سیگنال فیوچرز؛ راهنمای جامع سیگنال Futures [معرفی بهترین منابع ارائه دهنده] - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101696
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 24 خرداد 1403 - 8:48 |

سیگنال فیوچرز؛ راهنمای جامع سیگنال Futures [معرفی بهترین منابع ارائه دهنده]

برای دریافت سیگنال futures می توانید از منابع مختلفی از جمله وب سایت ها، کانال ها و ربات ها استفاده کنید.
سیگنال فیوچرز؛ راهنمای جامع سیگنال Futures [معرفی بهترین منابع ارائه دهنده]

برای دریافت سیگنال futures می توانید از منابع مختلفی از جمله وب سایت ها، کانال ها و ربات ها استفاده کنید.

نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال، در کنار فرصت‌های هیجان‌انگیز برای کسب سود، خطر ضررهای هنگفت یک شبه را نیز به همراه دارد؛ در این میان، معامله‌گران فیوچرز با ریسک های به مراتب بیشتری روبرو هستند؛ چرا که پتانسیل سود و ضرر در این نوع معاملات به طور قابل توجهی بیشتر از معاملات اسپات است. در چنین محیط پر تنشی، signal ‌های ارز دیجیتال می‌توانند ابزاری ارزشمند برای معامله‌گران باشند و حتی منجر به موفقیت بیشتر در معاملات شوند. در این مطلب قصد داریم راهنمای کاملی را از سیگنال فیوچرز ارائه و بهترین منابع سیگنال فیوچرز رایگان را به شما معرفی کنیم.

سیگنال‌ ارز دیجیتال فیوچرز؛ انواع سیگنال های فیوچرز

سیگنال‌های فیوچرز، می‌توانند بر اساس تایم فریم‌های مختلف و استراتژی‌های گوناگون معاملاتی؛ طبقه‌بندی شوند. در ادامه، به معرفی انواع سیگنال فیوچرز می‌پردازیم:

نام سیگنال توضیح مختصر
سیگنال کوتاه مدت (Short-Term Signal) برای معاملاتی استفاده می شود که در بازه‌ های زمانی کوتاه [مانند چند دقیقه تا چند ساعت] انجام می‌شوند.
سیگنال بلند مدت (Long-Term Signal) برای معاملاتی استفاده می‌شود که برای دوره‌ های زمانی طولانی‌ تر از چند روز [تا چند ماه یا حتی چند سال]؛ انجام می شود.
سیگنال اسکالپ (Scalping Signal) این سیگنال‌ ها، برای بازه‌ های زمانی بسیار کوتاه مانند چند دقیقه یا حتی چند ثانیه طراحی شده‌اند.
سیگنال پوزیشن (Position Signal) این سیگنال، به معاملاتی اشاره دارد که با هدف نگهداری موقعیت‌ های معاملاتی برای مدت زمان نسبتاً طولانی‌ تر از معاملات بلند مدت انجام می‌شوند.

سیگنال کوتاه ‌مدت (Short-Term Signal)

سیگنال‌ های کوتاه‌مدت، به معاملاتی اشاره دارند که در بازه‌ های زمانی کوتاه [مانند چند دقیقه تا چند ساعت] انجام می‌شوند. این نوع سیگنال، برای معامله‌گرانی مناسب است که به دنبال بهره‌برداری از نوسانات کوتاه مدت قیمت‌ها در بازار هستند. استراتژی‌ های معاملاتی که در این دسته قرار می‌گیرند شامل: دی تریدینگ (Day tradingیا ترید روزانه و معاملات لحظه‌ای می‌ باشند.

