ارزان ترین و گران ترین مناطق شمال برای خرید ویلا کجا هستند؟( اول خونه ) - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 53633
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ |

ارزان ترین و گران ترین مناطق شمال برای خرید ویلا کجا هستند؟( اول خونه )

برای مشتریان خرید ویلا در شمال، این موضوع اهمیت دارد که ارزانترین و گرانترین مناطق شمال برای خرید ویلا کدام مناطق هستند؛ آیا در مازندران ویلا بخرند یا مناطق دیگری را در سایر استان‌های شمالی انتخاب کنند؟
ارزان ترین و گران ترین مناطق شمال برای خرید ویلا کجا هستند؟( اول خونه )

برای مشتریان خرید ویلا در شمال، این موضوع اهمیت دارد که ارزانترین و گرانترین مناطق شمال برای خرید ویلا کدام مناطق هستند؛ آیا در مازندران ویلا بخرند یا مناطق دیگری را در سایر استان‌های شمالی انتخاب کنند؟

 بحث و نظریات درباره بهترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا گسترده است. نه تنها در استان مازندران، بلکه در استان گیلان، در بهترین و زیباترین مناطق می‌توانید ویلاهایی برای خرید پیدا کنید. زیبایی های استان‌های شمالی، بی حد و اندازه هستند و نظر هر گردشگر و مسافر را به خود جلب می کنند. درصد زیادی از افراد از این فرصت استفاده می‌کنند تا ویلای اختصاصی خود را داشته باشند. خرید ویلای شمال، یک سرمایه گاز گذاری خوب محسوب می‌شود. چه ویلا بخرید و چه زمین بخرید، در هر صورت، سرمایه شما در مسیر صحیح هدایت می شود.

معیار طبقه بندی ارزانترین و گرانترین مناطق شمال برای خرید ویلا به عوامل مختلفی بستگی دارد. آنچه که بیش از هر چیز اهمیت بیشتری دارد، موقعیت مکانی شهرها و مناطق روستایی در استان های شمالی است.

 به طور مثال، شما در استان مازندران می‌توانید ویلاهای ارزان قیمت نوساز بخرید که در نزدیکی ساحل یا شهرهای کوچک قرار گرفته است. در مقابل، ویلاهای لاکچری گران قیمت نزدیک ساحل را نیز می توانید پیدا کنید. انتخاب بین خرید ویلای ساحلی در مازندران یا خرید ویلای جنگلی و حتی خرید آپارتمان های ساحلی، به سلیقه شما و بودجه مالی که اختصاص داده اید، بستگی دارد.

ارزانترین و گرانترین مناطق مازندران برای خرید ویلا متنوع هستند؛ یعنی شما با بررسی مناطق مختلف این استان به گزینه‌های زیادی برخورد می کنید که تفاوت قیمت قابل توجهی دارند.

ارزان ترین شهر مازندران برای خرید ویلا، شهرهایی همچون محمودآباد، چمستان، آمل و نور هستند. در مقابل، گرانترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا را میتوان بابلسر، بابل، رامسر، نوشهر، رویان، نمک آبرود و چالوس دانست. هر کدام از این شهرها ویژگی های خاص خود را دارند؛ اما جاذبه های دیدنی و طبیعت بکر و تماشایی هر شهر، خود به تنهایی دلیلی است که مشتریان خرید ویلای شمال را به این مناطق جذب می کند.

با ما همراه باشید تا به معرفی دو نمونه از ارزانترین و گرانترین مناطق شمال برای خرید ویلا بپردازیم. شما می توانید طبق معرفی های انجام شده برای خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در نوشهر اقدام کنید. چمستان، ارزان ترین شهر و نوشهر نیز یکی از گرانترین شهرهای مازندران هستند که می‌توانید در آنجا ویلای مناسبی بخرید.

خرید ویلا در چمستان یکی از ارزانترین شهرهای مازندران

یکی از ارزانترین شهرهای شمال برای خرید ویلا، چمستان است. خرید ویلا در چمستان با حداقل بودجه مالی امکان پذیر است. شاید تعجب کنید اگر بگوییم از حداقل ۸۰۰ میلیون تومان می توانید روی ویلاهای چمستان سرمایه گذاری کنید. حتی با این سرمایه کم می توانید یک ویلای نوساز با امکانات کامل پیدا کنید. دلایل زیادی وجود دارد که چمستان را یک منطقه خوب برای سرمایه‌گذاری معرفی می‌کند. چمستان یک شهر زیبا و توریستی با منظره جنگل و روستاهای ییلاقی و خوش آب و هوای بسیاری است.

