آشنایی با بازیگران سریال قطب شمال + معرفی ماکان آریا پارسا - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 100021
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۱۶ |

آشنایی با بازیگران سریال قطب شمال + معرفی ماکان آریا پارسا

سریال قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا، تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و سرمایه گذاری ماکان آریا پارسا (گروه بین المللی پارس پندار نهاد) از روز جمعه هفتم اردیبهشت پخش خود را به طور اختصاصی از پلتفرم فیلیمو آغاز کرده است.
آشنایی با بازیگران سریال قطب شمال + معرفی ماکان آریا پارسا

سریال قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا، تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و سرمایه گذاری ماکان آریا پارسا (گروه بین المللی پارس پندار نهاد) از روز جمعه هفتم اردیبهشت پخش خود را به طور اختصاصی از پلتفرم فیلیمو آغاز کرده است.

امین محمودی کارگردان سریال قطب شمال

قطب شمال اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا است. او پیش از این در قامت نویسنده و دستیار کارگردان در چند فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی حضور داشته است. فیلمنامه سریال قطب شمال نیز مانند چند تجربه دیگر با قلم مشترک حامد افضلی و امین محمودی یکتا به نگارش درآمده و اقتباسی از رمان “کنت مونت کریستو” اثر الکساندر دوما فرانسوی محسوب می شود.

معرفی بازیگران سریال قطب شمال

در میان بازیگران سریال قطب شمال نام های مطرح زیادی به چشم می خورد که در اینجا چند تن از این بازیگران مطرح را معرفی می کنیم:

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین بعد از کسب شهرت و محبوبیت در خوانندگی و تثبیت جایگاهش در موسیقی، سالهاست به عنوان بازیگر در پروژه های فیلم و سریال حضور پیدا می کند و نشان داده در این عرصه نیز مستعد است. وی پس از همکاری موفق با ماکان آریا پارسا (مدیر عامل گروه بین المللی پارس پندار نهاد – سرمایه گذار سریال قطب شمال) در برگزاری سری کنسرتهایش در تهران از سال گذشته، اینبار در سریال قطب شمال با آریا پارسا همکاری کرده است. تفاوت حضور فرزین در قطب شمال به این نکته برمی گردد که او با تجربه فراوان اکنون برای نخستین بار ایفاگر نقش اول سریال – یعنی آرشام جوانی عاشق پیشه که از رفیقش خیانت دیده – است.

نازنین بیاتی

بیاتی با فیلم دربند وارد سینمای ایران شد که ورود قدرتمندی بود. پس از آن در همه این سالها او جزو بازیگران توانمند و پرکاری به حساب می آید که گزینه بسیاری از فیلم سازان برای نقشها و ژانرهای گوناگون است. او در قطب شمال نقش صحرا که در مسیر یک انتقام با آرشام همراه می شود را بازی می کند.

آناهیتا درگاهی

بازی در چند فیلم سینمایی شروع مسیر حرفه ای بازیگری درگاهی بود. اما بازی در سریال ممنوعه باعث شد تا بیش از پیش در بین مردم و اهالی هنر دیده و شناخته شود. با توجه به مختصات متفاوت بازی در فیلم و سریال، چند حضور موفق در دیگر سریال های نمایش خانگی از او بازیگری مطمئن برای سپردن نقشهای اصلی پروژه های سریالی ساخت و در قطب شمال برای بازی در نقش ارغوان انتخاب شد.

امیر حسین فتحی

با سریال شهرزاد امیرحسین فتحی رسما به عنوان بازیگری جوان و آینده دار معرفی شد. او سال به سال بیشتر خود را ثابت کرد و به همراه بازی در نقش های مهم چندین پروژه، مرحله ای از پختگی را تجربه کرد و در انتخاب هایش حساس تر شد. بازی در نقش سامان در سریال قطب شمال را امیرحسین فتحی بر عهده داشته است.

ماکان آریا پارسا

ماکان آریا پارسا برای نخستین بار نقش آفرینی به عنوان بازیگر را در سریال قطب شمال تجربه می کند. دکتر ماکان آریا پارسا مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره گروه بین المللی پارس پندار نهاد است. سرمایه گذاری سریال قطب شمال توسط گروه بین المللی پارس پندار نهاد انجام گرفته و از سری محصولات فرهنگی و هنری این گروه است که خروجی آن در سال جدید به نمایش درآمده است. ماکان آریا پارسا از کارآفرینان برتر کشور با کارنامه ای قابل توجه است. او به عنوان بنیان گذار گروه بین المللی پارس پندار نهاد خدمات شایان و ارزنده ای در حوزه کاریابی و کارآفرینی بین المللی انجام داده که منجر به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در پنج سال متوالی شده است. آریا پارسا پیشتر ثابت کرده علاوه بر کارآفرینی و فعالیتهای اقتصادی، در ورود به شاخه هنر نیز – که علاقه ای ویژه به آن دارد – می تواند موفق ظاهر شود. سال گذشته او به عنوان خواننده وارد عرصه موسیقی شد و تا کنون که چند تک آهنگش انتشار یافته، با آمار بازدیدهای میلیونی و بازخوردهای مثبت شنوندگان و اهالی موسیقی روبه رو شده است.

ایشان در سریال قطب شمال به ایفای نقش یک وکیل در کنار بازیگران و چهره های شناخته شده می پردازد.

تصاویری از این هنرمند و کارآفرین در ادامه آورده شده است:

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.