ارزانترین قیمت گوشی را در فروشگاه پیشآهنگی مشاهده کنیده - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 58110
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 18 دی 1400 - 15:54 |

ارزانترین قیمت گوشی را در فروشگاه پیشآهنگی مشاهده کنیده

گوشی‌های موبایل را می‌توان از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین گجت‌ها در دنیای امروزی دانست. کاربرد این گجت‌های هوشمند از فرستادن پیامک متنی و یا ایجاد ارتباط صوتی گذر کرده است و این‌روزها رسما زندگی بسیاری از ما بدون آن مختل می‌شود.
ارزانترین قیمت گوشی را در فروشگاه پیشآهنگی مشاهده کنیده

گوشی‌های موبایل را می‌توان از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین گجت‌ها در دنیای امروزی دانست. کاربرد این گجت‌های هوشمند از فرستادن پیامک متنی و یا ایجاد ارتباط صوتی گذر کرده است و این‌روزها رسما زندگی بسیاری از ما بدون آن مختل می‌شود. تحصیل، کار، سرگرمی و بخش‌های مهم بسیار دیگری از زندگی افراد امروزه وابسته به گوشی‌های همراه شده است و دیگر محدودیت سنی‌ از نظر جوامع برای آن وجود ندارد. امروزه کودکان نیز بدون داشتن یک گوشی تلفن همراه نمی‌توانند در کلاس‌های مجازی مدرسه خود شرکت کنند. بند بند زندگی درصد بالایی از مردم جهان به گوشی تلفن هوشمند آن‌ها وابسته است و در صورت پایین آمدن عملکرد گوشی خود و یا خراب شدن آن، نیاز به خرید یک گوشی مناسب دارند. همان‌طور که می‌دانید قیمت گوشی هوشمند بر روی انتخاب بسیاری از افراد اثرگذار است و قیمت گوشی از هر فروشگاه به فروشگاه دیگر، متغیر است. پس این مهم است که بدانید فاکتور‌های مؤثر بر قیمت گوشی کدامند و فروشگاهی که با قیمت مناسب گوشی‌های هوشمند را عرضه می‌کنند آشنایی داشته باشید.

https://file.tesmino.ir/images/2022/01/image_1641370033.png

فاکتور‌های تعیین‌کننده قیمت گوشی

اگر یکی از فاکتور های شما در انتخاب و خرید گوشی، قیمت آن است، بهتر است در ابتدا تمامی فاکتور های تاقیر گذار بر قیمت گوشی را بشناسید تا بتوانید با نگاهی درست تر انواع گوشی از برند های مختلف مانند سامسونگ، شیائومی، هواوی و … را بررسی کرده و یک گوشی مناسب را خریداری کنید. موارد زیر به طور معمول بر قیمت گوشی تاثیر دارد:

برند گوشی

در وهله اول باید بدانید برند گوشی موبایلی که قصد خریداری آن را دارید تأثیر بسزایی در قیمت گوشی دارد. ممکن است بتوانید دو گوشی با ویژگی‌های تقریباً مشابهی را در دو برند متفاوت بیابید که تفاوت فاحش قیمت آن‌ها شما را متعجب کند. سابقه، کیفیت کار و سیاست‌های یک برند گوشی موبایل، بسیار در قیمت آن تأثیرگذار‌ند. به عنوان مثال همه ما می‌دانیم که محصولات برند آیفون، از تمامی برند‌ها گران‌تر هستند. گرچه سامسونگ برندی دارای مناسب‌ترین قیمت‌ها در کشور ما تقلی می‌شود اما برند هوآوی گا‌هاً قیمت‌هایی مقرون به صرفه‌تر از سامسونگ برای محصولات خود تعیین می‌کند.

امکانات گوشی

دومین عامل مؤثر بر قیمت گوشی، امکانات گوشی هستند. اینکه کیفیت دوربین گوشی تا چه حد است، باتری آن چند میلی آمپر است، از کدام نوع اینترنت‌ها پشتیبانی می‌کند، رم آن چند گیگ و قدرت پردازنده آن چه قدر است، این‌که گوشی چند سیم کارته است، صفحه نمایش آن چند اینچ است و… این‌ها همه عوامل مهمی در برآورد قیمت یک گوشی هستند. بدون شک یک گوشی با ظرفیت ۲۵۶ و رم ۸ گیگابایتی، نسبت به یک گوشی با ظرفیت ۳۲ و رم ۲ گیگ قیمت بالاتری دارد.

