اشنایی با صفر تا صد خدمات مبل شویی در منزل - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 49351
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۲۶ |

اشنایی با صفر تا صد خدمات مبل شویی در منزل

در حال حاضر کمتر کسی را می توان در مناطق شهری یافت که از خدمات شرکت های مبل شویی استفاده نکرده و یا اینکه نام ان را نشنیده باشد. این حوزه نوپا در کشور ما به خوبی رشد کرده است و تبدیل به یک نیاز و مهارت تخصصی شده است.
اشنایی با صفر تا صد خدمات مبل شویی در منزل

در حال حاضر کمتر کسی را می توان در مناطق شهری یافت که از خدمات شرکت های مبل شویی استفاده نکرده و یا اینکه نام ان را نشنیده باشد. این حوزه نوپا در کشور ما به خوبی رشد کرده است و تبدیل به یک نیاز و مهارت تخصصی شده است.

بسیاری از مردم در حال حاضر هیچ گونه اشنایی با این خدمات ندارند و جای سوال و بحث زیادی در این زمینه وجود دارد. عدم اگاهی شما از این خدمات می تواند سبب انتخاب نامناسب مراکز یا افراد ارائه دهنده این خدمات شوند و یا اینکه به دلیل ابهامات موجود از انجام خدمات منصرف شوید.

مراکز خدماتی بسیاری در تهران و شهرهای دیگر در حال ارائه این خدمات هستند. در ادامه به نقل از متخصصین شرکت یاسان مبل ( yasanmobl.ir ) قصد داریم شما را با صفر تا صد این حوزه اشنا کنیم.

نیاز به لکه بری و شستشوی مبلمان چگونه به وجود امد

امروزه یکی از نیازهای خدماتی هر شهری شستشو و لکه بری مبلمان می باشد. به مروز زمان مبلمان جایگزین فرش ها در خانه های ما شده اند و کمتر محیطی را می توان یافت که برای افزایش رفاه و اسایش محیط از ان استفاده نکرده باشد.

به علت استفاده دائمی و طولانی مدت از مبلمان در محیط امکان کثیف شدن و لکه دار شدن انها در هر لحظه از زمان ممکن وجود دارد. این اتفاق یک رویداد کاملا طبیعی است زیرا استفاده از مبلمان در هر طرح و مدلی که باشد تنها برای یک هدف رفاهی بیشتر نیست.

تماشای تلویزیون، پذیرایی از مهمان و گذارندن اوقات فراغت و کاری در محیط از مهترین استفاده هایی است که ما از مبلمان می کنیم. البته ناگفته نماند که خانه هایی که دارای کودکان خردسال و سهل انگار هستند بیشتر نیاز به مبل شویی دارند.

یکی دیگر از عواملی که می توانند شما را به سمت این خدمات سوق دهند، چرک مردگی یا کثیفی پارچه مبل  به مرور زمان و سال ها استفاده است.

علاوه بر مواردی که به انها اشاره کردیم، مواردی بسیار دیگری وجود دارند که نیاز شستشو را پدید می اورند. دلایل دیگر ریشه در شرایط محیطی و سلیقه ای افراد دارد. اما نتیجه همه انها پیدایش نیاز شستشوی انها است.

خدمات مبل شویی به کثیفی و لکه مبلمان شما چگونه پاسخ می دهد

همانطور که همه می دانیم مبلمان نقش فرش را در زندگی ما به شدت کمرنگ کرده اند. اما چگونه می توان به نیاز نظافتی و نگهداری انها پاسخ داد. مبلمان همانند فرش قابلیت پهن شدن و شستشو با اب به همراه کف و پارو را ندارند. اما این باعث نمیشه که به سراغ خرید مبلمان برویم !

خدمات شستشوی مبل در منزل با دستگاه به این نیاز به خوبی پاسخ داده است. همچنین همانند فرش منتظر نخواهید ماند که بعد از چند روز به از قالیشویی به خانه برگردد و ببینید که نتیجه چیست؟

سرویسکاران برای شستشو به منزل شما خواهند امد، و تحت نظر شما شستشو و لکه بری انجام خواهد شد. پس نگران نباشید کیفیت کار در گرو تخصص سرویسکار و نظارت شما دارد.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و خشک کن های صنعتی قدرتمند این پروسه را یک روال تخصصی و حساس کرده است. در حال حاضر ۹۵ درصد از لکه های مبلمان به کمک این خدمات از بین می روند. مابقی لکه های سخت و چرک مردگی حاصل از استفاده طولانی مدت کم رنگ تر می گردند.

