با پرفروش ترین گوشی های اقتصادی دیجی‌کالا آشنا شوید - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102272
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۲ |

با پرفروش ترین گوشی های اقتصادی دیجی‌کالا آشنا شوید

به ‌دنبال خرید یک موبایل ارزان قیمت اقتصادی هستید؟ باید محصولات پرفروش دیجی‌کالا در این دسته‌بندی را مورد ارزیابی دقیق قرار دهید. این محصولات شامل a05 و a73 می‌شوند که هرکدام مزایا و معایب خاصی دارند.
با پرفروش ترین گوشی های اقتصادی دیجی‌کالا آشنا شوید

درصورتی‌ که می‌خواهید نسبت به خرید موبایل اقتصادی اقدام کنید، بررسی قیمت a73 کار هوشمندانه‌ای است. این محصول و موبایل‌های برندهای دیگر که با این موبایل در یک سطح هستند، نمونه‌هایی به‌حساب می‌آیند که قیمت مناسبی دارند و فروش بالایی را در بازار تجربه کرده‌اند.

با پرداخت یک هزینه کم می‌توانید موبایل‌های اقتصادی مانند a14، a73 و ردمی نوت ۱۲ را خریداری کرده و از آن‌ها نهایت بهره را ببرید. در‌نظر داشته باشید که بررسی این مدل‌ها باعث می‌شود راحت‌تر خرید خود را انجام دهید. با ما همراه باشید تا در ادامه تمامی این محصولات را به شما معرفی کنیم.

کدام برند بیشترین فروش را در دیجی‌کالا ثبت کرده است؟

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید موبایل‌های پرفروش بخرید، قطعا باید علاوه‌بر بررسی قیمت a73 مدل‌هایی را نیز مورد ارزیابی خود قرار دهید. برندهای بسیار زیادی در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا موجود هستند که هرکدام توانسته‌اند فروش خوبی را ثبت کنند.

اما اگر بخواهیم پرفروش‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم، قطعا برند سامسونگ بهترین خواهد شد. سامسونگ توانسته فروش زیادی را در بازه قیمتی اقتصادی ثبت کند. پس ‌از سامسونگ، برند شیائومی توانسته بیشترین اسمارت‌فون‌های اقتصادی را در دیجی‌کالا به‌فروش برساند.

پرفروش‌ترین موبایل‌های اقتصادی دیجی‌کالا

خرید محصولات از دیجی‌کالا کار راحتی است. البته بهتر است سراغ موبایل‌هایی بروید که فروش بیشتری داشته و توانسته‌اند نظر مثبت مشتریان بسیار زیادی را به‌خود جلب کنند. دیجی‌کالا از برندهای مختلف محصولات متفاوتی را در دسته‌بندی موبایل‌های پرفروش قرار داده که بهترین آن‌ها را در این بخش به شما معرفی می‌کنیم.

سامسونگ A14 4G

اگر بخواهیم قیمت a73 را برای شما بررسی کنیم، قبل ‌از این کار باید سراغ مدل‌های دیگری مانند a14 برویم. A14 یکی از محصولات جدید برند سامسونگ به‌حساب می‌آید که کیفیت آن بالا بوده و ازنظر قیمتی نیز اقتصادی محسوب می‌شود.

سامسونگ برای این دستگاه یک نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD به‌کار برده و این صفحه‌نمایش ۶۰ هرتزی است. رزولوشن آن ۱۰۸۰×۲۴۰۸ بوده و می‌توانید با تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در اینچ بهترین تصویر را به شما نمایش دهد. بهره‌گیری از تراشه هلیو G80 باعث شده تا این محصول برای کارهای روزمره به‌خوبی عمل کند.

شیائومی Redmi note 12

قبل ‌از بررسی قیمت a73 باید موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۲ را نیز از نظر قیمتی با هم بررسی کنیم. زیرا این محصول، از دیگر موبایل‌های اقتصادی است که توانسته فروش بالایی را در دیجی‌کالا به‌دست بیاورد. نمایشگر این مدل ارزان قیمت، ۱۲۰ هرتزی بوده و رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰×۲۴۰۰ است.

این صفحه‌نمایش که از نوع آمولد است، در کنار تراشه اسنپ‌دراگون ۶۸۵ به‌کار می‌رود. رم ۸ گیگابایتی، حافظه ۲۶۵ گیگ، دوربین‌های ۳ گانه ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی از مزایای این محصول به‌شمار می‌روند.

سامسونگ گلکسی A05

مادامی که به ‌دنبال ارزیابی قیمت a73 هستید، باید از قیمتی که برای گلکسی a05 در نظر گرفته‌اند نیز مطلع باشید. باید بگوییم که این موبایل در دسته‌بندی پرفروش‌ترین محصولات اقتصادی قرار گرفته و از ویژگی‌های مناسبی برخوردار است.

