چگونه با چیدمان میز جلو مبلی خود میهمانان خود را شگفت زده کنیم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 79279
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 11 دی 1401 - 11:00 |

چگونه با چیدمان میز جلو مبلی خود میهمانان خود را شگفت زده کنیم؟

میز جلو مبلی یعنی یک تغییر دکوراسیون چشم گیر آن هم با مقرون به صرفه ترین هزینه ها که در پیش روی شما قرار دارد. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را شبیه به یک دکوراتور حرفه ای با مقرون به صرفه ترین خریدها به یک دکوراسیون چشم گیر و خیره کننده برسانیم.
چگونه با چیدمان میز جلو مبلی خود میهمانان خود را شگفت زده کنیم؟

میز جلو مبلی یعنی یک تغییر دکوراسیون چشم گیر آن هم با مقرون به صرفه ترین هزینه ها که در پیش روی شما قرار دارد. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را شبیه به یک دکوراتور حرفه ای با مقرون به صرفه ترین خریدها به یک دکوراسیون چشم گیر و خیره کننده برسانیم. از آنجای که بعد از مبل این میزهای همراه آن هستند که شبیه به سربازان یک دژ پادشاهی را همراهی می کنند. بر خود واجب دانستیم که پیرامون این محصول کاربردی و هم فن حریف مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. به عنوان مثال در ابتدا می خواهیم در مورد انواع میز جلو مبلی بگویم، سپس در مورد نوع چیدمان آن، تم های رنگی و شیوه دکور کردن آن با ساده ترین وسایل دکوری مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. پس اگر نمی خواهید برای خرید یک مبل گران قیمت هزینه کنید و قرار است به یک تغییر دکوراسیون خوش قیمت دست پیدا کنید با ما همراه باشید.

صاحب سبک نباشید وقتی تنوع میزهای عسلی بی نظیر است

همان طور که می دانید این روزها علاوه بر تنوع گسترده در راستای تولید مبل برای میزهای عسلی نیز این مهم در نظر گرفته شده است. تا افراد متناسب با نیاز خود و بر اساس سبکی که در منزل از آن پیروی می کنند دست به انتخاب بزنند. در ادامه برخی از این آیتم ها را به شما عزیزان معرفی می کنم.

میز عسلی

میز عسلی کلاسیک برای صاحبان سبک روستیک

برای اینکه دکوراسیون ویژه ای را با میزهای عسلی و پذیرایی مخصوص با مبلمان خود تجربه کنید. نیاز است سبکی که با آن دست به ایده پردازی زده اید را بشناسید. اگر مبلمان شما از هنر منبت کاری بهره گرفته است. باید بدانید شما وارد دنیای قدیمی و سنتی شده اید که این روزها به سبک کلاسیک شهرت دارد. برای خرید میزی هم راستا با این مبل نیاز است محصول چوبی که از هنر منبت کاری بهره گرفته است را به خانه مهمان کنید. تنوع گسترده ای از این محصول رو می توانید در وب سایت چوبکده ایرانیان مشاهده کنید. این میز از رویه ام دی افی با روکش چوب در کنار پایه های که از چوب راش هستند طراحی و ساخته شده است.

میز عسلی مدرن برای دکوراتورهای حرفه ای اروپایی

خرید میز عسلی مدرن ساده ترین انتخابی است که در پیش روی شما است؛ اما اگر شانس بیاورید و یک محصول با کیفیت به دست شما برسد. از آنجایی که نمی خواهیم شما متضرر شوید باید بگویم میزهای ام دی افی با روکش چوب در وب سایت چوبکده ایرانیان برای دکوراسیون های مدرن شما مهیا شده است. این انتخاب بدون شک آفت زدگی برای پایه ها و رویه سطح میز، خردگی و پوسته پوسته شدن چوب در طی گذر زمان و فرسودگی و رنگ پردگی را برای شما به همراه نخواهد داشت. سادگی اصلی ترین المانی است که برای این میزها در نظر گرفته شده از همین رو رنگ میز، سبک طراحی و استفاده از متریال متفاوت در روند ساخت به دقت مورد توجه قرار گرفته است.

میز پذیرایی

میز عسلی شاه نشین و دکوراسیون منحصر به فرد سلطنتی

دکوراسیون حرفه ای شما محقق نمی شود مگر با میز های سلطنتی که صفحه میز ام دی اف با روکش هایگلاس طرح سنگ باشد. برای این مهم پایه ها عموما با آهن و فلزی که با رنگ های استاتیک رنگ آمیزی شده است طراحی و مد نظر قرار داده می شود. شما می توانید متناسب با هارمونی رنگی که در منزل از آن پیروی می کنید تم رنگی دلخواه خود را که می تواند سفید طلایی و یا مشکی طلایی باشد را مد نظر قرار دهید. استفاده از روکش های طرح سنگ این روزها بسیار برای چیدمان مبل های سلطنتی با روکش های کرم طلایی توصیه می شود.

دکوراسیون خود را هوشمندانه به نفع مهمان هایتان تغییر دهید

میز عسلی تا شو و میز عسلی های سه طبقه انتخابی است که هم به نفع شما است و هم به نفع مهمان های شما تمام می شود. همه شما به خوبی می دانید که میزهای عسلی اگر فضا به اندازه کافی در منزل در اختیار شما باشد. بهترین گزینه برای دیزاین کردن فضای اطراف مبلمان محسوب می شود. حال اگر این فضا در اختیار شما نباشد دو پیشنهاد برای شما داریم.

