معرفی کتاب‌هایی که زندگی شما را تغییر خواهند داد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 84498
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 27 فروردین 1402 - 14:59 |

معرفی کتاب‌هایی که زندگی شما را تغییر خواهند داد

«وقتی چیزی را می‌خواهید، تمام کائنات برای رسیدن به آن به شما کمک می‌کنند.» چقدر به این جمله اعتقاد دارید؟ اگر به دنبال نگرش مثبت و بهبود سبک زندگی خود هستید و برای شما سؤال شده که چگونه ممکن است، چنین اتفاقی بیفتد؟ تا انتهای متن با ما همراه باشید. در ادامه این متن، به معرفی کتاب صوتی راز و دو کتاب ارزشمند معجزه شکرگزاری و کیمیاگر می‌پردازیم.
معرفی کتاب‌هایی که زندگی شما را تغییر خواهند داد

«وقتی چیزی را می‌خواهید، تمام کائنات برای رسیدن به آن به شما کمک می‌کنند.» چقدر به این جمله اعتقاد دارید؟ اگر به دنبال نگرش مثبت و بهبود سبک زندگی خود هستید و برای شما سؤال شده که چگونه ممکن است، چنین اتفاقی بیفتد؟ تا انتهای متن با ما همراه باشید. در ادامه این متن، به معرفی کتاب صوتی راز و دو کتاب ارزشمند معجزه شکرگزاری و کیمیاگر می‌پردازیم.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\معرفی کتاب_هایی که زندگی شما را تغییر خواهند داد_files\images_1681555751_643a8127a4327.jpg

کتاب صوتی راز؛ رازی در میان است!

راز، یکی از آثار معروف روندا برن، نویسنده و تهیه‌کننده استرالیایی است که در تابستان و پاییز ۲۰۰۶ در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا قرار گرفت. مجله تایم نیز او را یکی از تأثیرگذارترین افراد جهان معرفی کرد. این کتاب تاکنون به بیش از ۵۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. برن در این اثر خود، گفته‌های اساتید معروف آمریکا را در مورد قانون جهانی جذب بیان می‌کند؛ همچنین تلاش کرده تا مسیر‌های ساده‌ای برای پروراندن هر آنچه از شادی، سلامتی و ثروت در ذهن خود دارید و می‌خواهید به آن برسید را نشان دهد.

به گفته نویسنده کتاب صوتی راز، انسان‌ها در هر جای دنیا با قانون معروف جذب در ارتباط هستند. قانون جذب، یک قانون طبیعت است؛ ما آنچه را که بیشتر به آن فکر می‌کنیم، جذب خواهیم کرد. در این کتاب، شما می‌آموزید که چگونه از راز در هر جنبه‌ای از زندگی خود استفاده کنید. در واقع شروع به درک قدرت پنهان و دست‌نخورده‌ای خواهید کرد که در درون شما وجود داشته و این مکاشفه می‌تواند به بهبود تفکر و سبک زندگی شما کمک کند.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\معرفی کتاب_هایی که زندگی شما را تغییر خواهند داد_files\images_1681555752_643a8128e1ca7.jpg

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری؛ جادوی تشکر و قدردانی!

در کتاب صوتی معجزه شکرگزاری اثر نویسنده مشهور استرالیایی روندا برن، می‌آموزید که از قدرت سپاسگزاری برای رسیدن به موفقیت، شادی، شغل خوب، ثروت و… استفاده کنید. همچنین روابط و سبک زندگی خود را بهبود بخشیده و به آرزو‌هایتان دست یابید. در ادامه معرفی کتاب، باید گفت که آموزه‌های آن به شما کمک کرده که همانند کودکی خود، به اطراف توجه کنید و از زیبایی‌ها و شگفتی‌های جهان، لذت ببرید.