سیگنال بلند مدت (Long-Term Signal)

سیگنال‌های بلند مدت، برای معاملاتی استفاده می‌شوند که برای دوره‌های زمانی طولانی‌تر «از چند روز تا چند ماه یا حتی سال‌ها»، برنامه ریزی شده‌اند. این نوع سیگنال‌ ها، برای سرمایه‌گذارانی مناسب است که به دنبال استفاده از روندهای بلند مدت و کسب سود از حرکات بزرگ‌ تر بازار هستند. استراتژی‌ های معاملاتی در این دسته؛ می‌توانند شامل]خرید و نگهداری (Buy and Hold) و تحلیل بنیادی [باشند.

سیگنال اسکالپ (Scalping Signal)

اسکالپینگ، یک استراتژی معاملاتی است که در آن معامله گران سعی دارند از تغییرات بسیار کوچک قیمت‌ ها؛ سود کسب کنند. سیگنال‌ های اسکالپ برای بازه‌ های زمانی بسیار کوتاه ]مانند چند دقیقه یا حتی چند ثانیه] طراحی شده‌اند. معامله‌گرانی که از این استراتژی استفاده می‌کنند، ممکن است در یک روز ده‌ ها یا حتی صدها معامله انجام دهند.

سیگنال پوزیشن (Position Signal)

سیگنال‌ پوزیشن، به معاملاتی اشاره دارد که با هدف نگهداری موقعیت‌های معاملاتی برای زمان نسبتا طولانی‌ تر از معاملات بلند مدت، صورت می‌گیرد. این نوع سیگنال‌ ها، شامل تحلیل فاندامنتال و سیگنال فیوچرز می‌باشند و معمولا بر اساس تحلیل‌ های فنی یا بنیادی دقیق صادر می‌شوند.

معامله‌گرانی که از این نوع سیگنال‌ ها استفاده می‌کنند؛ به دنبال کسب سود از تغییرات عمده در قیمت‌ها هستند و ممکن است موقعیت‌ های خود را برای ماه‌ ها یا حتی سال‌ ها نگه دارند.

مزایا و معایب سیگنال های فیوچرز ارز دیجیتال

سیگنال‌های فیوچرز پیشنهاد هایی هستند که توسط تحلیلگران یا سیستم‌های خودکار تولید می‌شوند و نقاط خرید و فروش را برای رمز ارزها در بازار Futures مشخص می‌کنند. اما این signal ها هم می توانند به سود معامله گر عمل کنند و گاهی اوقات معایبی نیز به همراه داشته باشند. در ادامه با مزایا و معایب سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز آشنا خواهیم شد.

مزایای استفاده از سیگنال‌های ارز دیجیتال

در دنیای پرشتاب معاملات آتی ارز دیجیتال، تصمیمات به موقع بسیار مهم است و باید به این مورد کاملا توجه شود. سیگنال‌های فیوچرز می‌توانند چندین مزیت داشته باشند:

  • درک و دید بهتر به بازار: signal ها می‌توانند شما را در معرض تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتالی قرار دهند که شاید به آن‌ها فکر نکرده باشید.
  • کاهش زمان تحقیق: با تکیه بر تخصص ارائه‌دهندگان signal فیوچرز، زمان ارزشمند خود را ذخیره می کنید و این موضوع به شما در تمرکز روی سایر جنبه‌های استراتژی معاملاتی کمک می کند.
  • ایجاد اعتماد به نفس: معاملات موفق بر اساس سیگنال ها می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و به طور ذاتی باعث تجربه ای سودآورتر در معاملات شود.

معایب سیگنال های ارز دیجیتال

در حالی که سیگنال های futures ارز دیجیتال جذابیت انکارناپذیری دارند، معایب آن ها گاهی می توانند با تجربه ترین معامله گران را نیز به زانو در آورند. معایب signal فیوچرز:

