بازی های اندرویدی جالب را بهتر بشناسید! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 64311
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۲۰ |

بازی های اندرویدی جالب را بهتر بشناسید!

مطلبی که ما امروز قصد داریم تا شما افراد را با آن بیشتر آشنا کنیم و شناخت شما افراد را از مجموعه بازی های آن بالا ببریم، بازی های نسخه اندروید هستند. این نسخه از بازی ها را می توان فقط بر روی موبایل های هوشمند و تبلت انجام داده که دارای فرمت اندروید هستند. همراه ما باشید تا شما افراد را با مجموعه بازی ها اندروید بیشتر آشنا کنیم.
بازی های اندرویدی جالب را بهتر بشناسید!

مطلبی که ما امروز قصد داریم تا شما افراد را با آن بیشتر آشنا کنیم و شناخت شما افراد را از مجموعه بازی های آن بالا ببریم، بازی های نسخه اندروید هستند. این نسخه از بازی ها را می توان فقط بر روی موبایل های هوشمند و تبلت انجام داده که دارای فرمت اندروید هستند. همراه ما باشید تا شما افراد را با مجموعه بازی ها اندروید بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با برخی از بازی های اندروید و نمونه های مختلف آن

بررسی بازی ها نشان می دهد، بازی های اندروید در این چند سال توانسته است خود را به خوبی به بالا بکشد و بازی هایی را می توان برای هر سبک از بازی های دنیا مثال زد که بسیار عالی می باشند و به خوبی هر سبک را به صورد خواسته های افراد گیمر، بازی ساز ها ساخته اند.

مثال اگر بخواهیم برای بازی های سبک اکشن مثال بزنیم، بازی کالاف دیوتی موبایل است.

این بازی جذاب و پرطرفدار می تواند افراد گیمر را به خوبی سرگرم خود کند.

این بازی جالب به تازگی نسخه ۱۱ خود را با نام فصل سوم منتشر کرده است و هر نسخه از این بازی بهتر از نسخه بعد کار خود را شروع کرده است و سازنده سعی کرده تا این بازی ویدیویی نسخه اندروید را، طبیعی تر از نسخه های قبلی منتشر کند.

مثال در این نسخه سازنده سعی کرده است تا کشته شدن کاراکتر های بازی کمی طبیعی تر به نظر بیاید که شما با انجام دادن این بازی می توانید شاهد این اتفاق بوده باشد و یا مثال به دلیل خواسته بسیار زیاد افراد گیمر، گان یا همان اسلحه ام ۴ به اسلحه بسیار قدرتمند و شگفت اتگیز تبدیل شده است که شما افراد را شگفت زده خواهد کرد.

این بازی دارای خصوصیاتی بسیار زیادی است که ما در آینده مطلبی در مورد این بازی در اختیار شما افراد قرار می دهیم.

یکی از بازی هایی که در این دو سه سال توانسته است به خوبی بازی هایی ویدیویی ورزشی را به خوبی ساخته شود و خیلی طبیعی به نظر بیاید، بازی پی ای اس موبایلی است که بسیار سرگرم کننده است و شما می توانید این بازی را به صورت آنلاین انجام دهید و با هر فردی که در همان لحظه آنلاین هست این بازی جالب را انجام دهید.

این بازی اینگونه می باشد که شما یک تیم انتخاب می کنید و برای او مربی می خرید و با خریدن بازیکن های جدید برای تیم خود، آن را ارتقاء می دهید و برای مسابقات درون بازی، آماده می کنید. این بازی دارای جوایزی است که در این نسخه می تواند شما افراد را شگفت زده کند.

یک بازی برتر اندورید رقابتی که می تواند شما افراد را ساعت های متوالی سرگرم خود کند، مجموعه بازی های آسفالت است که در این چند سال به خوبی یک رقابت ماشبنی بسیار اکشن را به خوبی به تصویر کشیده است و می تواند شما افراد را ساعت های متوالی سرگرم یک بازی هیجانی با کیفیت بسیار بالا و خارق العاده خود کند. این بازی نسخه هایی متعددی دارد که شما می توانید سیری تکامل این بازی را در گوگل سرچ کنید و بیشتر درمورد آن بخوانید و شناخت بیشتری پیدا کنید.

بازی های اندروید به دو دست آنلاین و آفلاین تقسیم می شوند که ما شما را با این بخش بیشتر آشنا می کنیم.

بازی های اندروید آنلاین:

بازی اکشن اندروید آنلاین همیشه طرفداران به خصوص خود را دارد زیرا اگر یک بازی رقابتی باشد، به دلیل اینکه با فردی دیگر به صورت آنلاین و کاملا زنده به رقابت می پردازید، بازی هیجان و جذابیت بسیار زیادی دارد و می تواند شما افراد را ساعت های متوالی سرگرم هیجان و جذابیت خود کند.

یکی از بازی های آنلاین که طرفدار بسیار زیادی دارد، بازی کالاف دیوتی موبایل است که کاملا باید به صورت آنلاین آن را انجام دهید و البته یک بازی آنلاین و خارق العاده است و نمونه های دیگر می توان به بازی های پابجی، فورتنایت، فری فایر و…… نام برد که برترین بازی های اندریو که به صورت آنلاین باید آن ها را انجام دهید و ترجه کنید و از آن لذت ببرید.

بازی های اندروید آفلاین:

درسته شاید این برسی چندان مهم نباشد ولی پیشنهاد می کنم این بخش را هم حتما مطالعه کنید.

این بخش از بازی های اندروید کاملا به صورت آفلاین است و اصلا نمی تواند شور و هیجان بازی های آنلاین را داشته باشد ولی بازی هایی آفلاینی هستند که می تواند شور و هیجان بازی های آنلاین را همه در خود جای دهد.

مثال بازی کلاچ؛ این بازی یک بازی بسیار عالی است که شما افراد پول خود را جمع می کنید ماشین می خرید و آن را هر طور که دوست دارید شخصی سازی می کنید و در شهر به رقابت می پردازید و یا می توانید یک تعیق و گریز عالی از دست پلبس های شهر داشته باشید.

بازی کلاچ یک بازی ایرانی است که به تازگی رقیب بسیار بزرگ برای بازی های دیگر مانند آسفالت و دریفت تبدیل شده است.

معرفی چندین بازی اندروید

کالاف دیوتی موبایل، پی ای اس موبایل، فیفا موبایل، کلاچ، تاکسی، مجموعه بازی های آسفالت،فری فایر، پابجی موبایل، فورتنایت، هادوس نسخه اول و دوم،باغ نگار، دریفت ۱ تا ۳ و…… این ها نمونه هایی از مجموعه بازی های پرطرفار در سبک های مختلف است و شما افراد می توانید این بازی های اندروید را به صورت آنلاین انجام دهید و لذت ببرید.

سخن پایانی:

بازی های اندروید در گذشته چندان بازی های پرطرفداری نبوده اند ولی با گذشت زمان و پیشرفت بسیار زیاد کمپانی های سازنده بازی های اندروید، بازی های اندروید بسیار عالی تر و با کیفیت تر شده اند که شما افراد می توانید با انجام دادن جدید ترین بازی های اندروید، ساعت های متوالی سرگرم باشید و لذت ببرید.

شما می توانید بازی های اندرویدی که در بالای صفحه نام برده شده در گوگل یا برنامه های مختلف جست و جو و سرچ کنید و برای موبایل یا تبلت خود دانلود کنید و ساعت های متوالی سرگرم باشید و لذت ببرید.

امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما افراد را نسبت به خود جلب کرده باشد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.