بازسازی ساختمان با ترفند های ساده و کم هزینه - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 64025
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ |

بازسازی ساختمان با ترفند های ساده و کم هزینه

با گذر زمان ساختمان و یا بناها نیز دار فرسودگی می شوند . از این روی می توان نتیجه گرفت که با فرسوده تر شدن آن ها ریسک خرابی در این ساختمان ها بیشتر شده و گاها ممکن است جان صاحبان را نیز در معرض خطر های گوناگون قرار دهد .
بازسازی ساختمان با ترفند های ساده و کم هزینه

با گذر زمان ساختمان و یا بناها نیز دار فرسودگی می شوند . از این روی می توان نتیجه گرفت که با فرسوده تر شدن آن ها ریسک خرابی در این ساختمان ها بیشتر شده و گاها ممکن است جان صاحبان را نیز در معرض خطر های گوناگون قرار دهد .

با توجه به موارد بالا می توان نتیجه گرفت که فرآیند بازسازی ساختمان یکی از مهم ترین پروسه های معماری می باشد و لازم است هر چند سال یک بار برای انجام آن اقدام کرد .

خوب است بدانید این فرآیند در صورت عدم رعایت برخی نکات می تواند بسیار هزینه بر باشد .

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا متخصص در طراحی و اجرای ساختمان

چگونه می توان فرآیند بازسازی ساختمان را با کمترین هزینه انجام داد ؟

بهتر است در فرآیند بازسازی ساختمان به سراغ روش هایی بروید که علاوه بر کم هزینه بودن ، زیبایی و ماندگاری نیز داشته باشد . برخی از روش ها به شرح ذیل می باشد .

سبک انتخابی چه تاثیری بر روی قیمت گذاری دارد ؟

در پروسه ی بازسازی ساختمان می توانید سبک کلی بنا را نیز تغییر دهید . سبک های گوناگونی به این جهت وجود دارد که هر یک از نظر قیمت با یکدیگر بسیار متفاوت خواهد بود . برای مثال دکوراسیون کلاسیک یکی از پرهزینه ترین سبک های موجود در این زمینه می باشد .

شما می توانید به منظور صرفه جویی در هزینه ها به سراغ سبک هایی چون مینیمال و یا دکوراسیون مدرن بروید زیرا این سبک ها علاوه بر زیبا و کارآمد بودن چندان هزینه بر نمی باشد .

متریال های انتخابی و تعیین هزینه ی نهایی تا چه اندازه اهمیت دارد؟

در فرآیند بازسازی ساختمان بسیاری از افراد اقدام به تعویض آیتم هایی چون کف پوش ، کاغذ دیواری ، شیر آلات و غیره می کنند . شما می توانید از میان آیتم های موجود به سراغ ارزان ترین ها بروید . البته به یاد داشته باشید که کیفیت محصولات را نیز در نظر داشته باشید .

از میان کف پوش ها می توان سرامیک را جزو مقرون به صرفه ترین ها در نظر داشت . این آیتم تنوع بسیار بالایی در رنگ و طرح نیز دارد که شما عزیزان می توانید به راحتی حق انتخاب داشته باشید .

جالب است بدانید که نصب این آیتم بر اساس روش های گوناگونی انجام می شود که هر کدام هزینه ای جداگانه با خود به همراه دارد .

تخریب بخش هایی از بنا چه تاثیری در هزینه ها دارد؟

حذف و یا اضافه کردن دیوارها و یا بخش هایی از بنا می تواند هزینه ی زیادی با خود به همراه داشته باشد از این روی به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که اگر قصد صرفه جویی در هزینه ها را دارید از انجام این کار صرف نظر کنید .

دستمزد کارگران و تاثیر آن در قیمت نهایی

دستمزد کارگران را می توان جزو دیگر هزینه ها در نظر داشت . شما عزیزان می توانید به صورت روزمزد و یا کنترات دستمزد آن ها را محاسبه کنید . برای صرفه جویی در هزینه ها ما به شما روش کنترات را پیشنهاد می کنیم . به سراغ افراد متخصص بروید .

