بلیط استخرهای کرج با تخفیف ویژه به صورت آنلاین - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 72790
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ |

بلیط استخرهای کرج با تخفیف ویژه به صورت آنلاین

یکی از پر نشاد ترین و پرطرفدارترین تفریحات شنا کردن است. شنا کردن علاوه بر اینکه به عنوان یک ورزش محسوب می شود که سلامتی جسمی را به دنبال دارد، یک تفریح هیجان انگیز و لذت بخش محسوب می شود. متقاضیان نگرانی بابت شرایط بهداشتی استخری های این مجموعه نگرانی نداشته باشند.
بلیط استخرهای کرج با تخفیف ویژه به صورت آنلاین

یکی از پر نشاد ترین و پرطرفدارترین تفریحات شنا کردن است. شنا کردن علاوه بر اینکه به عنوان یک ورزش محسوب می شود که سلامتی جسمی را به دنبال دارد، یک تفریح هیجان انگیز و لذت بخش محسوب می شود. متقاضیان نگرانی بابت شرایط بهداشتی استخری های این مجموعه نگرانی نداشته باشند.

چرا که در استخر کرج پروتکل های بهداشتی رعایت شده و تمام قسمت های استخر و همچنین آب استخر ضدعفونی می شود. جای پارک مجموعه پارک آبی دانش کرج مناسب بوده و این مجموعه تفریحی  به مراکز خرید و وسایل نقلیه دسترسی دارد. تایم استفاده از امکانات این مجموعه آزاد بوده و دارای سیستم تصفیه آب مانند سیستم اوزون و کلر می باشد.

معرفی پارک آبی دانش کرج 

این مجموعه امکانات و تجهیزات بی نظیر را در اختیار مهمانان قرار داده است. از امکانات و تجهیزات بی نظیر این مجموعه پارک آبی می توان به بلندترین تخته دایو، دو سرسره آبی مهیج و کاملاً استاندارد، دریاچه موج که دارای چهار مرحله موج متفاوت می باشد، سونای خشک، استخر شیرجه با پنج متر عمق، جکوزی و سونای بخار، حوضچه آب سرد، حمام ترکی، ساحل مصنوعی و اتاق ماساژ، استخر هیدروتراپی و آب درمانی، پارکینگ، تونل مه، رختکن مجزا، فروشگاه لوازم ورزشی و بوفه و… می باشد. مجموعه استخر دانش کرج برای سنین کودکان و بزرگسالان مناسب بوده لذا تمام گروه سنی نوجوانان و بزرگسالان می توانند از این استخر سرپوشیده استفاده کنند.

امکانات پارک آبی دانش کرج چگونه است ؟ 

در سال ۱۳۹۴ مجموعه پارک آبی و استخر دانش با مساحتی حدود ۲۰ هزار متر مربع در کرج تاسیس شد. اگر علاقه مندان که علاقه مند به استفاده از تونل مه و شادابی پوست خود هستند می توانند به بخش استخر ساحل مراجعه کنند و در بخش باران می توانند استخری با پله ورودی و  به طول ۲۰ متر را مشاهده کنند که به صورت استاندارد طراحی شده است و این بخش مجهز به حوضچه آب گرم برای آب درمانی و  دو جکوزی و سونا و… می باشد. در این مجموعه می توانید با خیالی آسوده از استاندارد بودن تجهیزات لحظات خوشی را سپری کنید. در پارک آبی دانش سه استخر به چشم می خورند که نام های آن ها باران، صدف و ساحل است.

مجموعه پارک آبی دانش مناسب چه جنسیتی است ؟ 

استخر های کرج مناسب آقایان و بانوان طراحی شده است و هم بانوان و هم آقایان می توانند بلیط پارک آبی دانش را خریداری کنند و از امکانات و تجهیزاتی که در اختیار آن ها قرار داده شده است لذت ببرند. مجموعه ورزشی و تفریحی دانش عنوان بهترین استخر و پارک آبی کرج را به خود اختصاص داده است. مهمان عزیز توجه کنند که هر یک از استخر های پارک آبی دانش دارای ساعات کاری ساعات کاری آقایان و بانوان است.

ساعت کاری پارک آبی دانش برای خانم ها از ساعت نه تا ۱۹:۵ برای آقایان از ساعت ۲۰ تا یک بامداد است. استخر ساحل مناسب آقایان بوده و ساعت کاری آن از پانزده تا بیست و سه و چهل از شنبه تا چهارشنبه بوده و در روزهای جمعه از ساعت ۹ تا ۲۳:۴۰ باز است. استخر باران پارک آبی دانش مخصوص بانوان بوده و در تمامی ایام هفته از ساعت ۹ تا ۲۳ و ۴۰ باز است. استخر صدف نیز مناسب آقایان بوده و ساعت کاری آن در تمام ایام هفته از نوع ۲۳:۴۰ می باشد.

قیمت بلیط پارک آبی دانش کرج 

قیمت بلیط پارک آبی دانش کرج با توجه به داشتن امکانات تفریحی متعدد و مختلف و استاندارد کاملا مقرون به صرفه است لذا تمام علاقه مندان به بازی های آبی و شنا می توانند از این فرصت استثنایی برای تهیه بلیط با قیمتی مناسب استفاده کنند و به صورت جمعی و دوستانه یا خانوادگی به این مجموعه پارک آبی بروند و ساعات خوشی را با استفاده از تجهیزات و امکانات در این مجموعه سپری کنند. این امکان برای متقاضیان فراهم شده است در کمترین زمان بلیط استخر های کرج را تهیه کنند. متقاضیان با ۳۰ درصد تخفیف می توانند بلیط پارک آبی دانش کرج را خریداری کنند.

خرید بلیط استخر به صورت آنلاین 

امکان خرید اینترنتی بلیط پارک آبی دانش کرج فراهم شده است و متقاضیان گرامی می توانند بدون درد سر و اتلاف وقت تعداد بلیط دلخواه خود را به صورت اینترنتی از سایت استخر بلیط خریداری کنند. متقاضیان گرامی در خرید اینترنتی بلیط پارک آبی دانش کرج به سانس آقایان و بانوان توجه نمایند‌ البته سانس ورود آقایان و بانوان به پارک آبی دانش در ساعات خاصی از روز معین شده است.

خریدار می تواند با قیمت پایین تر از خرید حضوری بلیط های پارک آبی دانش را خریداری کنند. با توجه به امکانات متعددی که در این مقاله به آن اشاره شد مخاطبان بسیار زیادی از قسمت های مختلف کرج برای استفاده از این تجهیزات و امکانات به این مجوعه می آیند.

جمع بندی 

استخر پارک آبی دانش کرج از محبوب ترین استخرهای کرج بوده که امکانات متعددی در اختیار مهمانان گرانقدر قرار داده است و امکانات این مجموعه تفریحی و آبی کرج در این مقاله بیان شده است. همچنین تخفیف ۳۰ درصدی بر روی بلیط های این مجموعه تفریحی و آبی در کرج اعمال شده است و متقاضیان علاقه مند می توانند در سایت استخر آبی دانش کرج با صرف هزینه کم بلیط های این مجموعه را خریداری کنند.

 

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.