برای خرید آنلاین دستنبد چرم مردانه به این نکات توجه کنید - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 45302
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ |

برای خرید آنلاین دستنبد چرم مردانه به این نکات توجه کنید

استفاده از انواع مختلف دستبند تاثیر قابل توجهی در ظاهر و آراستگی اشخاص دارد. به همین دلیل  دستبند یکی از پر استفاده ترین زیورآلات بازار  به حساب می آید و طرفداران بسیاری دارد. می توان گفت بعد از حلقه، دستبند جزء پرطرفدارترین و پرفروش ترین زیورآلات طلا در بین آقایان به حساب می آید و به هیچ وجه بازار آن محدود به خانم‌ها نیست.
برای خرید آنلاین دستنبد چرم مردانه به این نکات توجه کنید

استفاده از انواع مختلف دستبند تاثیر قابل توجهی در ظاهر و آراستگی اشخاص دارد. به همین دلیل  دستبند یکی از پر استفاده ترین زیورآلات بازار  به حساب می آید و طرفداران بسیاری دارد. می توان گفت بعد از حلقه، دستبند جزء پرطرفدارترین و پرفروش ترین زیورآلات طلا در بین آقایان به حساب می آید و به هیچ وجه بازار آن محدود به خانم‌ها نیست. انواع متفاوت دستبند های موجود در بازار موجب می‌شود هر شخصی با هر سلیقه ای به این بازار پر رونق جذب شود. همین تنوع بالا موجب می شود انتخاب تا حدودی سخت شود و افراد بین مدل های گوناگون موجود در بازار دچار سردرگمی شوند. به همین دلیل به تعدادی از نکات مهم و اساسی هنگام خرید دستبند اشاره می نماییم.

دستبند چرم و طلا مردانه

از بین مدل های مختلف ، دستبندهای چرم و طلا پرطرفدارترین گزینه در بین آقایان به حساب می آیند. انواع متفاوتی از دستبند چرم و طلا مردانه در بازار وجود دارد که نمونه های ماه تولد و نمونه های اسم از محبوب ترین گزینه ها به حساب می آیند. ترکیب رنگ های متفاوت چرم و طلا ، تنوع بی نظیری برای این مدل دستبندها ایجاد نموده تا هر کسی آنها را دوست بدارد. برندهای بسیار مطرح ساخت جواهرات در دنیا نیز این موقعیت را جدی گرفته اند و اقدام به ساخت دستبند چرم و طلا مردانه نموده اند. گالری طلا و جواهر ربیعی با ارائه ی انواع دستبندهای چرم و طلا در خدمت خریداران عزیز می باشد.

دستبند چرم و طلا ماه تولد

در بین انواع متفاوت دستبند چرم و طلا مردانه ، نمونه های ماه تولد یکی از پرطرفدارترین مدل های بازار به حساب می آیند. دستبندهای ماه تولد در دو حالت کلی نوشته ی ماه تولد و نمادهای ماه تولد ساخته می شوند. بسیاری از افراد اعتقاد دارند استفاده از نماد ماه تولد علاوه بر جذابیت ظاهری ، باعث خوش یمنی می شود. در ضمن اکثر طلاهایی که به صورت نماد ماه تولد ساخته می شوند دست ساز نیستند و به همین دلیل مزد ساخت کمی دارند.

دستبند چرم و طلا اسم

یکی دیگر از محبوب ترین انواع دستبند چرم و طلا مردانه ، نمونه های اسم هستند. نام های مورد استفاده هم به صورت فارسی و هم انگلیسی ساخته می شوند اما نمونه های انگلیسی با فونت های پیچیده پرطرفدارترین نمونه ها به شمار می روند. بعضی مواقع هم حروف تکی به جای نام کامل مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام خرید انواع دستبند چرم و طلا باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید تا هیچ وقت از انتخابتان پشیمان نشوید.

حواستان به عیار طلا باشد

زیورآلات طلا با عیار های مختلف ساخته می شوند تا قیمت های متفاوتی را پوشش دهد. به همین دلیل لازم است هنگام خرید دستبند طلا حتماً حواستان به عیار آن باشد زیرا تاثیر قابل توجهی بر روی قیمت نهایی دارد. اکثر زیورآلات موجود در ایران از طلای ۱۸ عیار ساخته شده اند اما عیارهای دیگر هم در بازار موجود است. فروش طلای ۱۸ عیار به نسبت انواع دیگر ، بسیار آسان تر است و اگر تصمیم دارید کمی نگاه سرمایه‌گذاری هم داشته باشید فقط به سراغ نمونه های ۱۸ عیار بروید.

رنگ های مختلف طلا و چرم را بررسی کنید

دستبندهای چرم در رنگ های مختلفی ساخته می شوند و از طرفی چندین رنگ برای زیورآلات طلا وجود دارد. به همین دلیل ترکیب رنگ های بی شماری از چرم و طلا ساخته می شود. آقایان در اکثر مواقع چرم های مشکی و قهوه ای و طلای زرد را برای دستبند انتخاب می کنند. اما بد نیست اگر قصد خرید دستبند چرم و طلا مردانه دارید رنگ های دیگر موجود در بازار را هم نگاه کنید زیرا ترکیب رنگ های جذابی از چرم و طلا در بازار موجود است.

به کیفیت چرم دستبند توجه نمایید

 دستبندهای چرم و طلا معمولاً اسپرت هستند و بیشتر به صورت روزمره مورد استفاده قرار می گیرند.  با توجه به روزمره بودن و استفاده ی زیاد، لازم است دستبند مورد نظر ، چرم با کیفیتی داشته باشد تا سریع خراب نشود. علاوه بر این ، چرم های کم کیفیت ظاهر چندان دلچسبی ندارند و موجب می شود دستبند شما آنطور که باید جذاب به نظر نرسد. پس به سراغ دستبند هایی بروید که از چرم های طبیعی و مرغوب ساخته شده باشند. گالری طلا و جواهر ربیعی از بهترین و مرغوب ترین چرم ها برای تولید دستبند استفاده می نماید تا خیالتان از کیفیت راحت باشد.

مراقب قفل دستبند چرم باشید

خیلی مواقع برای افراد پیش می آید که قفل دستبند آنها باز می‌شود و دستبندشان را گم میکنند. پس حواستان باشد دستبندی را انتخاب کنید که قفل قابل اعتماد و محکمی داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است به سادگی دستبند مورد علاقه خودتان را گم کنید. تا جای ممکن سعی کنید دستبندهایی را انتخاب کنید که از قفلهای دو مرحله ای استفاده می‌کنند.

گالری طلا و جواهر ربیعی بر روی انواع محصولات طلا به روز و جهانی داخل وبسایت گارانتی ضمانت برگشت کالا و تعویض کالای خریداری شده را لحاظ شده تا مشتریان عزیز به راحتی بتوانند خرید آنلاین طلا را انجام دهند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.