انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 103399
  پرینتخانه » اخبار, اقتصادی تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳ |
رئیس سازمان امور مالیاتی خبر داد

انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان

به گفته سبحانیان انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان حوزه اصناف و مشاغل، تنها سه روز پس از ابلاغ آیین‌نامه نشاندار کردن‌مالیات‌ها، عملیاتی شد
انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان

رئیس سازمان امور مالیاتی در یکی از شبکه های اجتماعی اعلام کرد: آغاز یک اقدام ماندگار دیگر در نظام مالیاتی؛ انتخاب محل مصرف مالیات توسط مالیات‌دهندگان حوزه اصناف و مشاغل. تنها سه روز پس از ابلاغ آیین‌نامه نشاندار کردن‌مالیات‌ها، این مهم عملیاتی شد. در روزهای گذشته منابع مالی برای اتمام بیش از ۱۴۲ پروژه در استان‌های مختلف تامین شد.

اقدامی که سازمان امور مالیاتی در قالب مصوبه هیئت وزیران انجام داده است، یک آرزو در کشور بود که محقق شده است. به این ترتیب، مشخص می‌شود که مالیات‌ها دقیقاً در کجا مصرف می‌شود و فراتر از آن، مودیان می‌توانند محل هزینه‌کرد مالیات‌ها را مشخص کنند.

سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است که اسامی مودیانی که از این مسیر سهمی در انجام و راه اندازی پروژه های ملی و استانی داشته باشند با رضایت آنها اعلام عمومی خواهد شد.

در این طرح قرار است سازمان برنامه و بودجه طرح‌های عمرانی‌ای را که طی سال جاری خاتمه پیدا می‌کنند، به سازمان امور مالیات معرفی کند. در ادامه مودی می‌تواند انتخاب کند که مالیات پرداختی‌اش در کدام طرح مورد استفاده قرار بگیرد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.