آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی تا درآمدزایی [ ۰ تا ۱۰۰ ] - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 63244
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ |

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی تا درآمدزایی [ ۰ تا ۱۰۰ ]

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی تا درآمدزایی ! چطور بدون دانش برنامه نویسی طراح سایت شویم؟ آیا ساخت سایت بدون کدنویسی امکان پذیر است؟
آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی تا درآمدزایی [ ۰ تا ۱۰۰ ]

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی تا درآمدزایی ! چطور بدون دانش برنامه نویسی طراح سایت شویم؟ آیا ساخت سایت بدون کدنویسی امکان پذیر است؟ آیا با آموزش طراحی سایت با وردپرس بدون کدنویسی می توانیم درآمدزایی کنیم؟ چه سایت هایی را می توانیم با وردپرس بسازیم؟ در این مقاله با ارائه یک راهنمای کامل به آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی تا درآمدزایی می رسیم.

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی تا درآمدزایی

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی تا درآمدزایی

ابتدا بررسی می کنیم که چطور ساخت سایت بدون کدنویسی امکان پذیر است. در روش ساخت سایت بدون برنامه نویسی کافی است کار با نرم افزار وردپرس را یاد بگیرید.

وردپرس یک نرم افزار رایگان و قدرتمند برای راه اندازی سایت های حرفه ای است. نقطه قوت وردپرس در این است که کار با این نرم افزار نیاز به هیچ دانش برنامه نویسی ندارد.

وردپرس چیست آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی تا درآمدزایی

به نقل از وردپرس باران مرجع آموزش وردپرس، وردپرس یک نرم افزار تحت وب برای طراحی سایت بدون کدنویسی در ۵ دقیقه است.

آیا ساخت سایت بدون کدنویسی امکان پذیر است؟

بله. در دنیای مدرن امروز و پیشرفت علم و تکنولوژی هیچ چیز غیرممکن نیست. شما نیز تجربه کار با نرم افزار هایی دارید که شاید روزانه از آن ها استفاده می کنید و کاربردهای آن ها برای شما عادی شده است.

برای مثال با یک نرم افزار ساده روی گوشی همراه خود می توانید صدای خود را روی یک شخصیت معروف قرار دهید. یا با چند کلیک روی عکس خود افکت های جذاب گرافیکی اضافه کنید. بدون اینکه هیچ دانش برنامه نویسی داشته باشید.

در واقع وقتی از یک نرم افزار استفاده می کنید طراحان آن نرم افزار برنامه نویسی لازم برای کاربرد خاصی را برای شما ساده کرده اند. در پشت صحنه هر نرم افزاری میلیون ها خط کدنویسی پنهان است ولی شما فقط با کلیک و تپ گوشی می توانید کارهای شگفت انگیری انجام دهید.

نرم افزار وردپرس نیز در واقع یک نرم افزار است که به شما امکان ساخت سایت را می دهد. پس در پشت صحنه نرم افزار وردپرس میلیون ها خط برنامه نویسی پنهان است اما شما فقط با ماوس و کیبورد و کار با این نرم افزار می توانید سایت خود را راه اندازی کنید بدون اینکه هیچ دانشی در زمینه برنامه نویسی داشته باشید.

چطور بدون دانش برنامه نویسی طراح سایت شویم؟

شاید این ایده جذاب همین حالا به ذهن شما نیز خطور کند که حالا که با یک نرم افزار می شود سایت ساخت چرا من این کار را نکنم. بله دقیقا شما هم می توانید بدون دانش برنامه نویسی و فقط با یادگیری و کار با وردپرس سایت خود را بسازید. حتی با این دانش می توانید برای سایر کسب و کارها طراحی سایت کنید و به عنوان یک طراح سایت فعالیت و درآمدزایی داشته باشید.

در ادامه در مورد روش های کسب درآمد از وردپرس بیشتر صحبت می کنیم.

