انجام پایان نامه - اکسپ مقاله - مقاله آماده - انجام پروژه دانشجویی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 54510
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۱۱ |

انجام پایان نامه – اکسپ مقاله – مقاله آماده – انجام پروژه دانشجویی

مطلب فوق به مورادی چون انجام پایان نامه - اکسپ مقاله - مقاله آماده - انجام پروژه دانشجویی میپردازد و هرکدام را بررسی می کند.
انجام پایان نامه – اکسپ مقاله – مقاله آماده – انجام پروژه دانشجویی

مطلب فوق به مورادی چون انجام پایان نامه – اکسپ مقاله – مقاله آماده – انجام پروژه دانشجویی میپردازد و هرکدام را بررسی می کند.

پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری در مقاطع تحصیلات تکمیلی در واقع نشان دهنده بار علمی دانشجو و محقق پس از طی کردن یک دوره تحصیلی می‌باشد. انتخاب موضوع پایان نامه یا یک عنوان مناسب در کنار نگارش پروپوزال، نگارش پایان نامه ارشد و یا نگارش رساله دکتری به شکل استاندارد در قالب رسمی ارائه شده دارای اهمیت است.

آنچه به عنوان پایان نامه یا رساله دکتری نگارش می‌شود، باید به نحوی باشد که بتوان از آن به عنوان حاصل تحصیلات و دانش یک فرد با قدرت و به صورت اصولی دفاع نمود. در واقع می‌توان گفت که انجام پایان نامه و رساله دکتری یک موضوع زمان بر است و باید دانش، تجربه، دقت و تخصص لازم را در به ثمر رساندن آن به کار بست.

برای انتخاب مسیر صحیح در انجام پایان نامه و هر نوع تحقیق و پژوهش دیگری نیاز است تا با یک مشاور مجرب و باتجربه مشورت نمایید. موسسه علمی و تحقیقاتی تزایران با داشتن بیش از ۶ سال سابقه درخشان با کوشش مجموعی از نخبگان و اندیشمندان دانشگاه های برتر کشور در راستای ارائه خدماتی مانند انجام پروژه دانشجویی، پایان نامه کارشناسی ارشد، رساله دکتری، اکسپت مقاله، مقاله آماده و مقاله ISI در تمامی رشته‌ های دانشگاهی در خدمت دانشجویان و محققان گرامی می‌باشد.

پذیرش و چاپ مقالات برای دفاع دکتری

در مقطع دکتری دانشجویان نیاز است تا یک سری از مراحل لازم را به جهت پذیرش و چاپ مقالات در مجلات معتبر داخلی یا ژورنال های بین المللی را طی نمایند. با توجه به تصمیم هیئت عمومی دیوان با کسب آرای اکثریت برای ماده ۱۹ آیین نامه آموزشی مرتبط با دوره دکتری تخصصی (تصویب شده در سال ۱۳۹۴) مقرر گردید تا صرف ارائه گواهی پذیرش برای مقاله در مجلات علمی – پژوهشی کفایت می‌کند. به این صورت دانشجویان دوره دکتری می‌توانند از پایان نامه خود دفاع کنند.

انجام پایان نامه - اکسپ مقاله - مقاله آماده - انجام پروژه دانشجویی

قبل از اقدام برای پذیرش و چاپ مقالات برای دفاع دکتری می‌بایست ژورنال ها و مجلات لیست سیاه (Blacklist) وزارت علوم را مورد مطالعه قرار بدهید. دقت نمایید تا مجله منتخب شما برای پذیرش و چاپ مقالات برای دفاع دکتری در این لیست قرار نداشته باشد.

نکات زیر را نیز برای پذیرش و چاپ مقالات برای دفاع دکتری حتما مد نظر قرار بدهید:

  1. مقالات استخراج شده از پایان نامه امکان کسب امتیاز را خواهند داشت.
  2. مجلات علمی – ترویجی مصوب وزارت علوم، وزارت بهداشت یا دانشگاه آزاد اسلامی باشد.
  3. به تنها یک مقاله چاپ شده در مجموعه مقالات همایشی (ملی یا بین المللی) امکان تعلق امتیاز وجود خواهد داشت.
  4. موارد مرتبط می‌توانند متعدد و همزمان باشند اما به هر روی سقف امتیاز ۲ نمره خواهد بود.
  5. همانطور که می‌دانید ۱۸ نمره از جلسه دفاع و ۲ نمره برای حداقل یک مقاله ISI دارای IF، استخراج شده از پایان نامه به دانشجویان تعلق خواهد گرفت.

