آشنایی با یکی از قدیمی‌ترین و مجهزترین هتلهای آبادان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 78928
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ |

آشنایی با یکی از قدیمی‌ترین و مجهزترین هتلهای آبادان

آبادان یکی از شهرهای جنوبی ایران است که حال و هوای خاصی دارد. سفر به آبادان با دیدن سبک زندگی مردم جنوب و جاذبه های دیدنی آبادان همراه است. یکی از مهمترین موضوعاتی که قبل از سفر به آبادان باید به آن فکر کنید، رزرو هتل در آبادان است. با انتخاب هتل مناسب و مجهز، اقامتی آرام و راحت را در سفر تجربه خواهید کرد. در این نوشته با یکی از هتل های پنج ستاره آبادان آشنا خواهید شد که از جمله هتل های مجهز در آبادان است. هتل پارس کاروانسرا، هتلی پنج ستاره است که در بلوار آزادی آبادان قرار دارد.
آشنایی با یکی از قدیمی‌ترین و مجهزترین هتلهای آبادان

آبادان یکی از شهرهای جنوبی ایران است که حال و هوای خاصی دارد. سفر به آبادان با دیدن سبک زندگی مردم جنوب و جاذبه های دیدنی آبادان همراه است. یکی از مهمترین موضوعاتی که قبل از سفر به آبادان باید به آن فکر کنید، رزرو هتل در آبادان است. با انتخاب هتل مناسب و مجهز، اقامتی آرام و راحت را در سفر تجربه خواهید کرد. در این نوشته با یکی از هتل های پنج ستاره آبادان آشنا خواهید شد که از جمله هتل های مجهز در آبادان است. هتل پارس کاروانسرا، هتلی پنج ستاره است که در بلوار آزادی آبادان قرار دارد.

با رزرو هتل پارس کاروانسرا، شما به جاذبه های گردشگری آبادان و مناطق مهم این شهر دسترسی خواهید داشت و می توانید اقامتی دلنشین و سرشار از آرامش را در این شهر تجربه کنید. در ادامه این نوشته با امکانات رفاهی هتل پارس کاروانسرا در آبادان بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی هتل پارس کاروانسرا در آبادان

هتل پارس کاروانسرا، در سال ۱۳۵۰ در شهر آبادان ساخته شد. این هتل، شاهد تلخی های روزگار ایران در دوران جنگ تحمیلی بوده است؛ زیرا فعالیت هتل پارس کاروانسرا در طول سالهای جنگ به صورت کامل متوقف شده و این هتل به مکانی برای حضور سربازان جنگی تبدیل شد. پس از جنگ، هتل پارس کاروانسرا مرمت و بازسازی شد تا برای میزبانی از گردشگران ایرانی و خارجی آماده شود. مجددا بازسازی هتل در سال ۱۳۹۶ انجام شد و حالا، این هتل به ساختمانی لوکس و زیبا برای اقامت مسافران تبدیل شده است.

در هتل پارس کاروانسرا، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، سوئیت رویال و سوئیت معمولی، واحد اقامتی خود را انتخاب کنید. این هتل ۹۱ واحد اقامتی مختلف دارد که همگی آنها بسیار تمیز و شیک هستند. قبل از تصمیم گیری نهایی برای رزرو هتل پارس کاروانسرا، خوب است با امکانات رفاهی این هتل نیز آشنا شوید.

امکانات رفاهی موجود در هتل پارس کاروانسرا آبادان

در تمام واحدهای هتل پارس کاروانسرا، امکاناتی مانند یخچال، کمد لباس، مبلمان، تختخواب های راحت، میز و صندلی، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، تلفن، اینترنت پرسرعت، وسایل بهداشتی، حوله، دمپایی، مینی بار و سشوار وجود دارد. سرویس فرنگی و حمام اختصاصی داخل اتاق ها بسیار تمیز و مرتب هستند.

چشم انداز اتاق ها و سوئیت های واحدهای هتل، رو به خیابان و محوطه هتل است.

تفریح و سرگرمی در هتل پارس کاروانسرا آبادان

قطعا یکی از مهم ترین موارد برای انتخاب و رزرو هتل در آبادان، امکانات رفاهی هتل موردنظر است؛ زیرا این امکانات تفریحی و ورزشی، هیجان سفر را بیشتر می کند. با اقامت در هتل پارس کاروانسرا، شما می توانید برای گذراندن اوقات فراغت خود، به مجموعه ورزشی و تفریحی هتل بروید.

در این مجموعه، استخر بزرگ و روباز وجود دارد که مخصوص آقایان است. از دیگر قسمت های این مجموعه ورزشی می توان به سالن ماساژ بانوان و آقایان، باشگاه بدنسازی بزرگ و سالن بیلیارد هتل اشاره کرد.

خانواده هایی که به همراه کودکان به آبادان سفر می کنند، می توانند برای سرگرمی و تفریح کودکان، آنها را به زمین بازی کودکان ببرند تا از وسایل بازی مخصوص استفاده کرده و سرگرم شوند.

