بروکر ارانته “errante” [معرفی حساب سنتی(نانو) و جایگزین آن در بروکر ارانته] - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 98705
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ |

بروکر ارانته “errante” [معرفی حساب سنتی(نانو) و جایگزین آن در بروکر ارانته]

بررسی بروکر ارانته، از مشخصات تا انواع حساب های معاملاتی بروکر "errante"
بروکر ارانته “errante” [معرفی حساب سنتی(نانو) و جایگزین آن در بروکر ارانته]

بررسی بروکر ارانته، از مشخصات تا انواع حساب های معاملاتی بروکر “errante”

«برنده جایزه بهترین بروکر ECN/STP در سال ۲۰۲۲» و «برنده جایزه شفاف ترین بروکر جهان در سال ۲۰۲۳»، به نظر شما از کدام بروکر صحبت می کنیم؟! درست حدس زدید، بروکر ارانته. Errante یکی از بهترین بروکر هایی است که به ایرانیان خدمات می دهد و شرایط معاملاتی مناسبی دارد. اگر شما هم مثل ما نسبت به معامله در بروکر ارانته مشتاق هستید پس تا با پایان این مقاله همراه باشید!

بروکر ارانته چیست؟! بررسی مشخصات بروکر “errante”

بروکر ارانته اگرچه تازه نفس است و هنوز ده سال هم قدمت ندارد اما در همین مدت کوتاه اعتماد بسیاری از کاربران در سرتاسر جهان را جلب کرده است. در کنار کاربرانی از اسپانیا، ترکیه و دیگر کشور های اروپایی، بروکر ارانته به معامله گران ایرانی هم خدمات می دهد و توانسته سال به سال تعداد مشتریان خود را گسترش دهد.

جدول مشخصات بروکر ارانته (Errante)

دفتر مرکزی بروکر ارانته در قبرس قرار دارد اما این تنها مورد از مشخصات این بروکر نیست. معامله گران می توانند با مشاهده جدول زیر به بخشی از مشخصات کارگزاری ارانته دست یابند.

نام بروکر بروکر ارانته (Errante)
افتتاح حساب ثبت نام مستقیم در Errante
پشتیبانی تلگرام تلگرام بروکر ارانته
سایت اصلی errante.com
سال تاسیس ۲۰۱۸/۱۳۹۶
رگوله های اصلی CySEC, FSA-S
دفتر مرکزی قبرس/Cyprus
حداقل واریزی $۵۰
حداقل لات معامله ۰.۰۱
حداکثر لوریج ۱:۵۰۰
پلتفرمهای معاملاتی MT4, MT5, cTrader
نمادهای معاملاتی بیش از ۱۰۰ نماد
شارژ و برداشت ریالی/پرفکت مانی/تتر/بیت کوین/صرافی
موبایل تریدینگ دارد
حساب اسلامی دارد
مدیریت سرمایه/کپی تریدینگ دارد
پشتیبانی فارسی دارد
شماره تماس ۴۶۳۵ ۵۱۹ ۲۰۳ ۴۴+
آدرس ایمیل info@errante.com
ایمیل پشتیبانی support@errante.com

بررسی اعتبار بروکر ارانته؛ آیا ارانته معتبر است؟!

ارانته از زمان تاسیس تا این لحظه، دو رگوله یعنی FSA سیشل و CySEC قبرس را دریافت کرده است. بنا به وب سایت رسمی این رگوله ها، مجوز ارانته و وضعیت رگوله آن فعال است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. رگوله CySEC یکی از معتبر ترین رگوله های جهان است و به بروکر ارانته اعتبار می بخشد و ارانته هم این رگوله را برای ارائه خدمات به کاربران اروپایی دریافت کرده است.

رگوله CySEC

بروکر ارانته رگوله سایسک کشور قبرس را با شماره مجوز ۲۰/۳۸۳ دریافت کرده که این مجوز هم اکنون فعال است.

در مقابل، FSA سیشل یکی از رگوله های آفشور است که اعتبار چندانی ندارد؛ احتمالا پس از خواندن این جمله، برای شما هم سوال شد که اصلا بروکر ارانته رگوله سیشل را به چه علت دریافت کرده است و جواب، در ارائه خدمات به معامله گران کشور های تحت تحریم ازجمله ایران خلاصه می شود. شاید باور آن سخت باشد اما رگوله های آفشور مشکلی با ارائه خدمات به کاربران کشور های تحت تحریم ندارند و FSA هم یکی از آن ها است. البته نظارت بر بروکر ها در مناطق آفشور کمتر از رگوله های عادی است و مالیات کمتری هم از آن ها دریافت می شود که همین موضوع اعتبار رگوله ها را زیر سوال می برد.

معرفی انواع حساب های بروکر ارانته؛ از ای سی ان تا Tailor Made!

