با بهترین تفریحات آبی کیش آشنا شوید - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 43739
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار دیگران تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1400 - 10:16 |

با بهترین تفریحات آبی کیش آشنا شوید

کیش را باید یکی از زیباترین و رؤیایی‌ترین شهرهای ساحلی ایران معرفی کرد که از هر جنبه گردشگران را شیفته خود می‌کند. محصور بودن جزیره کیش در میان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس باعث شده تا تفریحات آبی بسیاری در این جزیره پدید آید.
با بهترین تفریحات آبی کیش آشنا شوید

کیش را باید یکی از زیباترین و رؤیایی‌ترین شهرهای ساحلی ایران معرفی کرد که از هر جنبه گردشگران را شیفته خود می‌کند. محصور بودن جزیره کیش در میان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس باعث شده تا تفریحات آبی بسیاری در این جزیره پدید آید که شاید در مناطق دیگر ایران نظیر آن پیدا نشود.

کیش ازجمله شهرهای توریست پذیر ایران است که تقریباً در تمامی طول سال گردشگران زیادی قصد سفر به آن را می‌کنند تا خاطره یک سفر فوق‌العاده را برای خود خلق نمایند. امکانات تفریحی و رفاهی کیش آن‌قدر زیاد است که شاید باید چندین مرتبه به این جزیره سفر کرد تا از همه جاذبه‌های کیش بازدید کرده و از تفریحات گوناگون آن لذت برد. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های کیش، تفریحات آبی آن است که حتماً باید یک‌بار آن‌ را تجربه کرد.

اگر شما هم قصد تهیه تور کیش و سفر به این جزیره نیلگون خلیج‌فارس را دارید؛ همراه این مطلب باشید تا با بهترین تفریحات آبی کیش آشنا شوید.

تم پارک آبی اوشن

اجازه دهید در ابتدای مطلب به سراغ یکی از بهترین و مهیج‌ترین پارک‌های آبی ایران و منطقه برویم؛ تم پارک آبی اوشن! اوشن اولین پارک آبی روباز ایران است که در نوع خود  بی‌نظیر بوده و توصیه می‌شود تمامی گردشگران کیش، حتماً به این پارک بروند و یک آب‌تنی دل‌چسب در زیر آفتاب جزیره را تجربه کنند.

مساحت کلی پارک آبی اوشن ۵٫۶ هکتار است که در این مجموعه ۱۳ راید، استخر شنا، رستوران، کافی‌شاپ و مرکز خرید وجود دارد. تمامی وسایل بازی اوشن از پیشرفته‌ترین و مجهز‌ترین وسایل بازی در جهان است که ایمنی مراجعه‌کنندگان را تأمین می‌کند. همچنین جالب است بدانید که بلندترین سرسره منطقه با ارتفاع ۲۴ متر به اسم پیچالوپ در این پارک قرار دارد.

از نکات برجسته این پارک آبی می‌توان به محیط امن و محافظت‌شده آن برای تفریح بانوان در یک مکان روباز اشاره کرد. اگر دسته‌جمعی به جزیره کیش سفر می‌کنید آب‌تنی در پارک آبی اوشن را فراموش نکنید.

کشتی‌های تفریحی کیش

کشتی تفریحی در جزیره کیش، یکی از بهترین تفریحات آبی کیش محسوب می‌شود که مختص به سن خاصی نیست و همه گردشگران به‌ویژه افرادی که به صورت دسته‌جمعی یا خانوادگی سفر می‌کنند، می‌توانند از این کشتی‌های تفریحی استفاده کنند.

کشتی‌های زیادی در جزیره وجود دارد که گردشگران می‌توانند با خرید بلیط هریک از خدمات تفریحی و رفاهی آن‌ها استفاده کنند. کشتی‌های تفریحی شامل کشتی نوید دریا، کشتی گوهر، کشتی آرتمیس، کشتی تاپ تورز، کشتی اوستا، کشتی تارا، کشتی امپراطور و غیره می‌شوند.

