وضعیت سرپرستی مدیران در شهرداری تعیین تکلیف شود - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102726
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تاریخ انتشار : 19 تیر 1403 - 13:48 |

وضعیت سرپرستی مدیران در شهرداری تعیین تکلیف شود

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از وضعیت وضعیت آبیاری درختان بوستان های جنگلی گلایه مند هستیم، اظهار داشت: شهرداری تهران در این خصوص گزارش دهد تا مشخص شود چه کسانی اهمال کردند و چه کسانی در صدد خشک کردن درختان بوستان های جنگلی هستند.
وضعیت سرپرستی مدیران در شهرداری تعیین تکلیف شود

مهدی پیرهادی روز سه شنبه در جریان جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: بر اساس قانون مدت زمان تصدی سرپرستی در سازمان های دولتی سه ماه است و با شرایط خاص حداكثر تا سه ماه دیگر هم قابل تمدید است كه نبايد از ٦ ماه بيشتر شود اما امروز شاهد این هستیم که برخی پست های شهرداری تهران به صورت سرپرستی است؛ شهرداری می گوید استعلام آنها نیامده در حالیکه نهادهایی که استعلام می دهند، می گویند اگرشهرداری مواردی که بیشتر از چند ماه طول کشیده به آنها اعلام کنند، موضوع رسیدگی می شود.
و درنهایت شهرداری باید پیگیر این موضوع باشد.
پیرهادی از شهرداری تهران خواست نسبت به تعیین تکلیف پست هایی که به صورت سرپرست فعالیت دارند، اقدام لازم انجام شود و یادآور شد: برخی مدیران کل در شهرداری تهران از مهر سال گذشته سرپرست هستند؛ وضعیت سرپرستی مدیران باید تعیین تکلیف شودچرا که سرپرست ماندن موجب دلسردی مدیران و کارمندان می شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در تذکر دیگری اظهار داشت: با توجه به گرمای شدید هوا، وضعیت آبیاری بوستان های جنگلی باید به طور ویژه پیگیری شود، دادستان تهران هم به این موضوع ورود کردند که جای تشکر دارد؛ اما اگر بوستان ها خشک شود، تبعات آن به همه شهروندان می رسد.

پیرهادی با ابراز گلایه مندی از وضعیت آبیاری بوستان های جنگلی تاکید کرد: معاونت خدمات شهری باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشد؛ شهرداری تهران در این خصوص گزارش دهند که چه کسانی اهمال کردند و چه کسانی در صدد خشک کردن درختان هستند.

وی در تذکر سوم خود به موضوع وجود درختان خشک در سطح شهر اشاره کرد و افزود: درختان خشک باید تعیین تکلیف شوند و پس از ثبت در سامانه نهال؛ روند قانونی طی شود و درختان خشک جمع آوری شوند و اقدامات قانونی در این خصوص صورت پذیرد چرا که این درختان مخاطراتی ایجاد می کند.

پیرهادی تاکید کرد: شهرداری تهران این موضوع را به طور جدی پیگیری کند و نسبت به آن کوتاهی نکند.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای وضعیت سرپرستی مدیران در شهرداری تعیین تکلیف شود بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.