ارائه انواع سایبان مغازه توسط دیدگاهان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 53338
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ |

ارائه انواع سایبان مغازه توسط دیدگاهان

اگر تصمیم به خرید یا تعویض سایبان گرفته اید، مجموعه دیدگاهان با تولید طیف گسترده ای از انواع سایبان مغازه باکیفیت و بادوام، می تواند بهترین گزینه برای شما به شمار رود.
ارائه انواع سایبان مغازه توسط دیدگاهان

طراحی و اجرای انواع سایبان مغازه در ایران توسط دیدگاهان

شخصی سازی سایبان برای مغازه داران از اهمیت بالایی برخوردار است. سایبان باید بتواند فضای مقابل ویترین یا درب فروشگاه را بپوشاند. بسته به این که معماری فروشگاه به چه شکلی طراحی شده، سایبان باید بتواند هماهنگی مناسبی با ساختار بنا ایجاد کند. به همین منظور مجموعه دیدگاهان، اقدام به طراحی و تولید انواع سایبان مغازه با سایز ها و ابعاد متفاوت کرده است.

صرف نظر از نوع سایبان، برای این که بتوانید از حداکثر کارایی سایبان خریداری شده خود بهره مند شوید، لازم است که در ابتدا آن را به طور اصولی اجرا کنید. مجموعه دیدگاهان در این زمینه نیز به خریداران عزیز خدمت رسانی می کند و خدمات نصب و اجرای انواع سایبان مغازه را در تمامی نقاط ایران ارائه می کند.

سایبان کالسکه ای، پرطرفدارترین مدل در بین مغازه داران

سایبان های کالسکه ای دقیقا فرمی مانند سایبان بالای کالسکه کودکان دارند. در حقیقت سایبان های کالسکه ای سایبان هایی هستند که به صورت لایه ای از قسمت فوقانی باز می شوند و به فرم قوس دار باز می شوند.

در بین انواع سایبان مغازه، سایبان های کالسکه ای از دیرباز طرفداران بسیاری داشته اند. پرطرفدار بودن این نوع از سایبان ها دلایل متنوعی دارد. نخستین عامل این است که سایبان های کالسکه ای، باز و بسته شدن بسیار ساده ای دارند. دلیل دوم مربوط به میزان سایه ای است که در زیر خود ایجاد می کردند. طراحی منحصر به فرد این سایبان ها، نه تنها سایه بسیار مطلوبی در جلوی مغازه ایجاد می کند، بلکه فضای جلوی ویترین مغازه را از بارش باران و برف هم در امان نگه می دارد. دلیل دیگر محبوبیت این نوع از سایبان ها برای مغازه داران، امکان نصب تبلیغ است. سایبان های کالسکه ای لبه بسیار عریضی دارند که می تواند جهت نصب لوگو و انواع تبلیغ مورد استفاده قرار گیرد.

گرچه این سایبان ها از گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند، اما مجموعه دیدگاهان با اعمال نوآوری های جدید بر روی این مدل سایبان ها تونسته استفاده از آن ها را تسهیل نموده و کارایی آن ها را افزایش دهد. سایبان های کالسکه ای اغلب با اسکلت آهنی تولید می شوند. اسکلت های آهنی هزینه پایین تری نسبت به اسکلت آلومینیومی دارند. البته در صورت تمایل خریداران، می توان از اسکلت آلومینیومی هم در سایبان های کالسکه ای استفاده کرد. جنس اسکلت، ابعاد سایبان، نوع پارچه و رنگ و طرح به کار رفته در آن همگی از مواردی هستند که مشتریان با توجه به نیاز خود می توانند تغییر دهند تا سایبانی دقیقا منطبق با آنچه که مد نظر دارند دریافت کنند.

طرح تعویض سایبان دستی مغازه به سایبان برقی

اگرچه سایان های دستی هنوز هم طرفداران خود را دارند و در مواردی که فرد می خواهد با هزینه ای اندک برای خود سایبانی تهیه کند، گرینه خوبی به شمار می روند، اما باز و بسته کردن آن ها زحمت زیادی دارد. گاهی اوقات به دلیل بالا بودن وزن سایبان، باز کردن آن به صورت دستی، انرژی و زمان زیادی از فرد می گیرد. سایبان برقی با هدف تسهیل عملیات باز شدن سایبان ها طراحی و ساخته شدند. این سایبان ها را می توان تنها با فشردن یک دکمه در زاویه مورد نظر تنظیم کرد. در صورتی که سایبان فعلی مغازه شما از نوع دستی و قدیمی است، مجموعه دیدگاهان فرصتی ویژه برای شما فراهم آورده که به کمک آن می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار مقرون به صرفه، سایبان قدیمی مغازه خود را با یک سایبان نو و باکیفیت برقی تعویض نمایید.

سایبان های برقی هم ظاهر مدرن و زیبایی برای مغازه شما ایجاد می کنند، و هم کار کردن با آن ها بسیار راحت و سریع است. بنابراین می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب، گامی مهم در راستای بهبود دکوراسیون خارجی مغازه یا فروشگاه خود بردارید.

امکان چاپ طرح لوگوی برند شما بر روی سایبان های مغازه

از انواع سایبان مغازه، به جز استفاده برای محافظت ویترین از تابش نور آفتاب، استفاده های دیگری نیز می شود. سایبان های مغازه محلی برای تبلیغ و معرفی برند فروشگاه هستند. به کمک این سایبان ها می توانید کسب و کار خود را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهید و محصولات و خدمات خود را به مردم معرفی کنید.

قرار دادن لوگو و نام فروشگاه در معرض دید افراد، به گسترش کسب و کار و پیدا کردن مشتری های بیشتر کمک شایانی می کند. پارچه های با دوام و مرغوب سایبان های دیدگاهان، امکان چاپ لوگو با کیفیت و وضوحی فوق العاده را فراهم می آورند.

برای چاپ لوگو روی انواع سایبان مغازه میتوان از پارچه فلکسی و پارچه بنر استفاده کرد. پارچه فلکسی کیفیت فوق العاده ای دارد و چاپ روی آن وضوح بالایی پیدا می کند. اگر می خواهید هزینه کمتری متقبل شوید، پارچه بنر هم قابلیت استفاده بر روی سایبان های تبلیغاتی را دارد. به کمک پارچه بنر می توانید با هزینه ای مقرون به صرفه و کیفیتی قابل قبول لوگو و طرح مورد نظر را روی سایبان خود پیاده سازی نمایید.

تولید تمامی سایبان های مغازه با کیفیت بالا در ایران

مجموعه دیدگاهان، با توجه به طیف گسترده سلایق مشتریان و با جهت برآورده ساختن نیاز آنان، انواع سایبان مغازه شامل سایبان های جکی، دکوراتیو، کالسکه ای و بازویی و برقی را تولید و عرضه می نماید. برای انتخاب سایبان مناسب برای مغازه خود می توانید با تیم مشاوران و کارشناسان مجموعه دیدگاهان تماس بگیرید تا شما را در کوتاه ترین زمان ممکن در جهت انتخاب بهترین گزینه با توجه به نیازتان راهنمایی کنند.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.