های پیش ساخته اقدام کنند. ساخت خانه‌های پیش ساخته با پانل تا ۵۰ درصد سریع‌تر از روش‌های ساخت سنتی است. به طبع با کاهش زمان ساخت، هزینه‌های پروژه نیز کاهش پیدا می‌کند.

خانه‌های پیش‌ساخته با پانل دارای استحکام و دوام مناسبی است و در برابر زلزله تا حد قابل‌توجهی مقاومت می‌کند.

برای سفارش و خرید ساندویچ پانل مستقیم از درب کارخانه

خط تولید ساندویچ پانل

خط تولید در کارخانه پانل‌های ساندویچی در دو حالت پیوسته و ناپیوسته است. با استفاده از دستگاه‌های آنالوگ و تمام دیجیتال می‌توان پانل‌هایی با دقت بالا طراحی و تولید کرد. طبیعتاً به‌کارگیری دستگاه‌های گفته شده نیاز به تخصص و مهارت دارد؛ به همین دلیل بهترین تولیدکننده از افراد متخصص و با تجربه برای ساخت پانل‌های خود استفاده می‌کند.

  • روش پیوسته یا کانتینیوز: در این روش، اجزای یک پانل از یک طرف وارد دستگاه می‌شود و دستگاه روند اسمبل را انجام می‌دهد، در نتیجه از طرف دیگر پانل آماده در ابعاد دلخواه به دست می‌آید.
  • روش ناپیوسته یا دیسکانتینیوز: در این حالت، پانل‌ها به صورت مرحله به مرحله ساخته می‌شوند. هر عملیات به عنوان مثل برش خوردن یا تزریق فوم توسط یک دستگاه خاص انجام خواهد شد. این در حالی است که پانل‌های در روش پیوسته توسط یک دستگاه خاص ساخته و آماده می‌شوند.

خرید دستگاه‌های گفته شده برای خط تولید هزینه بالایی به همراه دارند. این در حالی است که کارخانه‌های تولیدکننده از تکنولوژی‌های به روز و دستگاه‌های دقیق استفاده می‌کنند تا محصولاتی با کیفیت را در اختیار شما قرار دهند.

خلاصه مراحل خط تولید ساندویچ پانل شامل موارد زیر است:

  • فرم دهی ورق: ورق‌های گالوانیزه (یا انواع دیگر) در دستگاه فرمینگ شکل داده می‌شوند.
  • تزریق فوم: فوم پلی‌یورتان (یا عایق‌های دیگر) بین دو ورق گالوانیزه تزریق و متراکم خواهند شد.
  • برش: پانل‌های به دست آمده در ابعاد مورد نظر برش می‌خورند.
  • بسته بندی: پانل‌ها به صورت ایمن بسته‌بندی و آماده تحویل می‌شوند.

نوع پانل (سقفی یا دیواری) توسط قالب‌ها تعیین می‌شوند. اگر ابعاد خاصی را مد نظر دارید، حتماً باید به کارخانه تولیدکننده اعلام کنید.

قیمت ساندویچ پانل چقدر است؟

قیمت ساندویچ پانل چقدر است؟

عوامل مختلفی بر قیمت این پانل‌های سه لایه تاثیر گذار است. امروزه دیگر همه افراد نوسانات بازار را به خوبی لمس می‌کنند، در نتیجه نمی‌توان از این نوسانات بر قیمت نهایی محصولات چشم‌پوشی کرد.

نوع ورق، نوع فوم، ضخامت ورق و فوم، نوع پانل، و برند و شرکت تولیدکننده همگی بر قیمت تاثیر می‌گذارند. به‌عنوان مثال پانل سقفی به دلیل وزن و ضخامت کمتری می‌تواند از نوع دیواری ارزان‌تر باشد.

برندهای معتبر از آنجایی که کیفیت و خدمات پس از فروش بهتری را ارائه می‌کنند، ممکن است هزینه بالاتری را نیز دریافت کنند. با این وجود بهترین تولیدکننده پانل‌های ساندویچی قیمت منصفانه را ارائه می‌دهد.

نحوه سفارش ساخت ساندویچ پانل

برای خرید از پانل از یک تولید کننده به طور مستقیم، لازم است ابتدا مشخصات پانل را مشخص کنید.

  • نوع ساندویچ پانل (سقفی یا دیواری)
  • نوع ورق (گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم)
  • نوع فوم (پلی‌یورتان، پلی‌استایرن، پشم سنگ)
  • ضخامت ورق و فوم
  • ابعاد و اندازه پانل‌ها
  • تعداد پانل‌ها
  • رنگ ورق‌ها
  • نوع پیچ و متعلقات
  • زمان تحویل
  • شرایط پرداخت

اگر شرکت مورد نظر معتبر و با مهارت باشد، در انتخاب پانل مناسب نیز شما را راهنمایی خواهد کرد. با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و مشخصات مورد نظر را به آنها بدهید. در صورتی که مبلغ و هزینه مورد تاییدتان است، سفارشتان را ثبت می‌کنید و منتظر تحویل پانل‌ها در زمان دلخواه خواهید بود.

قیمت نصب هر مترمربع ساندویچ پانل چقدر است؟

قیمت نصب، را باید با توجه به ابعاد پانل، کاربرد آن و دستمزد نصاب محاسبه کرد. درست است که پانل‌ها سبک هستند و به راحتی نصب می‌شوند، امّا باید در درزبندی آنها دقت کرد. در نتیجه؛ متخصصان توصیه می‌کنند تا نصابان حرفه‌ای را برای این کار استخدام کنید.

دستمزد افراد ماهر ممکن است بالاتر باشد، امّا تضمین می‌کنید که پانل‌ها به درستی و دقیق در کنار هم نصب شده باشند. قیمت نصب را از کارشناسان فروش می‌توانید دریافت کنید.

سخن پایانی

بهترین تولیدکننده باید از مواد با کیفیت بالا استفاده کند که مقاومت در برابر عوامل محیطی و حرارت را فراهم سازد. شرکتی که توانایی طراحی و نوآوری در زمینه ساندویچ پانل‌ها را دارد، می‌تواند بهترین راهکارها را ارائه دهد و باعث شود تا کارایی یک سازه بهبود پیدا کند. نکته مهم دیگر توجه به استانداردها است. شرکت‌های معتبر دارای یک یا چند گواهینامه و استاندارد کیفیت هستند. همچنین، تولید کننده‌ای برتر شناخته می‌شود که پیش و پس از فروش مشتریان خود را همراهی و راهنمایی کند و به آنها اطمینان و راحتی بیشتری بدهد.

 

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.