پذیرش و چاپ مقاله ISI

پذیرش و چاپ مقاله ISI در ژورنال های دارای اعتبار بین المللی که تاییدیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دارند در موسسه تزایران صورت می‌پذیرد. دانشجویان، محققان و پژوهشگرانی که تمایل دارند تا مراحل پذیرش و چاپ مقاله ISI را طی نمایند، با کسب مشاوره رایگان می‌توانند کار خود را به موسسه علمی و تحقیقاتی تزایران بسپارند.

می‌توان برای پذیرش و چاپ مقاله ژورنال های علمی مانند ISI، ISC و SCOPUS در کنار مجلات علمی داخلی معتبر اقدام نمود. پیش از ارسال مقاله، جهت تایید، مشخصات مجله برای نویسنده ارسال می‌گردد. این موضوع برای سنجش اعتبار و مشورت با اساتید است تا پس از آن مراحل سابمیت پیگیری گردد.

در ادامه برای پذیرش و چاپ مقاله ISI نیاز است تا مقاله از طریق ایمیل ارسال شده و پس از انجام مکاتبات لازم با مجلات، در صورت درخواست نویسنده مقاله، اطلاعات و ایمیل ها در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

مقاله آماده یا چاپ مقاله مشارکتی ISI

مقاله آماده یا چاپ مقاله مشارکتی ISI از جمله روش هایی است که دانشجویان و پژوهشگرانی که در هنگام انجام تحقیقات خود با مشکل مواجه بوده و یا تخصص، زمان، تجربه، تسلط و آشنایی لازم را ندارند، می‌توانند با استفاده از مقاله آماده یا چاپ مقاله مشارکتی ISI در نگارش مقالات سهیم باشند.

در مقاله آماده یا چاپ مقاله مشارکتی ISI با تهیه و نگارش مقالات در رشته های متفاوت، با کمک از محققان و اساتید برجسته، مقاله آماده شده و برای ژورنال های ISI ارسال می‌گردد. در حقیقت بخشی از فرآیند چاپ مقاله مشارکتی ISI بر عهده دانشجو و بخشی دیگر بر عهده موسسه علمی و تحقیقاتی تزایران می‌باشد.

در مرحله بعد نوبت به ریوایز (Revise) خواهد رسید. در این بخش مشارکت معنا پیدا کرده و متقاضی می‌تواند هزینه های جاری و بخشی از تحقیقات تکمیلی را بر عهده بگیرد. پس از مشارکت در مقالات آماده، نام مشارکت کننده به عنوان نویسنده دوم یا سوم در مقاله درج می‌گردد.

مزایای مقاله آماده و چاپ مقاله مشارکتی ISI

  1. برای مصاحبه دکتری رزومه شما تقویت می‍شود.
  2. برای اپلای می‌تواند برای شما ارتقاء رتبه علمی یا دریافت بورسیه را به همراه داشته باشد.
  3. امکان همکاری با اساتید داخل و خارج از کشور برای شما فراهم می‌گردد.
  4. مقالات با ایمپکت (Impact) بالا دارای رتبه های Q1 و Q2 در مجلاتی مانند اشپرینگر (Springer) و الزویر (Elsevier) چاپ می‌شوند.
  5. در مراحل ریوایز و ماینر ریوایز امکان مشارکت و گذران پروسه کوتاه داوری در بازه زمانی ۱۰ تا ۳۰ روز تا اکسپت نهایی امکانپذیر خواهد بود.
  6. افزایش Citation در Google Scholar و ارتقاء h-index

دپارتمان علمی و دپارتمان پژوهشی موسسه علمی و تحقیقاتی تزایران با برگزاری بیشتر از ۱۰۰ دوره آموزشی در رشته‌های متفاوت، مشاوره در زمینه نگارش پروپوزال و پایان نامه، استخراج مقاله از پایان نامه، نگارش مقالات و اخذ اکسپت و چاپ، ترجمه تخصصی مقالات، نمونه خوانی، بازنویسی، چک کردن سرقت ادبی و سایر موارد دارای سابقه درخشانی بوده است و می‌تواند در تمامی زمینه های مرتبط به دانشجویان و محققان گرامی یاری رساند.

شماره تماس تزایران

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.