اولین آلبوم موسیقی ماکان آریا پارسا به نام قطب شمال منتشر شد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 105167
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ |

اولین آلبوم موسیقی ماکان آریا پارسا به نام قطب شمال منتشر شد

ماکان آریا پارسا، هنرمند پر‌کار و توانمند کشورمان، پس از ماه‌ها انتظار و انتشار چندین تک‌آهنگ موفق، سرانجام اولین آلبوم رسمی خود را در تاریخ 24 شهریور منتشر کرد.
اولین آلبوم موسیقی ماکان آریا پارسا به نام قطب شمال منتشر شد

ماکان آریا پارسا، هنرمند پر‌کار و توانمند کشورمان، پس از ماه‌ها انتظار و انتشار چندین تک‌آهنگ موفق، سرانجام اولین آلبوم رسمی خود را در تاریخ ۲۴ شهریور منتشر کرد. این آلبوم که حاصل همکاری تیمی حرفه‌ای از آهنگسازان، تنظیم‌کنندگان و ترانه‌سرایان است، نویدبخش آغاز دوره‌ای جدید از فعالیت‌های حرفه‌ای این خواننده است.

ماکان آریا پارسا که پیش از این با فعالیت در زمینه‌های کارآفرینی، بازیگری و خلبانی شناخته می‌شد، با ورود به دنیای موسیقی توانست استعداد خود را در این عرصه نیز به اثبات برساند. او که در سریال پربیننده‌ی “قطب شمال” نیز در کنار بازیگرانی همچون فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی و…، به ایفای نقش پرداخته بود، با انتشار آلبوم جدیدش، گام مهمی در جهت تثبیت جایگاه خود به عنوان یک هنرمند توانمند برداشته است.

در این آلبوم متنوع، قطعاتی با سبک‌های مختلف و ملودی‌های جذاب به گوش می‌رسد که هر یک از آن‌ها داستانی خاص را روایت می‌کند. ماکان آریا پارسا با صدای گرم و گیرای خود و ترانه‌های احساسی، توانسته است ارتباط عمیقی با مخاطبان برقرار کند. همکاری با آهنگسازان و تنظیم‌کنندگانی چون مهدی جهانی، عماد طغرایی، هادی زینتی، بهراد شهریاری و شهراد امیدوار، به این آلبوم کیفیتی مثال‌زدنی بخشیده است.

ترانه های جدید ماکان آریا پارسا

ترانه‌های این آلبوم که بیشتر آن‌ها توسط خود ماکان آریا پارسا و آتوسا کلانتری سروده شده است، از عمق احساسات و تجربیات شخصی این هنرمند حکایت می‌کند. قطعاتی مانند “نفس”، “قطب شمال”، “شب تولدم”، “مژده” و “بیگناه” که پیش از این به صورت تک‌آهنگ منتشر شده بودند، از جمله محبوب‌ترین قطعات این آلبوم هستند.

با توجه به استقبال گسترده از تک‌آهنگ‌های قبلی آریا پارسا و کیفیت بالای آلبوم جدیدش، می‌توان پیش‌بینی کرد که این آلبوم نیز به سرعت در میان مخاطبان موسیقی محبوب و به یکی از ارزشمندترین آلبوم‌های این خواننده تبدیل شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.