انواع خدمات لیزر موهای زائد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 93720
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ |

انواع خدمات لیزر موهای زائد

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی باکیفیت و دارای تاییدیه، زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت به نشانی avanmedical.com تماس حاصل فرمائید.
انواع خدمات لیزر موهای زائد

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی باکیفیت و دارای تاییدیه، زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت به نشانی avanmedical.com تماس حاصل فرمائید.

lazer1

لیزر موهای زائد

بی شک یکی از شگفت انگیزترین ابداعات در زمینه پزشکی و زیبایی لیزر موهای زائد است. در گذشته روش های سنتی علاوه بر زمان بر بودن نتیجه رضایت بخشی نیز نداشته و در کوتاه ترین زمان به حالت قبل برمی گشت لیزرموهای زائد با ایجاد حرارت باعث تخریب فولیکول مو می شود و دیگری مویی رشد نمی کند. برای نتیجه بهتر باید جلسات لیزر به طور منظم انجام شود، البته عوامل زیادی در تاثیر گذاری بهتر نتیجه لیزر وجود دارد، عواملی مانند: رنگ مو، نوع پوست، ناحیه تحت درمان، ضخامت مو و مشکلات هورمونی می تواند روی نتیجه تاثیر گذار باشد. لیزر موهای زائد علاوه بر رفع موهای زائد خانم ها برای آقایان نیز کاربردی است و می تواند نواحی که دارای موهای زائد است مانند: زیر بغل، بالای گونه و یا هر نقطه ای از بدن را از طریق لیزر موهای زائد از بین برد. قبل از انجام لیزر موهای زائد صورت باید موها شیو شود و ناحیه مورد نظر کاملا پاکیزه و عاری از هر گونه آلودگی باشد، بعد از انجام لیزر نیز می توانید از کرم های تجویز شده استفاده کنید. قبل و بعد از لیزر نباید حمام آفتاب گرفته شود و از دستگاه های سولاریوم استفاده شود.

1611793793-treatment-area-laser-hair-removal

لیزر موهای زائد بازو

موهای زائد در هر نقطه ای که رشد کند برای افراد به ویژه خانم ها آزار دهنده است. موهای زائد در ناحیه بازو باعث می شود تا خانم ها نتوانند لباس های مورد علاقه خود را بپوشند اما برای حل این مشکل بهترین راه حل لیزر موهای زائد بازو است. همه ی افراد با وضعیت جسمانی سالم می توانند لیزر موهای زائد بازو را انجام دهند. تعداد جلسات در هر فرد متفاوت است اما معمولاً باید بین ۶ تا ۸ جلسه با فاصله مشخص انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

2542964

لیزر موهای زائد چانه

همان طور که می دانید موهای زائد ممکن است در بخش های مختلف بدن و صورت ایجاد شود اما در این میان موهای زائد چانه در خانم ها بسیار شایع است. روش های مختلفی برای از بین بردن این نوع مو وجود دارد، روش هایی مانند: اپیلاسیون، شیو،کرم های موبر، دستگاه های موبر و … اما این روش ها موقتی بوده و در مدت زمان بسیار کوتاه به حالت قبل برمی گردد اما انجام لیزر یک روش دائمی است و می تواند افراد را از شر موهای زائد خلاص کند. موهای زائد چانه معمولاً به دلایل مشکلات هورمونی مانند: برهم خوردن تعادل هورمونی (یائسگی، بارداری)، سندرم تخمدان پلی کیستیک و یا تولید بیش از حد هورمون آندروژن ایجاد می شود. موهای زائد چانه گرچه خطرناک نیست اما می تواند موجب ناراحتی و خجالت در خانم ها شود. بنابراین ابتدا باید مشکلات هورمونی بررسی و مشخص شود و در کنار درمان های دارویی لیزر موهای زائد چانه نیز می تواند موثر و کمک کننده باشد.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.