آغاز ثبت‌نام عمره در تهران و ۱۵ استان دیگر - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 104961
  پرینتخانه » اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴ |

آغاز ثبت‌نام عمره در تهران و ۱۵ استان دیگر

ثبت‌نام عمره پاییزی در تهران و ۱۵ استان دیگر آغاز شد. اعزام متقاضیانی که در این دوره ثبت‌نام کنند از ۲۸ شهریورماه انجام می‌شود و تا پایان آذر ۱۴۰۳ ادامه دارد.
آغاز ثبت‌نام عمره در تهران و ۱۵ استان دیگر

ثبت‌نام از ودیعه‌گزاران در اولویت عمره از شنبه ۱۷ شهریورماه در دو استان کردستان و کرمانشاه آغاز شده است و از یکشنبه ۱۸ شهریورماه ثبت‌نام برای ودیعه‌گذاران اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، قم، البرز، مازندران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مرکزی، همدان، قزوین، کاشان و آذربایجان شرقی امکان‌پذیر شده است.

ودیعه‌گزاران در استان‌های گلستان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، سمنان، لرستان، ایلام، زنجان، کهکیلویه و بویراحمد، اردبیل و آذربایجان غربی نیز از روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه و استان‌های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، هرمزگان و خوزستان از  یکشنبه اول مهرماه ۱۴۰۳ امکان ثبت. نام دارند.

به گفته سیدعباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت، در این مرحله از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری عمره که سال ۸۷ ثبت‌نام کرده‌اند (از اولویت یک تا ۱۸۰ ) ثبت‌نام می‌شود و گروه‌های قیمتی سفر عمره طبق توضیح رئیس سازمان حج و زیارت بسته به درجه و نوع هتل متفاوت و از ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۶ میلیون تومان تعیین شده است.

ثبت‌نام برای کاروان‌ عمره از طریق تارنمای سازمان حج و زیارت به نشانی haj.ir و یا با ورود به سامانه پنجره واحد به نشانی MY.HAJ.IR امکان‌پذیر است.

رییس سازمان حج و زیارت طول مدت سفر را ۱۰ روز اعلام کرد و گفت: زائران ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه مکرمه حضور خواهند داشت.

فرصت انتخاب کاروان و پرداخت وجه و تحویل مدارک به دفتر زیارتی منتخب ۴۸ ساعت تعیین شده است. سازمان حج و زیارت تاکید کرده است در صورت مراجعه نکردن در مدت زمان مقرر، ثبت‌نام، به‌طور سیستمی لغو خواهد شد.

نوبت اول اعزام کاروان‌های عمره از تاریخ ۲۸ شهریورماه تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

نوبت دوم اعزام کاروان‌های عمره از اول دی‌ماه تا پایان عمره خواهد بود که زمان و چگونگی ثبت‌نام و قیمت دوره هنوز اعلام نشده است.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.