درباره دستگاه های مبل شویی بیشتر بدانید

با ما همراه باشید تا دستگاه های این حوزه را بیشتر بشناسید تا نگرانی و ابهامات شما بر طرف شوند. در هر حوزه خدماتی از دستگاه های متخلفی برای انجام ان استفاده می شود که هر کدام از انها کیفیف پایان کار را تحت الشعاع قرار می دهند.

دستگاه دریلی، خشک کن صنعتی و اسپری وکیوم ها از جمله دستگاه های خشکشویی مبلمان در محل هستند. اتصال یک سری فرچه ای نرم بر روی دریل می تواند مرحله شستشو و لکه بری پارچه مبل را انجام دهد. فرچه نرم و ریز به بافت پارچه نفوذ کرده و به همراه شوینده با عمل سابیدن هر گونه لکه و کثیفی را پاک خواهد نمود.

پس یک نتیجه گیری کلی کنیم؛ فرچه دریل با عمق پارچه و رویه ان در ارتباط است و ۹۹ درصد از اجزای ان را در می گیرد. دوران فرچه با سرعت ۲۰ دور در ثانیه برای لکه بری کافی خواهد بود.

یک درصد باقی مانده مربوط به پاچه های بسیار ضخیم و لکه های جامدی است که سطح پارچه را پوشانده اند.

خشک کن های صنعتی یا همان جاروی اب و خاک نیز به جمع اوری ترکیب کثیفی و شوینده می پردازد. در نتیجه هر چه خشک کن قوی تر باشد، هیچ گونه کثیفی را به جای نخواهد گذاشت که بعد از خشک شدن خود نمایی کنند.

اسپری وکیوم نیز نوعی از دستگاه های این حوزه است که حدفاصل زمانی بین تزریق شوینده و خشک کردن را کاهش داده است. اما کیفیت پایان کار ان نسبت به نوع دریلی و دستی کمی پایین است.

شوینده مناسب پارچه مبلمان

شوینده ها در شستشوی و لکه بری پارچه مبلمان حرف اول را می زنند. حتی اگر پیشرفته ترین دستگاه های دنیا به کار گرفته شود اما شوینده مرغوب نباشد نتیجه پایانی ایده ال سرویسکار و انتظار شما نخواهد بود.

شوینده های المانی نظیر تگزاپون و برخی از محصولات داخلی کشور برای شستشو بسیار مناسب هستند. اما شوینده چیزی نیست که مشتریان بتوانند فرمولاسیون ان را تشخیص دهند.

برخی از افراد سودجو با ترکیب شوینده های معمولی نظیر تاید، ریکا و شامپو فرش با نام شوینده المانی در حال فعالیت هستند. برخی از مبلمان لوکس و مدرن امروزی به شوینده های مختلف حساس هستند که برای دانستن ان به کاتالوگ یا برچسب انها می توانید مراجعه کنید.

استفاده از شوینده های استاندارد و ازمون سنجی شده این امکان را برای ما به وجود اورده است که پایان کار را ضمانت کرده و هزینه را در صورت رضایت مشتری از نتیجه دریافت کنیم.

مزایای خدمات مبل شویی در محل با دستگاه توسط متخصصین کاربلد

اگر شستشو رویه پارچه ای مبل توسط افراد ماهر و کاربلد که تحت نظر مراکز تخصصی انجام گیرد، مزایای فراوانی برای شما دارد که در ادامه بدانها اشاره خواهیم کرد.

  • شستشو و لکه بری پارچه مبل بدن اسیب به بافت ان
  • حفظ کیفیت و حجم محتوای داخلی مبل که از دیده ما پنهان هستند
  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • افزایش طول عمر مبل
  • جلوگیری از بروز دلزدگی از مبلمان و نیاز به خرید
  • رفع بوی بد پارچه و حذف زردی پارچه
  • شستشو در محل بدون نیاز به حتی کوچکترین جابجایی و معضلات بعدی انها
  • حذف نیاز به استفاده از کاور مبل

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.