افزایش ۱۵۵ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 31063
  پرینتخانه » اخبار, اقتصادی تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ |

افزایش ۱۵۵ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی

در حالی نرخ بلیت پروازهای داخلی اواخر خرداد امسال یعنی چهار ماه پس از شیوع کرونا به روزرسانی شده بود که این فهرست یکبار دیگر به روزرسانی شده و قیمت ها به شدت افزایش یافته است.
افزایش ۱۵۵ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی

نرخنامه بلیت هواپیما ۲۰ خردادماه امسال و به فاصله حدود ۴ ماه پس از شیوع ویروس کرونا توسط انجمن شرکت های هواپیمایی به روز رسانی شد. مطابق جدول مربوط به خردادماه حداقل و حداکثر نرخ بلیت پروازی های داخلی در سایت این انجمن بارگذاری و در دسترس عموم قرار گرفت. بر این اساس کمترین و بیشترین قیمت بلیت پروازهای داخلی به ترتیب ۲۷۲ هزار و ۶۰۰ تومان و یک میلیون و ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان (مشهد-ماهشهر) بود.

این در حالی است که در نرخنامه جدید حداقل قیمت بلیت ۴۹۱ هزار و ۷۰۰ و حداکثر ۲ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۲۰۰ تومان (تبریز-بندر عباس) است. در فهرست قدیمی پرواز تبریز-بندرعباس وجود نداشت و قیمت بلیت پرواز مشهد-ماهشهر در فهرست جدید انجمن شرکت های هواپیمایی ۲ میلیون و ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان است، یعنی افزایش قیمت ۹۴.۲۸ درصدی.

 در واقع حداکثر نرخ بلیت پروازهای داخلی در بازه زمانی خردادماه ۹۹ تا مهرماه ۹۹ (اجرا از اول آبان) بالغ بر ۱۵۴.۷۸ درصد افزایش یافته است. حداقل قیمت بلیت پروازهای داخلی نیز در مدت یاد شده ۸۰.۳۷ درصد افزایش یافته است.

| منبع خبر : تسنیم
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.