با هدایای تبلیغاتی بیشتر بدرخشید - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55943
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ |

با هدایای تبلیغاتی بیشتر بدرخشید

مناسبت‌های تقویمی زمان بسیار مناسبی برای معرفی کردن یک برند به مخاطبان و افرادی است که با آن برند آشنایی ندارند.
با هدایای تبلیغاتی بیشتر بدرخشید

مناسبت‌های تقویمی زمان بسیار مناسبی برای معرفی کردن یک برند به مخاطبان و افرادی است که با آن برند آشنایی ندارند. از این رو شرکت‌ها اقدام به برنامه‌ریزی و برپای کمپین‌های تبلیغاتی می‌کنند. ارسال هدایای تبلیغاتی یکی از قدیمی‌ترین و قوی‌ترین راهکارهای تبلیغاتی است که با گذشت زمان و به روز شدن کمپین‌ها همچنان پر کاربرد تلقی می‌شود.

H:\poone\work\hamora\211\VTfNvxX2HWvFTxrgg7XEAA.jpg

اگر برند شما کوچک باشد یا بزرگ؛ هدایای تبلیغاتی همیشه راهگشا شما خواهند بود. در حقیقت هدیه تبلیغاتی برای تمامی برندها می‌توان مؤثر واقع شود و شرکت‌ها به واسطه آن خودشان را به افراد زیادی معرفی کنند. شاید این‌طور به نظر آید که خرید هدایای تبلیغاتی کاری بیهوده‌ای باشد و صرفاً یک بودجه تبلیغاتی هنگفت را هدر می‌دهد. اما تصور کنید؛ شما به مشتریان خود یک لیوان تبلیغاتی هدیه می‌دهید. این فرد لیوان را به خانه یا محل کار خود می‌برد. هر روز در آن نوشیدنی‌ای می‌نوشد و در لحظات گوناگون زندگی همراه او است. این یعنی، شما هر روز در حال دیده شدن هستید و برند شما در هر ثانیه لمس می‌شود. بی‌آنکه مشتریان شما از این قضیه باخبر شوند که تحت تأثیر تبلیغات شما قرار گرفته‌اند.

هدایای تبلیغاتی شامل محصولات بسیار متنوع و زیادی می‌شود. در حقیقت هر برند با توجه به ماهیت خود و نوع مشتریانش از محصولات تبلیغاتی ویژه‌ای استفاده می‌کند. اما در این میان برخی از هدایا به علت محبوبیت بیش‌ازحد میان مشتریان، در لیست اقلام تبلیغاتی اکثر شرکت‌ها قرار دارد. در ادامه نگاهی به چند هدیه تبلیغاتی محبوب می‌اندازیم.

هدایای تبلیغاتی محبوب

فراموش نکنید که بهترین زمان ارسال هدایای تبلیغاتی برای مشتریانتان (به‌جز رویداد و نمایشگاه‌ها) مناسبت‌های تقویمی مهم است. مانند شب یلدا، سال نو و… . زیرا در این زمان‌ها مشتریان شما منتظر دریافت یک هدیه دوست‌داشتنی هستند که اگر بخواهید زیرکانه عمل کنید با خرید محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی می‌توانید نام خود را درخشان کنید.

جاکارتی تبلیغاتی

در گام نخست باید گفت هدایایی کوچک از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و افراد زیادی آن‌ها را دوست دارند. از این رو جاکارتی تبلیغاتی یک محصول بسیار عالی برای هدیه دادن است. جاکارتی انواع مختلفی دارد که روکش آن می‌تواند شامل روکش فلزی، چرمی، پلاستیکی، پارچه‌ای می‌شود. قیمت جاکارتی حتی در تعداد بسیار زیاد مقرون‌به‌صرفه تر تمام می‌شود.

ست مدیریتی تبلیغاتی

شنیدن نام ست مدیریتی، بی‌شک شما را به یاد مدیران برتر و افراد رده‌بالا می‌اندازد. ست‌های مدیریتی نه‌تنها گزینه‌ای ویژه برای کارمندان و مدیران رده‌بالا شرکت‌ها هستند؛ بلکه یک هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد برای ارائه به مخاطبان خاص نیز می‌باشند.

ست مدیریتی تبلیغاتی که از هدایا تبلیغاتی محبوب به شما می‌رود، می‌تواند دربرگیرنده اقلام گوناگونی باشد که هر برند یا شرکت آن را انتخاب می‌کند. ست مدیریتی بسته به اقلام درون آن می‌تواند در دسته ست مدیریتی لوکس و گران یا ست مدیریتی معمولی قرار بگیرد.

H:\poone\work\hamora\211\WhatsApp Image 2021-11-27 at 7.12.32 PM.jpeg

پاوربانک تبلیغاتی

با دیجیتالی شدن دنیای امروز، نوع محصولات تبلیغاتی نیز تا حدودی تغییر کرده است. این روزها پاوربانک تبلیغاتی یکی از ایده‌آل‌ترین هدیه تبلیغاتی به شمار می‌رود که مشتریان بعد از دریافت آن، حتماً طرفدار دوآتشه برند شما می‌شوند.

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی را باید در دسته هدایایی گذاشت که بسیار دوست‌داشتنی هستند و هر فردی با هدیه گرفتن آن بسیار خوشحال می‌شود. تنوع رنگ، طرح و جنس لیوان‌ها بسیار زیاد هستند و شما هنگام سفارشی‌سازی این محصول دستتان باز خواهد بود تا محصولی را که شباهت زیادی با برندتان را دارد، انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید به راحتی روی بدنه لیوان طرح، تگ لاین یا لوگوی دلخواه خود را با انواع روش‌های چاپ حک کنید.

H:\poone\work\hamora\211\WhatsApp Image 2021-12-07 at 10.53.45 PM.jpeg

از دیگر هدایای تبلیغاتی محبوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فلش تبلیغاتی
  • اسپیکر تبلیغاتی
  • تی شرت تبلیغاتی
  • ساک تبلیغاتی
  • زیرلیوانی تبلیغاتی

از کدام شرکت هدایای تبلیغاتی سفارش دهیم؟؟

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش از شرکت‌های خلاق و باسابقه در زمینه هدایای تبلیغاتی است که برای تهیه و سفارشی‌سازی انواع هدایا تبلیغاتی می‌تواند به برندها و شرکت‌ها کمک کند. مجموعه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند سفارش‌های تبلیغاتی خود برای انواع کمپین‌های تبلیغاتی و رویدادها و مراسم مختلف را به شرکت پیشکش سفارش دهند و از راهنمایی و مشورت با متخصصان بازاریابی پیشکش برای تبلیغات هرچه بهتر خود بهره‌مند شوند. برای ارتباط با شرکت و دریافت مشاوره از متخصصان آن می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۳۰۸۴۴۰ تماس گرفته و یا با مراجعه به وب‌سایت این شرکت با محصولات و خدمات متنوع آن‌ها آشنا شوید.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.