اخذ اکسپت و چاپ مقالات - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 29431
  پرینتخانه » سایر رسانه ها تاریخ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰:۰۸ |

اخذ اکسپت و چاپ مقالات

در شرایطی که در فضای حقیقی و مجازی مواردی نظیر چاپ مقالات، مشاوره پایان نامه و اخذ اکسپت پر شده است و برخی از آن ها سرانجامی جز خالی کردن جیب افراد ندارند یک تیم متشکل از نخبگان دانشگاه تهران، شریف و امیرکبیر و علم و صنعت ایران در راستای ارائه ی خدمات آموزشی، پژوهشی، مشاوره ای و مهاجرتی در حال فعالیت هستند.
اخذ اکسپت و چاپ مقالات

در شرایطی که در فضای حقیقی و مجازی مواردی نظیر چاپ مقالات، مشاوره پایان نامه و اخذ اکسپت پر شده است و برخی از آن ها سرانجامی جز خالی کردن جیب افراد ندارند یک تیم متشکل از نخبگان دانشگاه تهران، شریف و امیرکبیر و علم و صنعت ایران در راستای ارائه ی خدمات آموزشی، پژوهشی، مشاوره ای و مهاجرتی در حال فعالیت هستند. که تاکنون بیش از ۱۵،۰۰۰ نفر اعم از دانشجویان و اساتید گرامی دانشگاه های داخلی و خارجی از خدمات این مرکز بهره مند شده اند. همچنین بیش از ۹,۰۰۰ مقاله علمی توسط این مرکز در ژورنال های معتبر علمی داخلی و خارجی منتشر شده است.

این مجموعه هدف از ارائه خدمات را صرفاً کسب درآمد یا چاپ یک مقاله یا کتاب بنام مشتری نمی داند بلکه در کنار موارد فوق آموزش نحوه جمع آوری داده ها، تحلیل و نتیجه گیری و ارائه آن به صورت یک سند علمی در دستور کار مجموعه خود قرار داده است. گرچه ممکن است برخی از مشتریان به دلایلی از قبیل عدم نیاز، ضیق وقت یا سایر محدودیت ها در آینده از آموزش های ارائه شده استفاده نکنند اما حداقل در این مقطع در جریان ساز و کار تولید علم قرار گرفته اند. به عبارت بهتر هدف نهایی ما از ارائه خدمات علمی و پژوهشی مشارکت هر چه بیشتر در زمینه تولید علم، افزایش بنیه علمی کشور و ارتقاء جایگاه ایران در رتبه بندی کشورهای تولید کننده ی دانش می باشد.

 خدمات موسسه تزایران در  ۳ دپارتمان به شرح روبرو است:

دپارتمان آموزش

برگزاری بیش از ۴۰۰ دوره ی آموزشی در رشته های مختلف طی ۵ سال گذشته. – برگزاری دوره های تخصصی  نرم افزار های معماری ، ورکشاپ های عملی و کارگاه ها توسط رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد – برگزاری دوره های تخصصی آموزش نرم افزار های مهندسی، تحلیلی و آماری – برگزاری دورهای آموزش انفورماتیک- برگزاری وبینارهای آموزشی روش تحقیق در مقالات-برگزاری جلسات مشاوره رساله های ارشد و دکتری در رشته های مختلف به تفکیک.

دپارتمان پژوهش

تمامی خدمات پژوهشی اعم از مشاوره انجام پروژه، سمینار،مشاوره  پروپوزال و پایان نامه ، مشاوره انواع مقاله برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در تمامی رشته ها –خدمات ارسال مقالات و اخذ اکسپت و چاپ مقالات کنفرانسی، علمی مروری ، علمی ترویجی، علمی پژوهشی، بین المللی و ISI ، JCR ،PUBMED،  اسکوپوس و ISC- انجام تحلیل های آماری، مدلسازی، شبیه سازی و … .

دپارتمان اپلای (مهاجرت تحصیلی)

– اخذ پذیرش برای بیش از ۳۰۰ نفر طی ۴ سال گذشته در کشورهای مختلف دنیا از جمله : کانادا، آلمان، انگلیس، سوئد ، کشورهای اروپایی (ایتالیا،اسپانیا، پرتغال )- اخذ پذیرش تحصیلی از مدرسه ،کالج و دانشگاه های مختلف دنیا همراه با فاند تحصیلی در رشته های مختلف (فنی و مهندسی، علوم پایه، مدیریت، پزشکی و …)-برگزاری وبینار های مشاوره ای اپلای برای آن دسته از دانشجویانی که متقاضی اپلای تحصیلی و کاری همراه بورسیه هستند –برگزاری جلسات مشاوره ای با توجه به رزومه ی دانشجویان بصورت رایگان

 این مرکز با اعلام اینکه هیچ گونه فعالیتی در زمینه خرید و فروش پایان نامه ندارد و خدمات این مرکز کاملاً منطبق با قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و آیین نامه های وزارت علوم می باشد اضافه کرد، متاسفانه در کشور بحث خرید و فروش پایان نامه بسیار داغ شده است، به طوری که تنها چیزی که به دست دانشجو میرسد یک فایل بی ارزش و بدون محتوا کامل علمی است که نه کمکی به دانشجو می کند و نه به ارتقا سطح علمی کشور که این مورد می تواند در آینده برای کشور بسیار دردناک و قابل لمس باشد.

 

متن بالا رپورتاژ می باشد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.