آموزش ارز دیجیتال و مسیری پرسود برای سرمایه‌گذاری - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 46148
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ |

آموزش ارز دیجیتال و مسیری پرسود برای سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری بهترین راه برای ارتقای وضعیت مالی است. میلیاردها دلار هم بدون به‌کار گرفته‌شدن در مسیری سودآور و مولد به سمت هیچ می‌روند. این‌روزها شانس بزرگی برای سرمایه‌گذاری در تمام دنیا به‌وجود آمده است؛ احتمالا درباره‌اش چیزهایی شنیده‌اید: ارزهای دیجیتال.
آموزش ارز دیجیتال و مسیری پرسود برای سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری بهترین راه برای ارتقای وضعیت مالی است. میلیاردها دلار هم بدون به‌کار گرفته‌شدن در مسیری سودآور و مولد به سمت هیچ می‌روند. این‌روزها شانس بزرگی برای سرمایه‌گذاری در تمام دنیا به‌وجود آمده است؛ احتمالا درباره‌اش چیزهایی شنیده‌اید: ارزهای دیجیتال.

رمزارزها یا به فرنگی همان کریپتوکارنسی‌ها، ارزهایی مجازی هستند که معروف‌ترینشان یعنی بیت کوین را می‌شناسید. بیت‌کوین و هم‌تایانش پا به عرصه اقتصاد و ارتباطات گذاشته‌اند و با داستان‌های رنگارنگشان، جمعیت کثیری از نخبگان، سرمایه‌گذاران و مردم معمولی را به سمت خود کشانده‌اند. اما چرا این‌قدر جالب‌اند و رمز پتانسیل بالایشان در سودآوری چیست؟

رمزارزها می‌تازند؛ آنها را دریابید

علم ناجی بشر است. دیگر آن زمان گذشته که بنشینید و در حسرت نداشتن اجداد ثروتمند بسوزید. حالا علم در راهروهای فناوری کاری می‌کند که توزیع ثروت هم تبعیض‌آمیز و تحت استیلای عده‌ای خاص نباشد. درباره ارزهای دیجیتالی حرف می‌زنیم‌. رمزارزها نمود و نماد دقیقی از رشد علم و تکنولوژی هستند. این ارزهای نوین و جذاب در بسترهایی تولید و تبادل می‌شوند که هیچ ناظر مرکزی ندارد. پای هیچ کشور، دولت یا سازمانی در مدیریت و نظارت بر آنها به ‌میان نیست. فقط کاربران هستند و کاربران. بله! کاربرانی که با رایانه‌هایشان به هم می‌پیوندند ودر بستر شبکه‌های غیرمتمرکز با هم در ارتباط هستند.

برای نمونه، اجازه بدهید، بیت‌کوین معروف و افسانه‌ای را برایتان شرح بدهیم. این رمزارز معروف در بستر شبکه‌ای به نام بلاک‌چین تولید می‌شود و مورد تبادل قرار می‌گیرد. بلاک‌چین هیچ رئیس و ناظری ندارد. مگر می‌شود؟ بله! چرا که نه.  ناظر و مدیر این شبکه تمام کاربرانی هستند که زنجیروار به هم متصل‌اند و هریک نسخه‌ای از شبکه را روی رایانه‌هایشان دارند. هرگونه تغییر و عملیاتی برای تایید به نظر تمام کاربران وابسته است و هیچ‌چیزی از کاربران که با عنوان گره یا ناد (node) شناخته می‌شوند، پنهان نمی‌ماند. برای همین با شبکه و ارزهایی روبه‌رو هستیم که هم روند تبادل و تولیدشان واضح و شفاف است و هم امکانات دیگری در اختیارمان می‌گذارند. چه امکاناتی؟ در ادامه خواهید خواند.

رمزارزها و دنیایی از فرصت‌های بی‌مرز

رمزارزها می‌توانند پای واسطه‌ها را از معامله‌های خرد و کلان حذف کنند. تبادلات در بستر شبکه‌های غیرمتمرکزی که بلاک‌چین و هم‌تایانش در آن فعالیت می‌کنند، بی‌نیاز به واسطه و کارمزد است. پس برای انجام معاملات در بستر این شبکه‌ها نیازی به موسسات مالی نخواهید داشت. رمزارزها فرصت‌های بی‌نظیری برای مردمان نقاط مختلف دنیا فراهم می‌کنند تا بدون توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی و اقتصادی با نقاط دیگر دنیا در ارتباط قرار بگیرند.

ارزش رمزارزها نوساناتی دارد اما کناره‌گیری از آنها به خاطر ترس از این موضوع یعنی کنارکشیدن خود از دریایی از فرصت‌های بکر. چرا؟ چون رمزارزها به ‌شدت مبتنی بر فناوری‌های نوین طراحی و اجرا شده‌اند‌. این فناوری‌ها از جمله شبکه‌های غیرمتمرکز اساس و پایه تغییراتی کلان در زمینه‌های مختلف مالی و ارتباطی خواهند بود. قطعا در مسیر گذر زمان رشد بیشتری هم خواهند کرد و رو به تکامل پیش خواهند رفت. در چنین شرایطی، دوری از دنیای رمزارزها و نداشتن نیم‌نگاهی برای سرمایه‌گذاری به آنها می‌تواند موجبات حسرت‌های سنگینی را در آینده به همراه داشته باشد.

