افتخاری دیگر برای آروا؛ اهدای نشان برترین برند ابزار در سال ۱۴۰۱ به محمد امین مصلایی! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 71415
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ |

افتخاری دیگر برای آروا؛ اهدای نشان برترین برند ابزار در سال ۱۴۰۱ به محمد امین مصلایی!

اجلاس نشان منتخب برای انتخاب برند برتر در مرداد ماه سال 1401 در مرکز همایش های صدا و سیما جمهوری اسلامی برگزار شد و نام برند آروا بار دیگر بر سر زبان ها افتاد. جناب آقای محمد امین مصلایی مدیر عامل شرکت آروا موفق به کسب تندیس برند برترسال در حوزه ابزار شدند. بدون شک دریافت این نشان بدون تلاش و بدون دلیل نبوده است.
افتخاری دیگر برای آروا؛ اهدای نشان برترین برند ابزار در سال ۱۴۰۱ به محمد امین مصلایی!

اجلاس نشان منتخب برای انتخاب برند برتر در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ در مرکز همایش های صدا و سیما جمهوری اسلامی برگزار شد و نام برند آروا بار دیگر بر سر زبان ها افتاد. جناب آقای محمد امین مصلایی مدیر عامل شرکت آروا موفق به کسب تندیس برند برترسال در حوزه ابزار شدند. بدون شک دریافت این نشان بدون تلاش و بدون دلیل نبوده است.

در این اجلاس مرکز پژوهشی حقوق مصرف کنندگان برای ارزیابی برند های برتر شاخص هایی در نظر گرفتند که آروا توانست در تمام شاخص ها بالاترین امتیاز را کسب کند. محوریت این شاخص ها برای سنجش کیفیت تولید و خدمات پس از فروش می باشد.

در یک کشور زمانی توسعه اقتصادی و پیشرفت صورت می گیرد که فضای رقابتی سالم ایجاد شود و راهکار های اصولی و توسعه برند بین فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع با یکدیگر تبادل شود. به همین منظور هر چند وقت یک بار همایش های گوناگونی برگزار می شود. این بار با برگزاری اجلاس نشان منتخب این فرصت ایجاد شد تا باری دیگر صاحبان صنایع، اصناف و مدیران درکنار هم قرار بگیرند. این گردهمایی به منزله تبادل اطلاعات و قدردانی از صاحبان برتر صنایع انجام شد که ابزار آلات آروا تندیس زرین برترین برند کشور را در این حوزه دریافت کرد.

محمد امین مصلایی پور یزدی مدیر عامل آروا

مسلما رسیدن به این نقطه برای آروا تنها با تکریم و احترام به حقوق مصرف کننده شکل گرفته است. حقوق مصرف کننده، شامل زمان پیش از تولید تا پس از خرید است. اگر اصناف گوناگون یا صنایع مختلف نمی توانند به اوج موفقیت خود برسند به این علت است که هرکدام تنها به بخشی از این مسیر توجه می کنند. در صورتی که باید به تک تک این مراحل دقت کرد و تمام شاخص های کیفی را پیاده سازی کرد. خوب است به بررسی مسیر موفقیت آروا بپردازیم تا با تمام مراحل و شاخص ها آشنا شویم.

در ابتدا قبل از مرحله تولید، آروا خط تولید خود را مجهز به دستگاه های مرغوب کرده است و از متریال های با کیفیت استفاده می کند. سپس با بررسی تمام استاندارد های کیفی بین المللی اقدام به تولید انواع ابزار آلات صنعتی می کند. بعد از آن از طریق پلتفرم های گوناگون مشخصات کامل محصولات را در اختیار خریداران می گذارد.

درکنار موارد گفته شده در بالا قیمت گذاری یکی از شاخص هایی است که همواره مورد توجه برند آروا قرارگرفته است و از آنجایی که آروا رسالت خود می داند برای مسیر موفقیت و پیشرفت تمام افراد جامعه برنامه ریزی کند؛ به گونه ای اقدام به تولید و قیمت گذاری کرده است که برای هر قشر طبقاتی امکان خرید ابزار مورد نظرشان وجود داشته باشد.

اما مهم ترین مرحله که موجب افزایش وفاداری مشتری به برند می شود؛ خدمات پس از فروش است. در شرکت آروا برای برطرف کردن صدمه های وارد شده به دستگاه واحد تعمیرات تعبیه شده است. از طریق پلتفرم های گوناگون امکان ثبت شکایت و انتقاد وجود دارد و افراد متخصص بسیاری در واحد اداری استخدام شده اندکه در سریع ترین زمان پاسخگوی مشکلات خریدارن باشند و نیاز های آن ها را رفع کنند.

برای افزایش اعتماد مشتری به نام برند، قدمت یک برند تاثیر به سزایی دارد. آروا بیش از سی سال است که در زمینه ابزار آلات صنعتی فعال می باشد. با ایجاد یک فضا برای تضمین کیفیت به نام گارانتی موجب جلب اعتماد مشتری به کیفیت محصولات خود شده است. شرکت آروا از زمان ابتدای کار خود برای تمام محصولات گارانتی بلند مدت در نظر گرفته است؛ به طوری که هم اکنون اینورتر های آروا ۷۰ ماه گارانتی دارند.

مسلما این مسیر موفقیت برای آروا یک شبه اتفاق نیافتاده است و سال ها تلاش بی وقفه و تجربه و دانش متخصصان پشت این موفقیت می باشد. ایران برای پیشرفت و مقابله با تحریم ها به افرادی نیاز دارد که دلسوزانه برای موفقیت هم وطنان خود تلاش می کنند.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.