نرخ ارز

سومین عامل مهم، نرخ ارز است. همان‌طور که می‌دانید قیمت ارز‌های مهمی نظیر دلار و یورو دقیقه به دقیقه در حال تغییر هستند و بر روی قیمت تمام اجناس و خدماتی که به آن‌ها نیاز داریم تأثیر می‌گذارند. گوشی تلفن همراه نیز از این قاعده مستثنی نیست و از آن‌جایی که این گوشی‌ها وارداتی هستند، نرخ ارز در زمان خرید و حتی زمان فروش، فاکتوری بسیار مهم در تعیین قیمت گوشی است.

https://file.tesmino.ir/images/2022/01/image_1641370043.png

فروشگاه موبایل

آخرین فاکتور مهم، فروشگاهی است که از آن خریداری می‌کنید. گرچه عوامل گفته شده بر قیمت هر گوشی تأثیر‌گذار است اما همچنان مشاهده می‌شود که در فروشگاه‌های مختلف، قیمت گوشی‌ها یکسان نیست. این موضوع نشان‎دهنده‌ی دخالت مدیران هر فروشگاه در قیمت گوشی‌ها دارد. بنابراین بسیار مهم است که فروشگاهی را بشناسید که در این آشفته بازار قیمت گوشی، گوشی‌های خود را بهترین و ارزان‌ترین قیمت و با نرخ مصوب به فروش برساند. در ادامه ما به شما فروشگاه موبایل پیشآهنگی را معرفی خواهیم کرد که به قیمت‌های مناسب خود معروف است.

فروشگاه موبایل پیشآهنگی

فروشگاه پیشاهنگی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی حال حاضر جهت خرید گوشی موبایل، تبلت و لوازم جانبی آن‌هاست که محصولات خود را در بهترین قیمت ممکن به فروش می‌رساند. اما این ارزان بودن به دلیل سیاست فوق‌العاده این فروشگاه است نه به دلیل مشکل در هیچکدام از محصولات. شما می‌توانید در این فروشگاه قیمت گوشی‌های مختلف را با فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید تا خود به این واقعیت پی ببرید. در ادامه ویژگی‌های مثبت این فروشگاه را مورد برسی قرار خواهیم داد.

  • گارانتی و ضمانت اصالت کالا

این بسیار مهم است که گوشی تلفن همراهی که خریداری می‌کنید دارای گارانتی باشد تا در صورت وقوع اتفاقات غیر منتظره، بتوانید از یک آسیب مالی جدی جلوگیری نمایید. همان‌طور که همه ما می‌دانیم قیمت گوشی هوشمند امروزه به چندمیلیون و در برخی موارد به  ده‌ها میلیون تومان می‌رسد؛ پس این مهم است که فروشگاهی که از آن خریداری می‌کنید دارای خدمات پس از فروش مهمی نظیر گارانتی باشد. همچنین در این شرایط گرانی انواع گوشی‌های فیک هوشمند  به اسم اصل فروخته می‌شوند که افراد بسیاری را با ضرر مواجه می‌کنند. شما می‌توانید علاوه بر خرید گوشی با قیمت‌هایی مناسب، از خدمات پس از فروش این فروشگاه برخوردار شده و محصولی شامل ضمانت اصالت کالا است را خریداری کنید.

  • تنوع بالا

امروزه کم‌تر فروشگاهی پیدا می‌شود که از تمامی برند‌های گوشی موبایل روز دنیا، فروش داشته باشد. شما می‌توانید مدل‌های مختلف برند‌های سامسونگ، آیفون، شیائومی، هوآوی، آنر و… را از فروشگاه پیشآهنگی با قیمت‌هایی مقرون به صرفه خریداری نمایید.

https://file.tesmino.ir/images/2022/01/image_1641370053.png

  • ضمانت ۷ روزه بازگشت

گاهی پیش می‌آید که به هر دلیلی از خرید گوشی پشیمان می‌شوید. البته با وجود گارانتی‌ها، قیمت گوشی مناسب و ضمانت اصالت کالا خیلی کم پیش می‌آید که مشتریان فروشگاه موبایل پیشآهنگی از خرید خود پشیمان شوند؛ اما ممکن است نظر شما در مورد نوع گوشی خریداری شده عوض شود و قصد داشته باشید از برندی دیگر یا محصولی دیگر از همان برند را خریداری کنید. شما می‌توانید تا ۷ روز مهلت و ضمانت مرجوعی داشته باشید و در کنار قیمت گوشی مناسب، این نیز از ویژگی‌های قابل توجه این فروشگاه است.

  • ارسال فوری

با ویژگی‌های مثبت این فروشگاه آشنا شدید؛ خوب است بدانید که ارسال سریع و فوری نیز از ویژگی‌های بارز این فروشگاه فوق‌العاده هستند. شما می‌توانید برای خرید و یا مشاهده قیمت انواع گوشی، تبلت و یا لوازم جانبی به این فروشگاه آنلاین به نشانی اینترنتی https://pishahangi.com/ مراجعه نمایید.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای ارزانترین قیمت گوشی را در فروشگاه پیشآهنگی مشاهده کنیده بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.