  • عدم ثبات: بازارها ذاتاً غیرقابل پیش بینی هستند. حتی بهترین signal ها نیز می توانند اشتباه کنند، و تکیه صرف بر آنها می تواند باعث از دست رفتن فرصت ها یا منجر به ضرر های غیر منتظره شود.
  • هزینه بالا برای کیفیتی نامعلوم: در حالی که برخی از ارائه دهندگان سیگنال به صورت رایگان فعالیت می کنند، منابع سیگنال دهی مشهور اغلب با قیمت بالایی همراه هستند؛ این هزینه به ویژه در صورت عملکرد ضعیف signal ها می تواند حاشیه سود شما را کاهش دهد.
  • جلوگیری از رشد تریدر: اعتماد بیش از حد به signal ها می تواند مانع از رشد شما به عنوان یک معامله گر شود. بدون تقویت مهارت های تحلیلی خود، به توصیه های بیرونی وابسته می شوید و این توانایی شما برای تصمیم گیری مستقل در معاملات را محدود می کند.

برای موفقیت در فیوچرز، صرفا اتکا به سیگنال فیوچرز کافی نیست! شما باید به صورت حرفه ای موارد مختلف مربوط به این حوزه مانند استراتژی فیوچرز، بهترین استراتژی فیوچرز در ۵ دقیقه، استراتژی فیوچرز ارز دیجیتال، استراتژی فیوچرز ۱ دقیقه ای ارز دیجیتال و آموزش بروکرهای فارکس را از منابع معتبر مانند مرجع سیگنال، استراتژی، متاتریدر و ریبیت فارکس اف ایکس ماکسی FXMaxi، اینوستوپدیا investopedia، مارکت واچ Market Watch و سایر منابع معتبر مطالعه کنید.

چند منبع برای دریافت سیگنال های رایگان فیوچرز

منابع زیادی برای دریافت سیگنال های فیوچرز رایگان وجود دارد که ما به معرفی بهترین آن‌ ها می‌پردازیم؛ تا در معاملات خود بتوانید بیشترین بهره را بردارید:

منابع سیگنال فیوچرز رایگان

تریدینگ ویو به عنوان یکی از ابزار های معاملاتی برای دریافت سیگنال futures رایگان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • تریدینگ ویو (TradingView)
  • سایت investing.com
  • کانال CoinSignals
  • کانال Crypto Quality Signals
  • ربات فیوچرز Bybit
  • ربات فیوچرز Binance

نتیجه گیری:

سیگنال‌های ارز دیجیتال می‌توانند به ویژه برای معامله‌گران تازه کار یا کسانی که به دنبال ارتقای استراتژی‌های موجود خود هستند، ابزاری ارزشمند باشند. با این حال، آن ها نباید به عنوان جایگزینی برای تحقیق و مدیریت ریسک شما در نظر گرفته شوند. با ترکیب signal ها با یک برنامه معاملاتی مشخص، اجرای منظم و یادگیری مداوم، می‌توانید با اعتماد به نفس بیشتری در بازار futures ارزدیجیتال معامله کرده و به اهداف خود برسید. نظرات و تجربیات خود از سیگنال فیوچرز رایگان را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

منابع:

مرجع سیگنال، استراتژی، متاتریدر و ریبیت فارکس اف ایکس ماکسی FXMaxi، اینوستینگ دات کام investing.com، بلومبرگ Bloomberg

سوالات متداول:

آیا سیگنال futuresمعتبر است؟

این موضوع نسبی است؛ منابعی مختلفی برای دریافت signal ارز دیجیتال فیوچرز وجود دارند ولی باید خودتان پیرامون اعتبار آن ها تحقیق کنید.

از چه منابعی برای دریافت سیگنال futures ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

شما می توانید از پلفترم هایی نظیر تریدینگ ویو، کانال تلگرامی coinsignals و ربات فیوچرزBinance برای دریافت چنین سیگنال هایی استفاده کنید.

انواع signal فیوچرز چه مواردی هستند؟

کوتاه مدت، بلند مدت، اسکالپ و پوزیشن از انواع سیگنال های Futures هستند.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای سیگنال فیوچرز؛ راهنمای جامع سیگنال Futures [معرفی بهترین منابع ارائه دهنده] بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.