تعداد زمین‌های قابل سرمایه گذاری با پتانسیل رشد بالا در چمستان قابل توجه هستند، بنابراین قیمت زمین ها ارزانتر است. اگرچه شهر چمستان از دریا فاصله دارد، اما مناطق متنوع در این شهر باعث شده که ویلاهای مختلفی برای فروش وجود داشته باشد. چمستان به شهرهای محمودآباد و سرخرود نزدیک است. محمودآباد و سرخرود دو مقصد گردشگری پرطرفدار در فاصله نزدیکی از ساحل هستند. همین دلایل باعث می شود که مشتریان خرید ویلا در مازندران، شهرهای چمستان، محمودآباد، سرخرود و حتی شهر نور را برای سرمایه گذاری خود انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که به دلیل پر تقاضا بودن شهرهای محمودآباد و سرخرود و به واسطه نزدیک بودن به ساحل دریا، برای خرید ویلا به بودجه های بیشتری نیاز دارید. این در حالی است که خرید ویلا در چمستان با حداقل بودجه مالی از ۸۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان امکان پذیر است.

برای کسانی که قصد مهاجرت به شمال را دارند و چمستان را برای این کار انتخاب کرده‌اند، خرید ویلا ارزان در مازندران به راحتی امکان پذیر خواهد بود. به دلیل اینکه زمین های چمستان با کاربری مسکونی برای ساخت و ساز ویلا مناسب هستند، شما حتی می توانید یک زمین بخرید و ویلای مورد علاقه خود را با یک طراحی اختصاصی بسازید.

خرید ویلا در نوشهر یکی از گرانترین شهرهای مازندران

گزینه بعدی که برای خرید ویلا در شمال معرفی می‌کنیم، یکی از گرانترین شهرهای مازندران است که نوشهر نام دارد. نوشهر از دیرباز، یک شهر لاکچری در مازندران شناخته می شده است. در این شهر، شما منظره کوهستان، جنگل و دریا را با هم در کنار خود دارید. تعداد زمین‌های نوشهر برای خرید و سرمایه گذاری، کمتر هستند و بنابراین قیمت خرید زمین و قیمت خرید ویلا در نوشهر گران تر خواهد بود.

از دیگر دلایلی که باعث شده قیمت خرید ویلا در نوشهر، گران تر باشد، سطح بالای فرهنگ در این منطقه است. اکثر ثروتمندان در نوشهر، ویلاهای لاکچری خریداری کرده‌اند یا ویلاهای خود را به صورت اختصاصی ساخته ‌اند. نوشهر به مناطق ساحلی با پتانسیل بالای درآمدزایی نزدیک است و همین امر باعث شده منطقه به یک شهر پر رفت و آمد و پر درآمد تبدیل شود. وجود جاده کمربندی چالوس در نزدیکی نوشهر، دسترسی از تهران به این شهر را آسان تر ساخته است.

برای کسانی که می خواهند ویلای اختصاصی داشته باشند می توانند با مشاوران املاک مشورت کنند تا بهترین زمین مسکونی را به آنها معرفی کرده و سپس ادامه مراحل پروژه های ساخت ویلا را انجام دهند. چمستان و نوشهر به ترتیب ارزانترین و گرانترین مناطق شمال در مازندران برای خرید ویلا هستند. با توجه به بودجه مالی خود می توانید گزینه های مناسبی را برای خرید پیدا کنید.

در چمستان ویلا بخریم یا در نوشهر؟ اول خونه پاسخ می دهد

انتخاب بین خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا در نوشهر به عوامل مختلفی بستگی دارد. چمستان یک شهر زیبا در نزدیکی جنگل و کوهستان است که روستاهای ییلاقی زیبایی دارد و به دلیل وجود زمین های بیشتر، قیمت خرید ویلا در این شهر ارزان تر است.

در مقابل، نوشهر یکی از گرانترین و لاکچری ترین شهرهای مازندران محسوب می‌شود، پس قیمت املاک در نوشهر به نسبت گران تر خواهد بود. با این توصیف، بودجه مالی که در نظر دارید مشخص می کند که در چمستان ویلا بخرید یا در نوشهر؛ انتخاب سبک زندگی و موقعیت مکانی در چمستان یا نوشهر به شما می گوید کدام گزینه ها را انتخاب کنید.

مشاوران املاک اول خونه با تسلط به بهترین شهرهای مازندران برای خرید ویلا، با داشتن شعبه های مختلف می توانند ویلاهای مناسبی را به شما معرفی کنند. گزینه های ارزان قیمت برای خرید ویلا در چمستان به راحتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در مقابل، اگر به خرید ویلای لاکچری فکر می‌کنید، باز هم این کارشناسان برای خرید ویلا در نوشهر شما را راهنمایی خواهند کرد.

وب سایت اول خونه، اولین وب سایتی است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و با اطمینان خاطر می توانید معاملات خرید ویلا در شمال و خرید زمین و باغ در شمال را به این کارشناسان واگذار کنید. سایر خدمات اول خونه شامل پیمانکاری ساختمان، طراحی پلان ساختمان، مشاوره ساخت ویلا و ساخت استخر در ویلا می باشد.  برای اطلاعات بیشتر کافیست با این کارشناسان تماس بگیرید تا گزینه های مناسبی را به شما معرفی کنند.

منبع: https://avalkhune.com

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.