سئو ارزان: چگونه هزینه های سئو را کاهش دهیم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 46228
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 07 تیر 1400 - 15:38 |

سئو ارزان: چگونه هزینه های سئو را کاهش دهیم؟

بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو برای فروش فوق العاده مفید است، اما همیشه ارزان نیست. مطمئناً، شما می توانید کسی را استخدام کنید تا لینک کامنتی یا انجمن را برای وب سایت شما به صورت رایگان ایجاد کند ، اما این سئو مقرون به صرفه نیست.
سئو ارزان: چگونه هزینه های سئو را کاهش دهیم؟

بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو برای فروش فوق العاده مفید است، اما همیشه ارزان نیست. مطمئناً، شما می توانید کسی را استخدام کنید تا لینک کامنتی یا انجمن را برای وب سایت شما به صورت رایگان ایجاد کند ، اما این سئو مقرون به صرفه نیست. این خودکشی بازاریابی دیجیتال است. موتورهای جستجو همیشه کیفیت را نسبت به کمیت انتخاب می کنند، بنابراین از پیشنهادات غیر واقعی شوید.

از طرف دیگر، استخدام کارشناسان با تجربه سئو یا حتی استفاده از مشاوره سئو می تواند برای شما هزینه های زیادی شامل حقوق، مزایا و … داشته باشد. بنابراین صاحبان مشاغل و وب سایت ها چه کاری باید انجام دهند؟ در اینجا پنج نکته برتر برای کاهش هزینه های سئو وجود دارد.

محتوای با کیفیت بالا و طولانی منتشر کنید

اگر مقالات، پست های وبلاگ و صفحات دیگر از مرز ۵۰۰ کلمه عبور نمی کنند،در بیشتر مواقع شما تجارت و وب سایت خود را در معرض آسیب قرار می دهید. یک مطالعه در سال ۲۰۱۲ که شامل آنالیز ۲۰۰۰۰ کلمه کلیدی است نشان داد که میانگین تعداد کلمه ۱۰ نتیجه برتر ۲۰۰۰ است. و برای نقطه رتبه ۱، ۲۰ درصد بیشتر از این مقدار است. اگر می خواهید سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد و بازدید خوب به دست بیاورد، باید محتوای عمیق و آموزنده ای بسازید که به پرسش های کاربران پاسخ دهد. اما هیچ وقت کیفیت را فقط برای رسیدن به تعداد خاصی از کلمات فدا نکنید. خوانندگان ممکن است به خاطر آن از شما متنفر شوند!

روی سئو داخلی تمرکز کنید

وقتی در مورد سئو صحبت می شود، اغلب سئو خارجی مورد توجه قرار می گیرند.با اینکه بک لینک ها، سیگنال های شبکه اجتماعی و سایر فاکتورهای سئو خارجی برای رتبه بندی مهم هستند، اما نمی توان از نقش سئو داخلی چشم پوشی کرد. سئو داخلی بهینه سازی کدها و محتوای صفحات برای کسب رتبه بالاتر است. سئو داخلی شکافتن اتم نیست و شما می توانید با نکات ساده زیر سئو داخلی سایت خود را بهبود دهید.

  • تایتل (title): تگ عنوان باید تیتر صفحه شما باشد. برای  کسب بهترین نتیجه، تایتل شما شامل کلمه کلیدی باشد (ترجیحا ابتدای آن) و مطمئن شوید که کامل دیده می شود (بیشتر از ۷۰ کاراکتر نشود)
  • توضیحات (meta description): گوگل اعلام کرده که متا دیسکریپشن تاثیری روی رتبه بندی ندارد، اما تجربه خلاف این موضوع را ثابت می کند. همچنین توضیحات می تواند تفاوت چشمگیری در میزان کلیک (ctr) ایجاد کند. بنابراین آن را مرتبط و بهینه بنویسید.
  • URL های کاربر پسند: URL های خود را کوتاه و آسان ایجاد کنید. کلمه کلیدی اصلی خود را در آن وارد کنید تا خوانندگان قبل از کلیک روی نتیجه از موضوع آن آگاه شوند.
  • چگالی کلمات کلیدی: کلمات کلیدی خود را در درون متن به صورت طبیعی تکرار کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان در این مورد زیاده روی نکنید. چون ممکن است توسط گوگل جریمه شوید.

با استفاده از لینک سازی داخلی قدرت را بین صفحات منتقل کنید

لینک داخلی به معنای پیوند بین یک صفحه از سایت با صفحه دیگری از همان سایت است که یکی از تکنیک های موثر در سئو است. شما با لینک سازی داخلی اعتبار را از یک صفحه قوی به یک صفحه ضعیف منتقل می کنید که می تواند منجر به بهبود رتبه صفحه شود. همچنین لینک سازی داخلی باعث خزش سریعتر صفحات، کاهش بانس ریت یا نرخ پرش سایت می شود. علاوه بر این با انتخاب انکر تکست صحیح، هویت صفحات برای گوگل مشخص می شود و شانس رتبه گیری در آن کلمه کلیدی افزایش می یابد.

طراحی ریسپانسیو؛ یک باید در سئو

امروزه جست و جو کاربران به وسیله موبایل بیشتر از دسکتاپ است. گوگل همیشه تجربه و رضایت کاربر را در اولویت قرار می دهد و جای تعجب نیست که اکنون ریسپانسیو بودن وب سایت به یک باید در سئو تبدیل شده است. بر خلاف صفحات ساکن و غیر ریسپانسیو، در طراحی ریسپانسیو، تصاویر، محتوا و  طرح آن بسته به دستگاه تنظیم شود. این منجر به یک تجربه کاربری عالی برای کاربران موبایل و دسکتاپ می شود؛ دقیقاً همان چیزی که گوگل می خواهد!

برای جلب توجه گوگل، سرعت لود سایت خود را افزایش دهید

کاربران و طبع آن گوگل وب سایت هایی را که سریع بارگذاری می شوند را دوست دارند. در سال ۲۰۱۰، غول موتور جستجو سرعت سایت را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی جدید معرفی کرد و این از نظر کاربران کاملاً منطقی است  بنابراین هنگام بررسی وب سایت خود حتما سرعت آن را چک کنید و ببینید چه راه هایی برای بهبود آن وجود دارد؟ آیا از تصاویر زیادی در پست ها و صفحات خود استفاده می کنید؟ اگر این کار را انجام دادید، حتما آنها را فشرده کنید. اگر از پلتفرمی مانند وردپرس استفاده می کنید، سعی کنید از افزونه هایی که استفاده نمی کنید خلاص شوید و سعی کنید کدهای خود را تا جای ممکن فشرده سازی کنید.

نتیجه گیری

سئو خوب ارزان نیست، اما شما نباید متوقف شوید. این پنج تاکتیک بهینه سازی نقطه شروع سئو است که هزینه ای برای شما ندارد و اکنون می توانید آنها را پیاده سازی کنید. مطمئناً، کسب رتبه های بهتر چیزی بیشتر از یک طراحی وب سایت سریع، ریسپانسیو ، محتوای طولانی و رعایت سئو داخلی است؛ اما بهترین کار این است که ابتدا روی اصول اولیه تمرکز کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای سئو ارزان: چگونه هزینه های سئو را کاهش دهیم؟ بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.