گل میز

میزهای عسلی تاشو و یک تیر و چهار نشانه

میزهای عسلی تاشو انتخابی است که با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زند. در قدم اول می توانیم به استحکام و مقاومت این محصول در برابر ضربه اشاره داشته باشیم. این امر به دلیل بهره گیری از متریال ساخت باکیفیت برای شما فراهم شده است. یک پایه استیل درست به اندازه یک میز عسلی برای جایگذاری چهار میز عسلی برای شما در نظر گرفته شده است. پایه های این میزها از استیل ضد زنگ و رویه آن ها از چوب های مرغوب ام دی افی با روکش چوب در نظر گرفته شده است. شما با تا کردن پایه ها می توانید میزها را در پایه اصلی قرار دهید. با این خرید هوشمندانه شما چهار میز عسلی هم رنگ و یک میز پذیرایی در پیش رویتان قرار دارد. به دلیل وکیوم شدن رویه میز به راحتی آب به آن نفوذ نمی کند و همین امر عمر مفیدی را برای آن فراهم کرده است. همچنین باید بگویم شیوه جایگذاری آن وقتی مهمان ندارید به نفع شما است چون فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد. همچنین با وجود چهار میز عسلی مهمان های شما آسان تر به وسایل پذیرایی دسترسی پیدا می کنند که این امر به نفع مهمان شما است.

میزهای عسلی سه طبقه و جایگذاری هوشمندانه

میزهای سه طبقه انتخاب دیگری است که برای خانه های نقلی استفاده از آن توصیه می شود. برای خرید این محصول و میز های تاشو می توانید به وب سایت چوبکده ایرانیان با سرچ واژه خرید میز جلو مبلی چوبکده در گوگل دست پیدا کنید. جایگذاری این میز حتی روی میز پذیرایی شما وقتی که در گوشه ای از اتاق قرار داده شده است نیز مهیا است. وزن خیلی زیادی ندارد به راحتی قابل جابجا کردن است و شما می توانید با قرار دادن یک میز که ارتفاع بلند تری دارد دو میز متوسط و کوچک را در قسمت زیرین میز جای دهید. این امر سبب خلوت تر شدن فضا و در نهایت استفاده بیشتر از فضای مرتبط با مبلمان شما می شود. همچنین برای پذیرایی از مهمان هایتان سه میز با سه ارتفاع متمایز دارید که متناسب با نیازتان برای بچه ها و افراد بزرگسال می توانید از آن بهره بگیرید.

میز جلو مبلی و عسلی

دکوراسیون شما لوکس نمی شود مگر با تدبیر درست برای چیدمان

باید به شما بگویم دیزاین فضای روی میزهای عسلی تمام کننده بحث دکوراسیون فضای اطراف مبل به شمار می آید. از همین رو در ابتدا باید به تم رنگی که متناسب با مبل شما است برای خرید میز عسلی و میز پذیرایی اقدام کنید. سپس از اکسسوری های که هم راستا با سبک طراحی داخلی شما است بهره بگیرید. بر فرض برای چیدمان های کلاسیک توصیه می شود از آباژورهای قدیمی و کتاب های نظیر حافظ و سعدی استفاده کنید. برای چیدمان های مدرن که سادگی هر چه بیشتر را طلب می کند یک گلدان گل کار شما را به پایان می رساند. در نهایت برای چیدمان های سلطنتی هم دست شما برای انتخاب باز است. هر مجسمه و وسیله دکوری که تم رنگی طلایی با خود به همراه دارد برای این دیزاین توصیه می شود. تصور کنید پایه های طلایی با روکشی از سنگ سفید طلایی همراه با یک اکسسوری طلایی چه جلوه و شکوهی را برای دیزاین شما فراهم می سازد

{شما برای خرید تک تک این میزهای عسلی به همراه میز پذیرایی آن می توانید به وب سایت چوبکده ایرانیان با جستجوی واژه خرید میز جلو مبلی چوبکده در گوگل دست پیدا کنید.}

کلام آخر پیرامون تاثیر میز عسلی بر روی دکوراسیون داخل

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید یک انتخاب هوشمندانه سبب می شود تا شما به یک دکوراسیون ویژه شبیه دکوراتورهای حرفه ای دست پیدا کنید. برای این منظور کافی است برای هر سبک از ایده پردازی خود یک میز عسلی در نظر داشته باشید. بر فرض میز های چوبی را برای دکوراسیون های کلاسیک و روستیک میزهای ام دی افی با روکش های ساده از چوب را برای دکوراسیون های مدرن و میزهای پایه فلزی با روکشی تداعی شده از سنگ را به منظور چیدمان های سلطنتی شما توصیه می کنیم. تمامی پارامترهای فوق را می توانید با سرچ واژه خرید میز جلو مبلی چوبکده در وب سایت فروشگاهی و با سابقه چوبکده ایرانیان مشاهده و خریداری کنید. در نهایت باید بگویم هر چقدر فضا در اختیار دارید بازهم انتخاب برای شما میسر است. پس نگران جای گذاری میزهای عسلی خود در خانه های نقلی و آپارتمان های کوچک نباشید. میزهای تاشو و میزهای سه تکه سه طبقه انتخاب های است که برای جایگذاری آن ها به فضای خیلی زیادی نیاز نیست. البته که برای خانه های ویلایی شما هم میزهای در نظر گرفته شده است که با فاصله می توانید در بین مبلمان خود قرار دهید و با اکسسوری های متناسب که به آن ها اشاره شده است به دیزاین آن بپردازید. امید است مطالب ارائه شده پیرامون کاربردی ترین وسیله منزل آن هم میز عسلی و میز پذیرایی مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای چگونه با چیدمان میز جلو مبلی خود میهمانان خود را شگفت زده کنیم؟ بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.