بروکر ارانته ۴ حساب معاملاتی برای تریدر ها در نظر گرفته که هرکدام از آن ها طیف خاصی از معامله گران را هدف قرار می دهند. بدین ترتیب دست تریدر ها برای انتخاب حساب باز است و می توانند حساب مناسب خود را انتخاب کنند. انواع حساب ارانته:

  • ای سی ان استاندارد (ECN Standard): حسابی با اسپرد شناور از ۱ پیپ و حداقل واریزی ۵۰$ و ارائه وبینارهای رایگان.
  • ای سی ان پرمیوم (ECN Premium): حسابی با اسپرد شناور از ۰.۷ پیپ و حداقل واریزی ۱۰۰۰$، دسته بندی چند گانه دارایی ها، خلاصه روزانه بازار، پشتیبانی اختصاصی.
  • ای سی ان وی آی پی (ECN VIP): حسابی با اسپرد بسیار ناچیز و کمیسیون ۲$ و حداقل واریز ۵۰۰۰$، ارائه سرور مجازی (VPS) رایگان.
  • تیلور مید (Tailor Made): حساب بدون اسپرد و کمیسیون ۳$ در هر لات معامله و حداقل واریز ۱۵.۰۰۰$، امکانات سفارشی و درخواست های اختصاصی.

برای آشنایی بیشتر با حساب سنتی ارانته به اینجا /https://copytrade.biz/errante-broker-cent-account/ مراجعه کنید و از طریق صفحه مورد نظر اطلاعات تکمیلی و تخصصی در این زمینه کسب نمایید.

آیا بروکر ارانته حساب سنتی (نانو) دارد؟ معرفی بهترین جایگزین های حساب سنتی errante!

با سوال از پشتیبانی درخصوص انواع حساب بروکر ارانته مشخص شد که خیر، این بروکر از حساب های سنتی پشتیبانی نمی نماید. لذا معامله گران مبتدی امکان معامله در واحد سنت را در بروکر ارانته ندارند.

توجه داشته باشید که به حساب سنت (Cent) در برخی بروکرها، حساب [نانو/میکرو] هم گفته می شود. با توجه به اینکه حساب سنتی ارانته وجود ندارد، می توانید از بروکرهای جایگزین آن استفاده نمایید. بروکر های جایگزین ارانته:

  • بروکر آلپاری (Alpari)
  • بروکر لایت فارکس (LiteFinance)
  • بروکر فیبوگروپ (FiboGroup)
  • بروکر آی اف سی مارکتس (IFC Markets)

شارژ و برداشت در بروکر ارانته چگونه انجام می شود؟! آشنایی با روش های واریز و برداشت “errante”

بروکر ارانته خدمات کاملی به ایرانیان ارائه می دهد و شاید عجیب به نظر برسد اما در ارانته می توانید واریز و برداشت ریالی مستقیم انجام دهید. برای اینکار تنها کافی است تا با پشتیبانی بروکر در ارتباط باشید و هیچ نیازی به واسطه ها ندارید. علاوه بر ریال، چند روش دیگر هم در ارانته برای شارژ و برداشت در نظر گرفته است. روش های واریز و برداشت بروکر ارانته:

  • واریز و برداشت مستقیم ریالی
  • پرفکت مانی
  • وب مانی
  • حواله بانکی
  • بیت کوین (BTC)
  • تتر (USDT)
  • اتریوم (ETH)
  • ریپل (XRP)
  • IRPay

نظر نویسنده و نتیجه گیری از بروکر ارانته:

ارانته یکی از کارگزاری هایی است که علی رغم قدمت کم، آینده روشنی دارد. این بروکر با تیم توسعه دهنده قدرتمند، پشتیبانی فارسی مناسب، انواع حساب های معاملاتی و چندین مزیت دیگر، تریدر های بسیاری را به خود جذب کرده است. البته این بروکر معایبی هم ازجمله عدم ارائه حساب سنتی دارد که باید آن را در نظر بگیرید. شما چه تجربه ای از بروکر ارانته دارید؟! از همراهی شما تا پایان مقاله «بروکر ارانته بررسی» سپاسگزاریم.

برای آشنایی بیشتر با بروکر های فارکس به وبسایت copytrade.biz مراجعه کنید و از طریق صفحه مورد نظر اطلاعات تکمیلی و تخصصی در این زمینه کسب نمایید.

جشنواره بزرگ ما آغاز شد!! از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ [۱۰ March ۲۰۲۴ ] به مدت ۲ ماه، از طرح‌های تشویقی و خدمات متنوع ما در وبسایت کپی ترید بیزنس copytrade.biz استفاده نمایید.

همین امروز به وبسایت ما مراجعه کنید و از این فرصت استثنایی بهره‌مند شوید!

شماره تماس: ۰۰۹۷۱۵۸۲۹۱۸۵۱۰

آدرس: ایران – محله اختیاریه – انتهای دیباجی جنوبی – بن بست فریبا – پلاک ۲۳

ایمیل: info@copytrade.biz – support@copytrade.biz

 

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.