باربری به سبک مدرن - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 62796
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ |

باربری به سبک مدرن

با ورود به قرن بیستم و بیست و یکم انسان دنیای مدرن را ساخت و تجربه کرد و در تمام حوضه های کاری این سبک مدرن را جا داد و باربری هم از این تغییرات بی نصیب نماند و شروع به تغییراتی کرد
باربری به سبک مدرن

 

با ورود به قرن بیستم و بیست و یکم انسان دنیای مدرن را ساخت و تجربه کرد و در تمام حوضه های کاری این سبک مدرن را جا داد و باربری هم از این تغییرات بی نصیب نماند و شروع به تغییراتی کرد. به عنوان مثال زمانی که شما کلمه باربری مشهد را سرچ می کنید. با وب سایت های زیادی مواجه می شوید که تمام آنها خدماتی مانند حمل و نقل اسباب و اثاثیه خانه – جابه جایی وسایل بین طبقات – جمع آوری و … را ارائه می دهند. خوب شاید بپرسید. این تغییر خیلی چشم گیر نیست! ولی منظور از تغییر در اینجا اینترنتی شدن این کسب و کار است.

ولی این پایان ماجرا نیست؛ زیرا خیلی از وب سایت ها خدماتی چون زمان تحویل بار، مقدار مسافت طی شده و هزینه حمل و نقل  را به صورت آنلاین برای شما محاسبه می کنند. خوب تا اینجا که همه چیز خوب و حرفه ای پیش رفت و یک سبک مجازی مدرن را با هم تجربه کردیم. حالا بیاید وارد گود شویم و کمی میدانی کار کنیم به صورت جامع و کلی در زمانی که بخواهیم یک باربری مدرن را تشخیص دهیم باید به پارامتر و دلایل زیر توجه کنیم:

  1. داشتن یک وب سایت و سرویس اینترنتی قوی
  2. ماشین های حمل و نقل مناسب و سالم
  3. پشتیبانی سریع و صحیح
  4. قابلیت استعلام از سامانه بیمه بار
  5. رسیدگی مناسب در صورت بروز حوادث

پنچ موردی که در بالا به آن اشاره شد مهم ترین عوامل مدرن بودن یک باربری است. حالا شاید در ذهن شما این سوال پیش آمده باشد که چرا باید به دنبال یک باربری مدرن باشیم؟ یا اینکه باربری های سنتی چه ایرادی دارند در همین ابتدا باید بگوییم که باربری های سبک سنتی خدمات بسیار کمتری نسبت به باربری های مدرن دارند ولی از نظر قیمتی چندان تفاوتی ندارند. و به صورت کلی جوامعه تشکیل شده امروز مدرنیته را بیشتر می پسندد زیرا امکانات بیشتر و در حین حال امن تری را عرضه می کنند. فکر کنید که وسایل خود را جمع کرده اید و به ماشین مخصوص حمل و نقل انتقال داده اید. حالا اگر بتوانید به صورت لحظه ای استعلام بار خودتان را بگیرید چه حسی به شما دست می دهد ؟ بله درست است احساس امینت و اطمینان خاطر می کنید. به همین علت است که می گوییم یک باربری مدرن با یک شبکه پشتیبانی قوی بسیار مهم و حیاتی می باشد. زیرا به شما احساس امنیت و یک حس خوب می دهد حسی که به آن لذت استفاده از دنیای متاورسی می گوییم.

حمل اثاثیه و باربری مشهد

اگر هنوز هم بخواهیم داخل گود کاری باربری بمانیم باید به سراغ نحوه جا به جایی و ماشین ها یا بهتر است بگوییم مینی کامیون ها از جمله ایسوزو –  خاور – فوتون و …  و کامیون های با ظرفیت بار بالا تر مانند اف هاش – اسکانیا و … بپردازیم. و آنها را زیر ذره بین قرار بدهیم. در گام نخست شما باید از سالم بودن و کم کار بودن کامیون ها اطمینان خاطر پیدا کنید. منظور از این جمله این نیست که کامیون باید تمیز و شسته و رفته یا کم کار باشد منظور این است که کامیون مورد نظر از رده خارج و اسقاطی نباشد و حداقل های یک سفر ۷۰۰ الی ۲۰۰۰ کیلومتری را داشته باشد.

همان طور که اطلاع دارید امروزه ایران درگیر بحران های اقتصادی زیادی شده است و در پی این بحران ها قیمت لوازم خانگی افزایش بی سابقه و چشم گیری داشته است. با وجود اینکه شرکت ها و کمپانی های باربری بار (اسباب و اثاثیه منزل) را بیمه می کنند، شما باز هم باید حواستان جمع باشد که از حوادث احتمالی جلوگیری کنید و به قول معروف خودتان را درگیر اداره ها برای گرفتن حق بیمه و … نکنید شاید فکر کنید که من کمی بد بین هستم و این حوادث بسیار نادر و کم پیش می آید باید بگویم درصد بسیار بالایی از حوادث و تلفات جاده ای در ایران مرتبط با وسایل نقلیه سنیگن است که  علت بیشتر آنها خواب آلودگی راننده و در برخی موارد هم استاندارد نبودن جاده ها در ایران است که باید توجه زیادی به این مسئله داشته باشیم. زیرا بیشتر حمل و نقل کالا در ایران از طریق راه ها و جاده در حال انجام است.

همان طور که در بالا ذکر شد یکی از شرط های مهم برای انتخاب باربری این است که شرکت باربری انتخاب شده در صورتی که حادثه ای پیش بیاید. موظف است که رسیدگی های لازم جهت مطالبه حق شما و جبران خسارت وارد شده به شما را پیگیری کند. و در ادامه این شرکت باید یک وب سایت و یک وب سرویس قوی برای پاسخ گویی سوالات شما به صورت آنلاین و رفع نگرانی های احتمالی داشته باشد. خوب متشکرم که تا اینجا مقاله نگاه گرمتان را به ما دادید. امیدوارم توانسته باشیم معرفی کاملی از یک باربری مدرن را به شما ارائه داده باشیم و همچنین کمک کرده باشیم تا بتوانید آنها را تشخیص دهید و برای خود حفظ کنید زیرا انسان امروزی دایما در حال جابه جایی و پیشرفت است و این اولین و آخرین باری نیست که شما مجبور به حمل و نقل می شوید.

موفق باشید.

 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.