آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اعلام شد؛ ۹۲ فوتی و ۵۵۲ بهبودیافته - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 18203
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ |

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اعلام شد؛ ۹۲ فوتی و ۵۵۲ بهبودیافته

سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا آخرین آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان را تشریح کرد.
آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اعلام شد؛ ۹۲ فوتی و ۵۵۲ بهبودیافته

دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار کرونا اظهار کرد: ظرف روز گذشته تا این لحظه ۵۸۶ مورد جدید ابتلا گزارش شده است که البته کم بودن آمار امروز به‌معنای کاهش شیوع نیست بلکه به‌دلیل افزایش تعداد آزمایشگاه‌های تشخیصی و کاهش تأخیر در اعلام نتایج این آزمایش‌ها است.

وی افزود: کل موارد تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ به ۲۹۲۲ نفر رسیده است و از این میان، تنها در تهران، ۲۵۳ مورد گزارش شده است.

وی ادامه داد: ۳۵ مورد گیلان، ۹ مورد مازندران، سمنان ۸ مورد، گلستان ۹ مورد، آذربایجان شرقی ۹ مورد جدید، کردستان ۴ مورد، کرمانشاه ۱۵ مورد، ایلام ۷ مورد، لرستان ۵ مورد، خوزستان ۲۷ مورد، فارس ۱۴ مورد، زنجان ۶ مورد، مرکزی ۸ مورد، قزوین ۲۵ مورد، البرز ۱۹ مورد، قم ۱۰۱ نفر و چهارمحال بختیاری و خراسان شمالی یک مورد، کرمان ۱۴ مورد، سیستان و بلوچستان ۸ مورد، خراسان رضوی ۸ مورد جدید، تعداد جدید مبتلایان را شامل می‌شوند.

جهانپور تصریح کرد: در برخی از استان‌ها میزان ورودی به بیمارستانها و میزان ترخیص با یکدیگر برابر شده است و امید است که در تمام استان‌ها شاهد این مسئله باشیم.

وی ادامه داد: ۱۵ نفر از مبتلایان قطعی جان باختند که آمار درگذشتگان ناشی از کووید۱۹ تا به امروز به ۹۲ نفر رسید؛ بهبودیافتگان و ترخیص‌شدگان افزایش یافته‌اند و ۵۵۲ مورد از ابتدا تا امروز ظهر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.