علاوه بر اینها در هتل پارس کاروانسرا، فضای دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی، زمین فوتسال، والیبال، بسکتبال و تنیس وجود دارد که می توانید از این قسمتها نیز برای تفریح و هیجان بیشتر خود استفاده کنید. همچنین می توانید بچه ها را به پیست بازی ماشین برقی کودکان ببرید.

یکی از جذاب ترین بخش های هتل پارس کاروانسرا آبادان، فضای پینت بال است که می توانید بازی هیجان انگیز پینت بال را به همراه دوستان و اعضای خانواده خود انجام دهید و لذت ببرید.

در واقع هر آنچه که برای تفریح و سرگرمی نیاز دارید، در هتل پارس کاروانسرا موجود است و شما لحظات شاد و مفرحی را در این هتل تجربه خواهید کرد.

علاوه بر اینها، در این هتل خدمات مختلفی برای مهمانان عزیز هتل انجام می شود که در این نوشته با آنها آشنا خواهید شد.

خدمات رفاهی ارائه شده در هتل پارس کاروانسرا آبادان

در این هتل پنج ستاره، خدماتی مانند خدمات تحویل روزنامه، آرایشگاه، خدمات باربری، خدمات نظافت و خانه داری، خدمات خشکشویی، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور، کارواش، تاکسی سرویس و روم سرویس انجام می شود.

لابی هتل پارس کاروانسرا فضایی شیک و دنج دارد که می توانید در این قسمت از هتل بنشینید و استراحت کنید. همچنین شما می توانید از امکانات موجود در لابی مانند تلفن، اینترنت و تلویزیون استفاده کنید.

خوردن غذاهای خوشمزه جنوبی در رستوران های هتل

در هتل پارس کاروانسرا، سه رستوران به نام های رستوران ارکیده، شقایق و نسترن وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و جنوبی را برای مهمانان عزیز آماده می کنند. علاقمندان به غذاهای فست فودی می توانند در این هتل، خوشمزه ترین فست فودها و غذاهای بین المللی را میل کنند.

یکی از مکان های دنج و زیبا در هتل پارس کاروانسرا، چایخانه سنتی هتل است. چایخانه «سرسرا»، مکانی عالی برای نوشیدن چای داغ و خوش طعم ایرانی است که خوردن چای در این مکان، خستگی را از بدنتان بیرون می آورد.

مزایای رزرو هتل پارس کاروانسرا در سفر به آبادان

موارد زیر از جمله مزایای رزور هتل پارس کاروانسرا در آبادان هستند:

۱- موقعیت مکانی عالی هتل: این هتل پنج ستاره، جنب فرودگاه قرار دارد و به مرکز شهر آبادان نیز نزدیک است. با انتخاب هتل پارس کاروانسرا، شما به جاذبه های دیدنی آبادان مانند پل کابلی، موزه آبادان، کلیسای ارامنه و بازار ته لنجی ها نزدیک خواهید بود. همچنین این هتل به مراکز خرید آبادان نیز بسیار نزدیک است و شما با ۱۰ دقیقه رانندگی می توانید به مراکز خرید آبادان بروید و خرید کنید.

۲- وجود انواع امکانات و خدمات رفاهی در هتل: در هتل پارس کاروانسرا، انواع امکانات و خدمات رفاهی در اختیار مهمانان عزیز هتل قرار می گیرد تا اقامتی آرام و دلنشین را در این هتل تجربه کنند.

۳- وجود پرسنل حرفه ای و خوش برخورد: رفتار کارکنان این هتل بسیار صمیمی است و تمام تلاششان را می کنند تا نیازهای مهمانان هتل را خیلی سریع برطرف کنند.

۴- قیمت مناسب و اقتصادی: هزینه اقامت در این هتل پنج ستاره بسیار مناسب است و این موضوع از مزایای رزرو هتل پارس کاروانسرا محسوب می شود.

۵- وجود رستوران ها و کافی شاپ های مجهز: در هتل پارس کاروانسرا، رستوران ها و کافی شاپ های بزرگی وجود دارند که انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای مهمانان هتل سرو می کنند.

۶- وجود انواع امکانات تفریحی و ورزشی در هتل: در هتل پارس کاروانسرا، انواع امکانات تفریحی و ورزشی مانند سالن بدنسازی، استخر روباز، سالن پینت بال، سالن بیلیارد و… وجود دارد و مهمانان هتل می توانند از این امکانات استفاده کنند.

در نتیجه با اقامت در هتل پارس کاروانسرا، شما لحظاتی آرام و دلنشین را در این هتل پنج ستاره تجربه خواهید کرد.

برای رزرو هتل پارس کاروانسرا، همین حالا به سایت سفربازی مراجعه کنید و اتاق یا سوئیت دلخواه خود را در این هتل رزرو کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.