با یکی از لوکس ترین هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد آشنا شوید - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 48029
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 08 مرداد 1400 - 14:15 |

با یکی از لوکس ترین هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد آشنا شوید

مشهد مقدس، یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری مذهبی ایران و جهان محسوب می‌شود و هرساله میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور می‌شود.
با یکی از لوکس ترین هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد آشنا شوید

مشهد مقدس، یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری مذهبی ایران و جهان محسوب می‌شود و هرساله میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور می‌شود. به همین دلیل، در سطح شهر مشهد، در سال‌های اخیر تعداد و تنوع هتل‌ها بیشتر و بیشتر شده است. با هر نوع بودجه و هر سلیقه‌ای که داشته باشید می‌توانید رزرو هتل در مشهد را با خیال راحت انجام دهید. از هتل‌های لوکس و پنج ستاره با کیفیت عالی گرفته تا هتل آپارتمان‌های اقتصادی و هتل‌های سه ستاره، آماده میزبانی از شما هستند. برای خیلی از افرادی که قصد زیارت از حرم مطهر امام رضا را دارند، نزدیکی هتل مشهد به حرم، جزو اصلی ترین نکات انتخاب هتل محسوب می‌شود. در ادامه قصد داریم شما را با یکی از بهترین هتل‌های لوکس و پنج ستاره مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد، آشنا می‌کنیم.

هتل الماس مشهد، لذت یک تجربه لوکس و بی‌نظیر

یکی از متفاوت‌ترین و بهترین هتل‌های رده پنج ستاره در مشهد، هتل الماس مشهد است. اتاق‌های این هتل بسیار منحصر به فرد و جالب ساخته شده‌اند. به نوعی که می‌توانید اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با سبک تمدن آفریقا، ایتالیا، ایران باستان، صفویه، تایلند، ترکیه، روسیه، عرب، و هند، که هر یک رنگی به خصوص و چیدمانی زیبا دارند، را انتخاب و رزرو نمایید. این هتل در یکی از بهترین و نزدیک‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم یعنی خیابان امام رضا قرار دارد. خوشمزه‌ترین و با کیفیت‌ترین غذاها را می‌توانید در رستوران هتل الماس، یعنی رستوران پاناراما با منظره عالی و دیدنی از شهر مشهد، سفارش دهید و میل کنید. جدای از لوکس و مجلل بودن هتل که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند، از هتل الماس ۲ مشهد تا حرم امام رضا فاصله زیادی نیست و کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده راه است. برای بازدید از آرامگاه نادرشاه افشار هم ۱۵ دقیقه رانندگی لازم دارید. از هتل به بازارهای اصلی شهر مشهد، بازار رضا، و مسجد گوهرشاد هم دسترسی خوبی دارید. برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، با حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه بی‌آرتی و مترو می‌رسید.

برای رزرو هتل الماس مشهد از چه طریقی اقدام کنیم؟

برای رزرو آنلاین هتل‌های مشهد می‌توانید از طریق وب سایت اسنپ تریپ اقدام کنید. خیلی‌ها پیش از سفرشان هتل خاصی را در نظر ندارند و دل‌شان می‌خواهد بتوانند هتل‌های مختلف را بررسی کنند و بعد تصمیم بگیرند که می‌خواهند کدام هتل را رزرو کنند. کاربرها در اسنپ تریپ می‌توانند لیست هتل‌های مشهد را ببینند و اطلاعاتی درباره موقعیت جغرافیایی هر هتل به دست بیاورند، امکانات و خدمات هتل‌های مختلف را با هم مقایسه کنند و نظر مسافرهای دیگری را بخوانند که در هر هتل اقامت داشته‌اند؛ به‌این ترتیب کاربران اسنپ تریپ همیشه این امکان را دارند که با آگاهی کامل از شرایط هتل‌ها، بهترین گزینه را برای سفرشان انتخاب و بعد برای رزرو هتل در مشهد اقدام کنند

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای با یکی از لوکس ترین هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد آشنا شوید بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.