با پرداخت قیمتی ارزان، قادر هستید از صفحه‌نمایش ۶۰ هرتزی PLS LCD بهره برده و به‌کمک تراشه G85 هلیو آن، کارهای روزمره را به‌اتمام برسانید. نمی‌توان گفت که دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این دستگاه عالی است، اما باز هم می‌تواند کار شما را راه انداخته و تصاویر مناسبی را در شرایط نوری خوب ثبت کند.

شیائومی Redmi 10 Power

شیائومی محصولات بسیار زیادی را وارد بازار کرده که بیشتر آن‌ها قیمت مناسبی دارند. یکی از موبایل‌های این برند که به‌عنوان محصول اقتصادی شناخته شده و می‌تواند نیاز هرکسی را برطرف کند، ردمی ۱۰ پاور نام دارد.

برای این دستگاه اقتصادی و ارزان قیمت، از یک نمایشگر IPS با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۵۰ پیکسلی بهره برده‌اند. در آن، اسنپ‌دراگون ۶۸۰، حافظه رم ۸ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگ وجود دارند. البته دوربین آن نیز از رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار بوده و فیلمبرداری آن با رزولوشن ۱۰۸۰ قابل ‌انجام است.

سامسونگ A04e

قبل ‌از این‌‌که بگوییم چرا قیمت a73 ارزش بالایی دارد، باید محصول دیگری از میان موبایل‌های اقتصادی و پرفروش دیجی‌کالا را به شما معرفی کنیم. این موبایل سامسونگ، a04e نام دارد. این محصول از برند سامسونگ نمایشگر PLS LCD داشته و در کنار آن، از تراشه هلیو P35 بهره می‌برد.

حافظه رم این دستگاه تنها ۴ گیگابایت بوده و دوربین اصلی آن نیز ۱۳ مگاپیکسل کیفیت دارد. همچنین در قسمت جلوی آن نیز از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند. ویژگی‌های این دستگاه محدود بوده و تنها برای کاربرانی مناسب است که به‌ دنبال محصولات ارزان‌قیمت می‌گردند.

سامسونگ a73

سامسونگ a73 را باید یک محصول عالی ازنظر قیمتی بدانیم. قیمت a73 به‌گونه‌ای است که با پرداخت آن می‌توانید از بهترین ویژگی‌های موبایل هوشمند بهره ببرید. این دستگاه از نمایشگر ۱۲۰ هرتز Super AMOLED Plus استفاده می کند.

تراکم پیکسلی آن ۳۹۳ پیکسل بر اینچ بوده و تراشه اسنپ‌دراگون ۷۷۸ آن با قدرت بالایی کار می‌کند. باید بدانید که این محصول از فناوری ارتباطی ۵G پشتیبانی کرده و به همین دلیل قادر هستید در مناطق تحت پوشش، از بهترین سرعت اینترنت بهره ببرید. البته نباید از رم ۸ گیگابایتی، و دوربین ۴ گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی این محصول غافل شوید.

خرید پرفروش‌ترین موبایل‌ها از دیجی‌کالا

حال که انواع مدل‌های پرفروش موبایل‌های اقتصادی دیجی‌کالا را با هم بررسی کردیم، بهتر است به دیجی‌کالا رفته و این محصولات را با قیمتی عالی بخرید. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مدل‌های زیادی از این محصولات را با بهترین قیمت و تخفیف‌های شگفت‌انگیز برای شما به‌فروش می‌رساند. باید گفت که تحویل تمام سفارش‌های این فروشگاه سریع بوده و ضمانت‌هایی عالی برای موبایل‌ها ارائه می‌دهند.

جمع‌بندی

دیجی‌کالا موبایل‌های زیادی را به‌عنوان محصولات پرفروش خود معرفی کرده است. با بررسی قیمت a73 به این پی می‌بریم که این محصول نیز توانسته جایگاهی را در این فهرست کسب کند. این فروشگاه لیستی اعلام کرده که در آن‌ها محصولات مختلفی به‌عنوان موبایل پرفروش اقتصادی وجود دارند.

از پرفروش‌ترین موبایل‌های ارزان قیمتی که در این مرکز آنلاین به‌فروش رسیده‌اند، باید به a05، a04e و ردمی نوت ۱۲ اشاره کنیم. جهت خرید هرکدام از این مدل‌ها، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا رفته و با پایین‌ترین قیمت، خرید خود را ثبت کنید. به این توجه داشته باشید که ارسال تمامی سفارش‌ها در کم‌ترین زمان انجام می‌شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.