آموزش وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی تا درآمدزایی

آموزش وردپرس

با آموزش سریع وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی به دو روش می توانید کسب درآمد و درآمدزایی کنید. روش اول اینکه سایت و کسب و کار آنلاین خودتان را راه اندازی کنید و از فروش محصول یا خدمات، تبلیغات و… کسب درآمد کنید. روش دوم هم این است که از تخصص و دانش طراحی سایت بدون برنامه نویسی برای طراحی سایت دیگران و سایر کسب و کارها استفاده کنید و از این شغل کسب درآمد داشته باشید.

دو روش کسب درآمد از وردپرس:

  1. روش اول: درآمدزایی و کسب درآمد از وردپرس و سایت خودتان
  2. روش دوم: کسب درآمد از طراحی سایت بدون کدنویسی برای سایر کسب و کار ها

درآمدزایی و کسب درآمد از وردپرس و سایت

اگر بخواهید با استفاده از وردپرس یک وبسایت حرفه ای برای خودتان بسازید می توانید از سایت خود درآمدزایی داشته باشید. روش های مختلفی برای کسب درآمد اینترنتی از وبسایت وجود دارد که رایج ترین آن ها فروش محصول و خدمات است.

  • فروش محصول
  • فروش فایل
  • فروش خدمات
  • همکاری در فروش
  • تبلیغات
  • و…

کسب درآمد از طراحی سایت بدون کدنویسی

اگر بخواهید مهارت طراحی سایت بدون برنامه نویسی را به عنوان یک شغل یاد بگیرید می توانید درآمد بی نظیری از خدمات طراحی سایت داشته باشید. در دنیای آنلاین امروز اکثر کسب و کار ها به سمت فروش آنلاین محصولات و خدمات پیش می روند. حتی تاکسی ها و رستوران ها امروزه اینترنتی شده اند و کمتر کسی برای خرید لوازم به بازار و ترافیک تن می دهد. پس با آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی تا درآمدزایی می توانید یک کسب و کار پولساز داشته باشید.

مهمترین حوزه های خدمات طراحی سایت:

  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت خدماتی
  • طراحی سایت آموزشی
  • طراحی سایت مجله ای خبری
  • و…

آموزش وردپرس رایگان

آموزش وردپرس رایگان

برای یادگیری وردپرس می توانید از آموزش وردپرس رایگان یا دوره های آموزش وردپرس حرفه ای استفاده کنید. یک آموزش رایگان وردپرس مناسب می تواند مسیر یادگیری وردپرس را برای شما هموار کند و خیلی سریع بتوانید مراحل یادگیری وردپرس را پیش بروید.

سایتهای فارسی زبان خوبی در ایران فعالیت می کنند که بهترین سایت های این حوزه شامل آموزش های رایگان وردپرس سایت وردپرس باران، دانشگاه وردپرس، ابزار وردپرس، همیار وردپرس، فکت وردپرس، میهن وردپرس و… می شوند.

دوره آموزش وردپرس

برای آموزش وردپرس به صورت کامل و جامع، دوره های آموزشی بی نظیری توسط مدرسان متخصص کشور عزیزمان تهیه و تولید شده اند. اکثر این دوره ها به صورت دانلودی و پکیج آموزش وردپرس حرفه ای در بخش دوره های سایت های تخصصی وردپرس فارسی منتشر شده اند.

دوره آموزش وردپرس دانشگاه وردپرس

پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید به صورت حرفه ای وارد دنیای طراحی سایت بدون کدنویسی شوید و از سایت خود یا طراحی سایت برای دیگران کسب درآمد داشته باشید از یک دوره آموزش وردپرس استفاده کنید. در هر صورت دوره های حرفه ای با توجه به منفعت مالی که برای مدرس و سایت ارائه دهنده دارد معمولا کیفیت بالاتری دارند و شامل مطالب کاربردی و حرفه ای تری هستند. با تهیه یک دوره وردپرس جامع مطمئن هستید که یک دوره کامل و کاربردی تهیه می کنید و معمولا در صورت نیاز به پشتیبانی و ارتباط با مدرس نیز دسترسی خواهید داشت.

برای شروع آموزش وردپرس در گوگل جستجو کنید:

  •  دانشگاه وردپرس
  • وردپرس باران
  • مرجع آموزش وردپرس
  • پرچمداران وردپرس
  • پرچمداران صفر وردپرس

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.