با یک دوره تمرینی ۲۸ روزه شما یاد می‌گیرید که قدردانی را به‌صورت یک عادت انجام داده و نتایج بی‌نظیر آن را در زندگی خود مشاهده کنید. برن، از خوانندگان می‌خواهد، هر روز چیز‌هایی را که برایشان قدردان هستند یادداشت کرده و نسبت به احساسات مثبت؛ مانند شادی و عشقی که دارند تمرکز کنند.

با گوش دادن به کتاب صوتی معجزه شکرگزاری و انجام تمرینات آن، خواهید دید که آرام‌آرام رویا‌هایتان به حقیقت می‌پیوندند و معجزات باورنکردنی در زندگی‌تان اتفاق می‌افتد. در واقع باید به نعمت‌های بی‌شمار کوچک و بزرگ اطرافتان توجه کرده و بابت آن‌ها شکرگزار باشید. این کتاب، مسیر درست موفقیت و پر از شادی را در زندگی به شما نشان می‌دهد. این اثر روندا برن نیز به بیش از ۵۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده و جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های قرن محسوب می‌شود.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\معرفی کتاب_هایی که زندگی شما را تغییر خواهند داد_files\images_1681555753_643a81292f261.jpg

کتاب صوتی کیمیاگر؛ با کیمیاگری به آرزو‌هایتان تبدیل شوید!

در معرفی کتاب صوتی کیمیاگر، باید بیان کرد که داستانی بی‌نظیر با پیامی عمیق دارد. در واقع در این پیام می‌گوید: «به ندای قلب خود گوش کرده و آرزو‌هایتان را جستجو کنید». این کتاب، درباره مرد جوانی به نام سانتیاگو بوده که در اسپانیا زندگی می‌کند و به شغل چوپانی مشغول است. او رویا‌های عجیبی را می‌بیند؛ بنابراین نزد یک کولی رفته تا معنی آن‌ها را بفهمد. کولی به او می‌گوید که برای یافتن گنج خود باید به اهرام مصر برود؛ البته سانتیاگو، سخنان او را باور نمی‌کند. اما پس از مدتی با شخص دیگری آشنا می‌شود که همین موضوع را به او یادآوری می‌کند. در نهایت سانتیاگو تصمیم می‌گیرد، زندگی خود را به‌عنوان یک چوپان ر‌ها کرده و به دنبال گنج خود برود.

سانتیاگو در سفر خود با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شود. او با افراد زیادی ملاقات کرده و در این مسیر دشوار چیز‌های زیادی یاد می‌گیرد. او می‌آموزد که به روح جهان گوش دهد و به آن اعتماد کند. کتاب صوتی کیمیاگر در اصل به زبان پرتغالی توسط پائولو کوئیلو، نویسنده برزیلی نوشته شده است. در نهایت نیز به بسیاری از زبان‌ها از جمله انگلیسی و فارسی ترجمه شد. پائولو کوئیلو در سال ۱۹۸۷ تنها در طول دو هفته، نسخه اصلی پرتغالی کیمیاگر را نوشت؛ اما تا امروز، بیش از ۶۵ میلیون نسخه از آن فروخته شده و حدود ۳۱۵ هفته در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته است. این کتاب واقعا پر از درس‌هایی است که زندگی شما را فراتر از آن چیزی که تصور کنید، تغییر می‌دهد.

و در پایان

در این متن به معرفی «کتاب صوتی راز» و دو اثر بی‌نظیر و تأثیرگذار یعنی «کتاب صوتی معجزه شکرگزاری» و «کتاب صوتی کیمیاگر» پرداختیم. اگر به دنبال تغییر مسیر زندگی خود به سمت نگرش مثبت و موفقیت هستید، این کتاب‌های صوتی بی‌نظیر را گوش دهید. شما برای تهیه این کتاب‌های صوتی می‌توانید از پلتفرم فیدیبو کمک بگیرید. نظر شما در مورد این کتاب‌های انگیزشی چیست؟

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای معرفی کتاب‌هایی که زندگی شما را تغییر خواهند داد بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.