افزایش ۲۰ درصدی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ۷ ماهه سال ۹۸ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 13600
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ |
وزیر اقتصاد خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ۷ ماهه سال ۹۸

وزیر اقتصاد گفت: در ۷ ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در کشورمان ۲۰ درصد افزایش داشته است.
افزایش ۲۰ درصدی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ۷ ماهه سال ۹۸

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال ملی بیت‌الله عبداللهی و رضا علیزاده نمیاندگان اهر و ورزقان مبنی بر اینکه علت کوتاهی بانک‌های مسکن و کشاورزی در امهال وام زلزله‌زدگان سال ۱۳۹۱ منطقه ارسباران چیست، گفت: امروز یک سال از جنگ اقتصادی با ابعاد گسترده و بیشتر می‌گذرد که دشمن با استفاده از حیله‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به ما بود.

وی افزود: ما باید با تمام قوا و قدرت در برابر این حرکت ظالمانه و غیرانسانی آنها برنامه داشته و عزم جدی برای اجرای آن برنامه داشته باشیم.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: انسداد ورودی منابع برای سازندگی در ایران یکی از برنامه‌های دشمن است و آنها به خیال خود تصور می‌کردند که اگر این انسداد صورت گیرد، مردم ایران آماده مقابله با حاکمیت خواهند شد، اما ما باید این برنامه دشمن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نقش بر آب کنیم.

دژپسند خاطرنشان کرد: مجراهای مختلف برای خنثی سازی اقدامات دشمن برنامه داده است که در بعد خارجی تلاش کرده است تا راه‌های تامین منابع؛ یعنی سرمایه‌گذاری مستقیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری ویژه کند.

وی افزود:‌ در ۷ ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ایران ۲۰ درصد افزایش داشته است.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.