اهمیت خرید اسباب بازی و ملزومات حیوانات خانگی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 43532
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ |

اهمیت خرید اسباب بازی و ملزومات حیوانات خانگی

خرید اسباب بازی حیوانات خانگی یکی از ابزارهایی است که با آن می توانید حیوانات خانگی خود را از جمله گربه، سرگرم کرده و در برخی از موارد به آن ها آموزش دهید.
اهمیت خرید اسباب بازی و ملزومات حیوانات خانگی

خرید اسباب بازی حیوانات خانگی یکی از ابزارهایی است که با آن می توانید حیوانات خانگی خود را از جمله گربه، سرگرم کرده و در برخی از موارد به آن ها آموزش دهید؛ چرا که حیوانات خانگی به بازی و تفریح نیاز دارند که اسباب بازی و خرید ملزومات حیوانات خانگی می تواند آن ها را به وجد بیاورد. اهمیتی ندارد که نژاد، جثه، سن و حتی جنسیت حیوان خانگی شما چه باشد، مهم این است که بدانید تمام حیوانات مثل گربه به بازی و سرگرمی احتیاج دارند، اللخصوص در زمان هایی که تنها هستند یا شما وقتی برای سرگرمی و بازی با آن ها نداشته باشید. اغلب ما تصور می کنیم که گربه ها صرفا به دنبال یک جای گرم و نرم بر روی مبل یا کاناپه مخصوص خود هستند، از این رو فکر می کنیم که حیوانات خانگی وگربه ها خیلی حوصله ای برای بازی کردن ندارند و تشویقی گربه و خرید لباس کاری زمان بر و بیهوده است. از این رو بر آن آمدیم تا در این خصوص اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

آیا خرید اسباب بازی حیوانات خانگی ضروری است؟

خرید ملزومات حیوانات خانگی از جمله اسباب بازی، امری مهم و ضروری است. به خصوص اگر صاحب یک گربه بازیگوش باشید که انرژی زیادی در آن موج می زند. اگر اسباب بازی های مهیج و مطابق با میل گربه خود نخرید، به صورت خودجوش از میان وسایل شخصی شما اسباب بازی مورد علاقه خود را پیدا می کند. بعضی از گربه ها دست و پای صاحبان خود را برای بازی کردن انتخاب می کنند که البته این کار خوشایند به نظر نمی رسد! این موضوع یکی از رایج ترین و متداول ترین مشکلات افرادی است که تا کنون تجربه نگهداری از یک گربه بازیگوش را نداشته اند. از این رو به شما توصیه می کنیم که هر چه سریعتر اقدام به خرید اسباب بازی حیوانات خانگی خود نمایید.

نکاتی در خصوص خرید اسباب بازی حیوانات خانگی

هر یک از حیوانات خانگی ملزومات و اسباب بازی های مختص به خود را دارند. اما در این مقاله سعی داریم تا در خصوص پرطرفدار ترین حیوانات خانگی یعنی گربه ها صحبت کنیم. اسباب بازی های متنوعی برای گربه ها طراحی و عرضه شده اند که برخی از آن ها را می توانید به عنوان تشویقی گربه در نظر بگیرید؛ اما نکته ای که در این میان مطرح می شود این است که ممکن است تمامی این اسباب بازی ها برای دوست کوچک شما مناسب نباشند. اسباب بازی مناسب برای گربه بایستی علاوه بر مهیج بودن، استاندارد هایی را در بر بگیرد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

امنیت

در هنگام خرید ملزومات حیوانات خانگی باید توجه کنید تا برای حیوانات خطر آفرین نباشند. اسباب بازی هایی که از قطعات کوچک و ریز تشکیل شده اند، توسط گربه خورده شده و مشکلاتی اعم از انسداد روده را برای آنها ایجاد می کنند. فراموش نکنید که اسباب بازی هایی با گوشه ی تیز نیز انتخاب مناسبی نیستند.

مقاومت

اگر گربه شما نیز جزو گربه های بازیگوشی است که هر دقیقه ای را فرصتی برای خرابکاری قلمداد می کند، می توان گفت که اسباب بازی هایش دوام زیادی نمی آورند. از این رو یکی از فاکتور هایی که بایستی در نظر بگیرید، مقاوم بودن آن ها است. بدیهی است که اسباب بازی های پلاستیکی نسبت به پارچه ای، مقاومت بیشتری دارند.

ظاهر

ظاهر اسباب بازی تاثیر شگرفی در تشویق گربه به بازی کردن دارد. بدیهی است که هر گربه بسته به سلیقه ای که دارد، از شکل خاصی خوشش می آید و فهم این موضوع صرفا از طریق آزمون و خطا بدست می آید. البته که اکثر گربه ها اسباب بازی هایی را که اندازه کوچکی دارند نسبت به اسباب بازی های حجیم هستند، ترجیح می دهند.

صدا دار بودن

برخی از حیوانات خانگی از جمله ها از بازی کردن با اسباب بازی های صدا دار، لذت زیادی می برند.

جمع بندی

اکثر حیوانات خانگی از جمله گربه ها باهوش هستند، به گونه ای که میدانند نباید هر چیزی را قورت دهند. اما باید دقت نمود که هر وسیله ای را نباید در دسترس آن ها قرار داد؛ از این رو خرید اسباب بازی حیوانات خانگی و همچنین خرید ملزومات حیوانات خانگی از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این مقاله سعی کردیم تا در خصوص ویژگی های اسباب بازی های مناسب اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. اما موضوعی که در این میان مهم است، خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر است. نیازیتو که دایرکتوری جامعی از مشاغل معتبر و بنام در ایران است، اقدام به گردآوری  مجموعه ای فروشگاه های معتبر در کشور نموده است. با مراجعه به سایت niazito.com می توانید با خیالی آسوده خریدی امن و مطمئن برای گربه دلبندتان انجام دهید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.