پارسیان تولیدکننده ریل بست چنگالی و سینی کابل - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 83637
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 09 فروردین 1402 - 13:08 |

پارسیان تولیدکننده ریل بست چنگالی و سینی کابل

پارسیان تولیدکننده ریل بست چنگالی و سینی کابل
پارسیان تولیدکننده ریل بست چنگالی و سینی کابل

می دانید که حیاتی ترین جزء زیر ساخت ها ساختمانی، سیستم های سینی کابل هستند آن هم به دلایل فراوان زیر؟! از جمله مواردی که نقش بسزایی در تعیین قیمت سینی کابل در بازار ایفا می‌کند. جنس و یا متریال پایه آن است.

  1. راه حلی امن و سازمان یافته برای مسیریابی کابل های برق در ساختمان های تجاری و صنعتی
  2. استفاده از این سیستم ها در طیف وسیعی از کاربردها از جمله ساختمان های اداری و بیمارستان ها، تاسیسات تولیدی و انبارها و … ایمن نگهداشتن کابل ها در برابر آسیب هایی مثل خطر آتش سوزی و …
  3. ساختن آنها از مواد باکیفیت همانند فولاد گالوانیزه یا PVC که در برابر خوردگی و سایر عوامل محیطی مقاوم هستند
  4. دوام و ماندگاری طولانی این سیستم ها در شرایط سخت
  5. نصب و مراقبت از آنها آسان است
  6. در دسترس بودن آنها برای تعمیر یا تعویض بدون ایجاد اختلال در جاهای دیگر
  7. در طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها تولید می شوند و کاربرد نظم دهی و زیبایی برای ساختمان ها دارند

پارسیان تولیدکننده سینی کابل

در یک کلام و به طور خلاصه سیستم های سینی کابل جزء ضروری زیرساخت ها هستند. آنها راه حلی ایمن، بادوام و انعطاف پذیر برای مسیریابی کابل های برق را ارائه می دهند. چه در حال ساختن یک مرکز جدید و چه در حال ارتقاء یک مرکز هستید، این نوع سیستم یک انتخاب عالی برای مدیریت کابل های شما هستند. همچنین موارد استفاده از این سیستم ها در حمایت از کابل های الکتریکی عایق شده و توزیع برق قدرت، سیستم کنترل و ارتباطات خلاصه می شود.

اتصال دهنده ای به نام بست چنگالی

ریل و بست چنگالی که مطابق با استانداردهای روز ساخته می شوند و برای کاهش اثرات مضر ضربه مکانیکی و ارتعاشات قوی در سیستم هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرند. از نکات مثبت ریل بست چنگالی این است که آسان و سریع نصب می شوند و طراحی آنها کاملاً سازگار با سینی های کابل است. از نظر طراحی نیز جمع و جور هستند و برای به حداکثر رساندن در دسترس بودن فضا می توان آن ها را روی هم چید و استفاده کرد.

در واقع بست چنگالی از انواع بست است و ساختار آن به گونه ایست که یک پایه شبیه به چنگک دارد، داخل ریل بست چنگالی محکم می شود و به کمک یک پیچ در قسمت بالای آن می توان آن را تنظیم و محکم نمود. همین گیره ی چنگکی شکل است که باعث اتصال محکم بست چنگالی به ریل بست چنگالی می شود. این بست مناسب نصب انواع لوله های فلزی، پلی اتیلن، مسی، استنلس استیل، کابل و … در صنایع ساختمانی، تاسیساتی وصنایع نفت، گاز و پتروشیمی است. همچنین با اهدافی چون عبور دادن کابل‌ های برق به سقف، نگهداری، دسته ‌بندی، حفاظت، و هدایت سیم ‌ها و کابل ‌های برقی در ساختمان به کار می ‌روند.

سازنده سینی کابل و ریل بست چنگالی در لاله زار تهران

گروه صنعتی سینی کابل پارسیان با سابقه ۱۵ ساله در بازار تهران به عنوان تولیدکننده سینی کابل و اتصالات آن از جمله ریل و بست های چنگالی مشغول به فعالیت است. این مجموعه با توانایی و به‌ کارگیری نیروهای متخصص و زبده همیشه در تلاش است تا با بهترین کیفیت ساخت محصولات خود را ارائه دهد.

سازنده سینی کابل و ریل بست چنگالی در لاله زار تهران

سینی ‌های کابل تولیدی پارسیان یک پل هدایتگر حامل هستند، که از آنها می توانید برای انتقال و نظم دهی سیم و کابل های برق در سیستم سیم کشی ساختمان ها استفاده کنید. هدف اصلی سینی های پارسیان نگهداری و محافظت ایمن سیم و کابل های برق و هدایت آنها در مسیر های طراحی شده است.

همچنین بست چنگالی تولیدی پارسیان که درسايزهای مختلف توليد مي شود و اين سايزها توانايی مهار كابل های مختلفی را دارد. ريل چنگالی عمدتا در ابعاد يك متری توليد ميشود اما شركت سینی کابل پارسیان بدليل دارا بودن دستگاه رولفرمينگ توان توليد در هر طولی را دارد و به منظور سهولت در نصب، ريل چنگالی پانچ دار را نیز توليد می کنند.

سینی کابل و ریل و بست چنگالی را از ما بخواهید

شرکت سینی کابل پارسیان با سوابق درخشان و کارآمد در زمینه طراحی سینی کابل و تولید انواع سینی کابل، تراکینگ، بازوهای نگهدارنده، براکت، ریل و بست چنگالی و … مفتخر است که سهم کوچکی در دست آوردهای صنعت برق کشور دارد و دارای تائیدیه های شرکت ملی نفت ایران و گاز و پتروشیمی است، همچنین عضو اتحادیه صنعت برق ایران است.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای پارسیان تولیدکننده ریل بست چنگالی و سینی کابل بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.