عدم وجود فرد متخصص می تواند خرابی های زیادی به بار بیاورد از این روی اگر قصد کاهش هزینه ها در فرآیند بازسازی ساختمان را دارید ، به سراغ افراد متخصص بروید .

این گروه از افراد با تجربه و توانایی خود می توانند بهترین ها را با کمترین هزینه برای شما فراهم آورند .

هم چنین به دلیل توانایی و تجربه ی کافی هیچ گاه آسیبی به فضای مورد نظر شما نظیر لوله کشی ها، برق کاری و غیره نمی رسانند.

برنامه ریزی کنید و یک لیست تهیه کنید .

تمامی کارهایی که قصد انجام دادن آن را دارید یادداشت کنید با انجام این کار گیج نخواهید شد و می توانید بر روی نظم و ترتیب کارها خود را انجام دهید .

سعی کنید لیستی از هزینه های احتمالی نیز داشته باشید تا بتوانید بودجه ی خود را با هوشمندی بیشتری مدیریت کنید .

آیا لوله کشی و برق کاری فرآیندی دشوار است؟

یکی دیگر از مراحلی که ممکن است در پروسه ی بازسازی نما با آن روبه رو شوید ، لوله کشی و یا برق کاری می باشد . در صورت عدم توانایی لازم در این زمینه قطعا با مشکلات بسیار بزرگی رو به رو می شوید . به یاد داشته باشید که این فرآیند تاثیر بسیار زیادی بر روی ایمنی بنا نیز دارد .

قرار دادن تجهیزات مدرن تا چه اندازه هزینه بر است؟

در پروسه ی بازسازی ساختمان می توانید به سراغ تجهیزات مدرن نظیر سیستم های گرمایشی ، سرمایشی هوشمند بروید . به یاد داشته باشید که این تجهیزات می تواند هزینه بر نیز باشد . اما تا حد زیادی از هدر رفت انرژی نیز جلوگیری می کند از این روی می توان نتیجه گرفت تا حد زیادی در هزینه صرفه جویی می شود .

بازسازی یا نوسازی ، کدام یک تاثیر زیادی در صرفه جویی هزینه ها دارد ؟

بازسازی به معنای ایجاد تغییر اساسی در یک بنا می باشد اما نوسازی به معنای رفع ایرادات یک بنا می باشد از این روی ما به افرادی که قصد صرفه جویی در هزینه ها را دارند فرآیند نوسازی را پیشنهاد می کنیم .

تعویض آیتم هایی چون درب و یا پنجره

تعویض و یا نوسازی آیتم هایی چون درب و پنجره می تواند هزینه ی زیادی به همراه داشته باشد اما شما با انجام یک کار هوشمندانه می توانید بخش گسترده ای از هزینه های خود را باز گردانید . برای مثال شما عزیزان می توانید با فروختن درب و پنجره های قدیمی خود به عنوان ضایعات ، بخش گسترده ای از هزینه ها را باز گردانید . از وسایل قدیمی غافل نشوید .

شما عزیزان می توانید به جهت صرفه جویی در هزینه ها به سراغ تجهیزات آنتیک و قدیمی بروید . استفاده از این آیتم ها به عنوان اکسسوری می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای محسوب شود .

این وسایل بسیار کم هزینه و در عین حال زیبا و جذاب می باشد .

کلام آخر :

موارد بالا نیز تنها بخشی از نکاتی است که لازم است به این منظور به آن پایبند باشید .

همان طور که در این بخش به این نکته اشاره کرده ایم ، فرآیند بازسازی ساختمان و بنا می تواند بسیار دشوار و پرهزینه باشد . از این روی به شما عزیزان توصیه می کنیم که به سراغ افراد متخصص بروید . طراحان و مجریان هیرادانا از طریق شماره ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱ همواره آماده خدمات رسانی به کارفرمایان جهت طراحی و اجرای پروژه ها دارند . جهت مشاهده نمونه کارها به سایت به آدرس www.hiradana.com مراجعه کنید .

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.