آیا سقف متحرک کاملا ضد آبه؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 61926
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 15 اسفند 1400 - 15:20 |

آیا سقف متحرک کاملا ضد آبه؟

اگر قصد اجرای سقف متحرک در حیاط ویلای خود یا روف گاردن ساختمانتان را دارید، به احتمال زیاد قصد خرید مبلمان حیاطی نیز برای زیر این سقف را دارید و خواهان سرمایه گذاری در طراحی دکوراسیون زیر سقف نیز هستید
آیا سقف متحرک کاملا ضد آبه؟

اگر قصد اجرای سقف متحرک در حیاط ویلای خود یا روف گاردن ساختمانتان را دارید، به احتمال زیاد قصد خرید مبلمان حیاطی نیز برای زیر این سقف را دارید و خواهان سرمایه گذاری در طراحی دکوراسیون زیر سقف نیز هستید و مهمترین دغدغه شما این است که باید در شرایط مختلف جوی اعم از برف، باران و گرما از این مبلمان محافظت کنید در غیر این صورت، تلاش شما برای ایجاد یک فضای نشیمن در فضای باز به هدر خواهد رفت.

خوشبختانه، راه حل این موضوع بسیار آسان است و شما میتوانید تراس یا محل مورد نظر خود را در فضای باز با یک سقف برقی پارچه ای ، و جداره های شیشه ای موتورایز یا شیشه اسلایدینگ بپوشانید سقفی با ظاهر شیک و متناسب با سبک معماری پروژه شما. این کارنه تنها از شما در برابر قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت می کند، بلکه در آب و هوای بد نیز سرپناهی ایجاد می کند.

هنگام انتخاب سقف متحرک، اکثر مردم طراحی یا مدل سقف، طول عمر غشاء و میزان محافظت آن در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید را بررسی می کنند و بعضا نگران مهمترین ویژگی محافظت از باران و یا برف سبک یا شدید در شرایط مختلف جوی هستند.

شیشه گیوتینی

آیا می توان از سقف متحرک پارچه ای در باران استفاده کرد؟

سقفهای متحرک پارچه ای صد در صد ضد آب هستند.برای روشن شدن این مطلب ابتدا باید به بررسی غشاء تاشونده سقف متحرک پرداخت.

اجزا اصلی تشکیل دهنده پارچه

پارچه ی سایبان های جمع شونده از الیاف مقاوم پلی استر در لایه مرکزی غشاء تولید می شود که به صورت تار و پود بهم بافته شده و برای محافظت از الیاف در برابر اشعه uv و سایر شرایط جوی از هردو سمت از دو لایه غشاءpvc استفاده شده در پارچه های مدرن و گران قیمت تر برای طول عمر ،حفاظت و ماندگاری غشاء  pvc از روکش pvdf استفاده می شود و در پارچه های مدیوم از روکش اکریلیک استفاده می شود.

شیشه اسلایدینگ

طول عمر مفید پارچه سایبان ها

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در صنعت تولید پارچه های پی وی سی ،متوسط طول عمر این غشاءها بین۲۵ تا ۴۰ سال می باشد.و با نگاه به پروژه های که در گذشته اجرا شده بسته به شرایط نگهداری و نوع پارچه بعضا عمربالای ۵۰ سال نیزداشته اند.

میزان ثبات رنگ پارچه سقف متحرک

برای حفظ ثبات رنگ، و همچنین طول عمر بیشتر در پارچه های پی وی سی ازروکش های مختلفی برای حفاظت این نوع پارچه ها استفاده می کنند.

سقف متحرک

میزان عبور نور در غشاء سقف متحرک

پارچه های سقف متحرک از لحاظ عبور نور به دو دسته مات وشفاف تقسیم می شوند. میزان عبور، جذب و انعکاس نور بستگی به مقدار ضخامت روکش PVC در این نوع از پارچه ها دارد،در پارچه های مات ، سایه مطلق ۱۰۰ درصدی در فضای زیر سقف داریم اما در پارچه های شفاف ۳۰تا۴۰ % عبور نور داریم.

پارچه های مورد استفاده در شرکت سایه روشن

شرکت سایه روشن وارد کننده مستقیم پارچه سایبان های موتورایز جمع شونده از شرکت های مهلر آلمان و فراری فرانسه می باشد. شرکت مهلر آلمان از قدیمی ترین شرکتهای اروپایی در زمینه صنعت نساجی میباشد.که به عنوان مخترع بعضی از روشهای نوین تولید الیاف نسوز در دنیا شناخته می شود.فراری نیز یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان غشاء پی وی سی در دنیا می باشد.

سقف متحرک رستوران

گارانتی غشاء سقف متحرک

گارانتی تعیین شده توسط شرکتهای تولید کننده این نوع غشاء ، ۵ سال می باشد. گارانتی ۵ ساله به این معنی نیست که بعد از ۵ سال، پارچه سقف متحرک شما پوسیده یا پاره خواهد شد بلکه به معنای این است که آن پارچه تمامی مشخصات اولیه خود از قبیل ،رنگ، مقاومت کششی، مقاومت گسیختگی، استانداردهای حریق و … را در طول این ۵ سال حفظ نموده باشد.

پس ازبررسی پارچه سقف‌ متحرک برای آشنایی بیشتر با سایر اجزا سقف متحرک به سایت سایه روشن مراجعه کنید.

سایه روشن اولین شرکت تولید کننده سقف‌ متحرک در ایران می باشد. گروه تولیدی سایه روشن به عنوان بنیانگذار این صنعت، در جامعه صنعت ساختمان ایران شناخته شده است. تیم فنی ومهندسی سایه روشن با ویژگی  تنوع زیاد در طرح و مدلهای از پیش طراحی شده سقفهای متحرک و اجرای بیش از ۳۰۰ پروژه موفق در زمینه سقف متحرک و همچنین اجرای ترکیبی سقف جمع شونده هوابند با دیواره های شیشه ای موتورایز(پنجره گیوتینی) افتخار همراهی شما در پروژه هایتان را دارد.متخصصین ما به واسطه تجربه ۵۰ ساله شان در صنعت سازه های آلومینیومی، و۱۰ سال پشتوانه صنعت سازه چادری یا پارچه ای کششی تحت برند آسمانه ،بهترین مشاور برای شما در طراحی و اجرای انواع سقف متحرک با کاربری های متفاوت اعم از ،سقف متحرک استخر،سقف متحرک حیاط خلوت،سقف متحرک رستوران و کافی شاپ ،سقف متحرک روف گاردن می باشند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای آیا سقف متحرک کاملا ضد آبه؟ بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.