تفریحات بسیار زیادی در کشتی‌های تفریحی کیش وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند ساعت‌ها مشغول تفریح در آن‌ها شوند. این کشتی‌ها به مدت ۳ ساعت بر روی آب‌های خلیج‌فارس حرکت می‌کنند. ازجمله تفریحات موجود در کشتی می‌توان به برگزاری کنسرت زنده موسیقی، استندآپ کمدی، جنگ‌های شادی و سرو وعده‌های غذایی اشاره کرد.

اسکله تفریحی

اسکله تفریحی یکی از تفریحات مجانی از مجموعه بهترین تفریحات آبی کیش است. اسکله در نزدیکی ساحل و روی دریا ساخته شده است تا گردشگران بتوانند با قدم زدن بر روی آن‌ها از صدای امواج دریا لذت ببرند.

در اطراف اسکله تفریحی خدمات تفریحی مانند اجاره قایق پدالی، غواصی، دوچرخه‌سواری، غرفه‌های فروش غذا و خوراکی وجود دارد تا گردشگران بدون هیچ دغدغه‌ای به تفریح بپردازند.

ماهیگیری

چه چیزی دل‌چسب‌تر از صید ماهیان آب‌های آزاد خلیج‌فارس! اگر فرصت کافی در تور کیش دارید زمانی را برای ماهیگیری و صید ماهی اختصاص دهید تا از لحظات هم‌جواری با آب‌های نیلگون این منطقه لذت ببرید.

اگر قصد ماهیگیری داشتید، می‌توانید به مناطق جنوب و جنوب غربی جزیره کیش بروید؛ زیرا این مکان‌ها برای ماهیگیری بسیار مناسب هستند.

قایق‌سواری

شاید یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات آبی کیش، قایق‌سواری در آب‌های فیروزه‌ای خلیج‌فارس و تماشای زیبایی‌های این منطقه باشد. برای قایق‌سواری، سایت‌های گوناگونی در جزیره وجود دارد که شما می‌توانید به مدت ۳۰ دقیقه با یکی از انواع قایق‌های تندرو، پدالی و پارویی در آب بگردید.

تفریحات مهیج دریایی

اگر اهل هیجان هستید و دوست دارید آدرنالین خونتان بشدت ترشح شود؛ تفریحات آبی زیر را به‌هیچ‌وجه در کیش از دست ندهید.

جت اسکی

جت اسکی تلفیقی از هیجان و سرعت است که تمامی گردشگران می‌توانند از آن استفاده کنند. برای استفاده از جت اسکی باید به کلوپ‌های دریایی موجود در جزیره مراجعه کنید.

اسکی روی آب

مهارت شما در ماندن روی آب چقدر است؟ اسکی روی آب جدالی ما بین استقامت و سرعت است که افراد را به چالش بزرگی برای پیروز شدن می‌کشد. این تفریح به این صورت است که افراد روی تخته‌ای قرار گرفته و توسط یک قایق تندرو به سمت جلو کشیده می‌شوند.

پاراسل

پاراسل یکی از بهترین تفریحات آبی کیش است که شما بر فراز آب و در آسمان به پرواز در خواهید آمد. پاراسل در حقیقت چتری است که به وسیله یک طناب محکم به قایقی تندرو متصل شده و قایق با حرکت آن را به سمت آسمان می‌کشد.

فلای برد

فلای برد را باید یک تفریح پر هیجان در کیش دانست که افراد را حسابی هیجان‌زده می‌کند. فلای برد نوعی تخته است که با پمپاژ هوا و فشار آب کار می‌کند و افراد را تا ارتفاع ۱۲ متری بالا می‌برد. مدت زمان تقریبی این تفریح بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است.

از دیگر تفریحات آبی کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیگ بال
  • پدل برد
  • پلاژ ویژه بانوان
  • شاتل
  • غواصی
  • کایت بردینگ
  • کشتی‌های کف شیشه‌ای

گردشگران می‌توانند برای خرید بلیط کیش یا رزرو هتل دلخواه مانند تور کیش هتل مارینا به سایت آژانس هواپیمایی ستاره ونک مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای با بهترین تفریحات آبی کیش آشنا شوید بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.