چطور باید وارد دنیای رمزارزها شویم؟

سرمایه‌گذاری از نظر کسانی سخت و دشوار است که راه‌وچاه را نمی‌دانند. آنها ورود به دنیای سرمایه‌گذاری را سخت می‌بینند چون آموزشی ندیده‌اند و همیشه حسرت‌به‌دل به فعالیت و اقدامات دیگران نگاه کرده‌اند. اما واقعیت این است که با یادگیری همه‌چیز ساده‌تر پیش خواهد رفت. برای مثال، آموزش ارز دیجیتال می‌تواند سختی و گُنگی مسیر ورود به این دنیای تازه و پر از فرصت را کم و به شما شجاعت لازم برای کسب سود و سرمایه را تقدیم کند.

دوره‌های مختلفی وجود دارند که درباره ارزهای دیجیتالی آموزش‌هایی تدارک دیده و عرضه می‌کنند اما از میان نام‌ها و ادعاهای مختلف باید به سراغ کدام‌ها بروید؟ بهره‌ورترین دوره‌های آموزش ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارند؟ اجازه بدهید که شما را راهنمایی کنیم. اصلا جای نگرانی وجود ندارد. دوره‌هایی غنی و خوش‌نام در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. مانند دوره نخبگان موسسه معروف خانه سرمایه.

خانه سرمایه و دوره‌ نخبگان آن را می‌شناسید؟

 

خانه سرمایه از آن مجموعه‌های خوش‌نامی است که برای تولید محتوای آموزشی و یاددادن اصول درست سرمایه‌گذاری زحمات زیادی کشیده است. گواه این موضوع، دانش‌آموختگان پرشماری هستند که در دوره نخبگان در زمینه‌های مختلف شرکت کرده‌اند. پیش از این‌ها، خانه‌سرمایه‌ای‌ها در دوران اوج سرمایه‌گذاری در بورس به افراد متعددی کمک کرده‌اند تا در سرمایه‌گذاری و سودآوری موفق شوند. حالا هم نوبت به ورود به دنیایی تازه‌تر رسیده است. دوره نخبگان خانه سرمایه روی آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال هم فعالیت می‌کند و با کمک اساتیدی که ردپای موفقیتشان در زمینه‌های تخصصی فعالیتشان دیده می‌شود به علاقه‌مندان کمک می‌کند که تجربه‌هایی ایدئال در حوزه سرمایه‌گذاری به‌دست بیاورند.

خانه سرمایه راه و چاه را می‌داند؛ چرا؟ چون اساتیدش باتجربه، خوش‌نام و قابل‌اعتمادند. آنها امتحان خود را در تربیت و آموزش دانش‌آموختگانی مستقل و متبحر در سرمایه‌گذاری پس داده‌اند. برای ورود به سرمایه‌گذاری در حیطه ارزهای دیجیتالی روی کمک موسسه خانه سرمایه حساب کنید؛ مزایای زیادی بر سر راهتان قرار خواهد داشت.

سخن آخر

خانه سرمایه با بهره‌مندی از حضور اساتید خبره و در نظرگرفتن نیاز آموزشی دانشجویان خود، دوره‌ها را متناسب با شرایط روز طراحی می‌کند. دوره ارز دیجیتال نخبگان آن هم به شکل آنلاین طراحی و اجرا می‌شود. این یعنی در هر نقطه از ایران و جهان می‌توانید از آموزش تخصصی و حرفه‌ای ارزهای دیجیتالی بهره ببرید. در این دوران پردرد کرونا، سلامتی‌تان به خطر نمی‌افتد و البته در وقت‌وزمانتان برای حضور در کلاس هم صرفه‌جویی می‌شود.

یکی دیگر از مزایای درجه‌یکِ شرکت در دوره نخبگان خانه سرمایه، این است که امکان دریافت مدرکی بین‌المللی برایتان مقدور می‌شود. بعد از پایان دوره‌ها، خانه سرمایه شما را به سازمان فنی‌وحرفه‌ای معرفی می‌کند و می‌توانید با شرکت در آزمون آن، مدرکی را دریافت کنید که از سوی سازمان جهانی کار هم قابل‌قبول است. پس مدرکی بین‌المللی هم در رزومه‌تان خواهید داشت که برای مهاجرت، دریافت کار در شرکت‌های بین‌المللی و معتبر و موارد دیگر کاربرد دارد.

در این‌روزها، باید یاد بگیرید که کدام زمینه‌های سرمایه‌گذاری پرسودتر هستند و از سوی دیگر، باید یاد بگیرید که یادگیری را فراموش نکنید. دوره‌های نخبگان راهی مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتالی و البته توسعه فردی هستند.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.