مرتبطين با «آمدنيوز» خود را به اطلاعات سپاه معرفي کنند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 11341
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 01 آبان 1398 - 8:30 |
در اطلاعيه سايت «گرداب» اعلام شد؛

مرتبطين با «آمدنيوز» خود را به اطلاعات سپاه معرفي کنند

سايت گرداب در اطلاعيه‌اي اعلام کرد: تمامي مرتبطين شبکه معاند آمدنيوز و ساير کساني که با رسانه‌هاي دشمن همکاري کرده اند خود را به اطلاعات سپاه معرفي کنند.
مرتبطين با «آمدنيوز» خود را به اطلاعات سپاه معرفي کنند

سايت گرداب در اطلاعيه‌اي اعلام کرد: تمامي مرتبطين شبکه معاند آمدنيوز و ساير کساني که با رسانه‌هاي دشمن همکاري کرده اند خود را به اطلاعات سپاه معرفي کنند.
به گزارش خبرگزاري مهر، در پي دستگيري سرشبکه سايت و کانال معاند «آمدنيوز»، سايت گرداب بيانيه‌اي صادر و با اشاره به درخواست‌هاي مکرر از سازمان اطلاعات سپاه، از افرادي که با اين شبکه معاند همکاري داشته‌اند، خواسته شده با اين سايت تماس برقرار کنند.
متن اين بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
سلام بر کاروان «پيام رسانان نهضت حسيني» که الهام بخش حرکت پرشکوه و بي نظير ميليوني امت اسلام براي رساندن نداي حق به بشريت شدند، تا با امواج عظيم حرکت اربعيني ملت‌ها در عصر جاهليت مدرن موج بيداري را تقويت و پايان حاکميت ظالمان فريبکار بر جهان را هرچه نزديک‌تر کنند. ظالماني که پس از شکست چهل ساله از انقلاب اسلامي و خلع سلاح شدن در تمام جبهه‌ها و پس از آنکه ناتواني ناوها و بمب‌افکن‌ها و موشک‌هايشان در مواجهه با انقلاب اسلامي به اثبات رسيد، اينک به سحر رسانه‌اي متوسل شده‌اند تا شايد با فريبکاري رسانه‌اي، اجل محتوم خود را عقب بيندازند.
خدا را شکر مي‌کنيم که در چنين ايامي پاسداران گمنام امام زمان (عج) را توفيق ديگري عنايت فرمود تا با گرفتار کردن يکي از مزدوران رسانه‌اي استکبار که تحت پوشش چتر حفاظتي کم‌نظير قرار داشت، از سويي پوشالي بودن هيمنه ظاهري سرويس‌هاي اطلاعاتي غرب و ضعف و جاماندگي آنها را به اثبات برسانند و از سوي ديگر با پرده‌برداري از دروغ و دغل‌هاي رسانه‌اي دشمن و افشاي پشت پرده نمايش‌هاي دروغين، زمينه رسوايي بيش از پيش
آنها را نزد همه جهانيان فراهم آورند تا همگان بدانند ديگر دوراني که افراد سرخورده و جاه‌طلب از يک ملت به دشمن پناه ببرند و با مزدوري و دلخوش کردن به وعده‌هاي پوشالي سرويس‌هاي جاسوسي با راه انداختن رسانه و انجام جنگ رواني براي يک ملت تصميم گرفته و سرنوشت ملت‌ها را تغيير دهند به سر آمده و دوران آگاهي ملت‌ها فرا رسيده است.
آنهايي که از شکست‌هاي زنجيره‌اي استکبار از انقلاب اسلامي درس نگرفته‌اند و هنوز باور ندارند که عصر ملت‌ها فرا رسيده است، جا دارد که به خود آيند و چشم‌هاي خود را بر روي حقيقت باز کنند و از اين حوادث عبرت بگيرند و بدانند که پاسداران انقلاب اسلامي بر ادامه اين راه مصممند.
براين اساس، قبل از آنکه نوبت آنها فرا رسد و بخواهند با سرشکستگي عذرخواهي کنند، همين حالا به حقيقت روي آورند و به جاي نوکري سرويس‌هاي اطلاعاتي به صف ملت بپيوندند تا مشمول محبت مردم و رأفت نظام اسلامي گردند.
در همين راستا و با توجه به درخواست‌هاي مکرر از اين سازمان، به اطلاع مي‌رساند که تمامي مرتبطين شبکه معاند آمدنيوز و ساير کساني که به هر دليل گرفتار لغزش و همکاري با رسانه‌هاي دشمن و بدخواهان ملت شده‌ و تاکنون موفق به اعلام برائت از آنها نشده‌اند، براي ابراز ندامت و تخفيف مجازات احتمالي، مي‌توانند با پست الکترونيک contact@gerdab.ir و سامانه پيامکي ۱۰۰۰۱۱۴ سايت گرداب ارتباط برقرار نمايند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای مرتبطين با «آمدنيوز» خود را به اطلاعات سپاه معرفي کنند بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.