روشهای آسان نظافت کارخانه ها در کمترین زمان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 80968
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 10 بهمن 1401 - 13:26 |

روشهای آسان نظافت کارخانه ها در کمترین زمان

امروزه تجهیزات نظافت صنعتی پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند و انواع گوناگونی از آن‌ها وارد بازار می‌شوند که ویژگی‌هایی قابل توجه دارند. هر یک از آن‌ها گوشه‌ای از نیازها را در نظافت انبارها و نظافت کارخانه ها برطرف می‌کنند.
روشهای آسان نظافت کارخانه ها در کمترین زمان

روشهای آسان نظافت کارخانه ها در کمترین زمان

همه ما بخشی از روز را به نظافت اختصاص می‌دهیم و این مدت زمان می‌تواند بسته به شرایط کم‌ یا زیاد باشد. از مرتب کردن رخت‌خواب گرفته تا مسواک زدن و استحمام، همگی بخشی از نظافت شخصی هستند که اهمیت آن‌ها در زندگی مشخص شده است. در کنار این موارد، نظافت محیط زندگی نیز از اهمیت زیادی برخوردار بوده و امروزه به لطف ابداع ابزارهای نظافتی کار برایمان آسان شده است. برای مثال جاروبرقی‌های هوشمند توانسته‌اند امر نظافت منزل را تا حدود زیادی تسهیل کنند. از طرفی انواع بخارشو و موارد این چنینی نیز تأثیر به‌سزایی بر این مسئله دارند و به آسانی و سهولت آن کمک کرده‌اند.

با این حال در محیط‌های بزرگ‌تر مثل محیط‌های صنعتی، هنوز هم نظافت امری دشوار است که می‌تواند افراد را با چالش مواجه کند. وسعت کارخانجات و از طرف دیگر استفاده از متریال گوناگون و کثیفی‌های حاصل از آن‌ها کار را سخت و دشوار می‌کند. در این مقاله قصد داریم به نظافت کارخانه ها، تجهیزات نظافت صنعتی و دستگاه واکس زن برقی بپردازیم. با ما همراه باشید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Desktop\روشهای آسان نظافت کارخانه ها در کمترین زمان_files\images_1675061824.jpg

تمیز کردن محیط‌های بزرگ چه چالش‌هایی دارد؟

بدیهی است که محیط‌های صنعتی و بزرگ، با چالش‌هایی برای نظافت مواجه‌اند که در محیط‌های اداری کوچک، آن‌ها را نمی‌بینیم. جالب است بدانید که حتی نظافت محیط‌های تجاری نیز با محیط‌های صنعتی متفاوت است؛ چرا که در محیط‌های صنعتی غالباً آلاینده‌هایی وجود دارند که حذف آن‌ها نکته‌ای مهم در نظافت به حساب می‌آید. بیایید چند مورد از چالش‌های نظافت کارخانه ها را بررسی کنیم:

  • کارخانه‌ها محیط‌هایی با مساحت بسیار زیاد هستند که گوشه گوشه آن‌ها نیاز به نظافت دارد. این اماکن صنعتی گاهی چند صد برابر منازل مسکونی مساحت دارند و این مسئله خود یک چالش بزرگ برای نظافت کارخانه هاست.
  • مساحت زیاد محیط، منجر به افزایش زمان نظافت شده و ساعات طولانی را برای تمیزکاری می‌طلبد. حال اگر ابزار مناسب نداشته باشید، طبیعتاً بر این زمان افزوده خواهد شد.
  • به هر میزان که کارخانه وسیع‌تری مقابلمان باشد، بدیهی است که انرژی بیشتری برای نظافت آن نیاز خواهیم داشت. گاهی برای نظافت کارخانه ها به ده‌ها کارگر نیاز است.
  • ابزارهای نظافتی معمولی توان لازم برای نظافت محیط‌های صنعتی را ندارند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها غیرممکن است. برای نظافت انبارها و کارخانه‌ها به تجهیزات نظافت صنعتی نیاز داریم.
  • آلاینده‌هایی در کارخانجات وجود دارند که پاک کردن آن‌ها با ابزار نظافت معمولی ممکن نیست. این آلاینده‌ها می‌توانند انواعی از آلاینده‌های شیمیایی سمی باشند که پاک کردنشان ابزار خاصی را می‌طلبد.

مجموعه این موارد، عدم کارایی ابزار نظافت معمولی را در محیط‌های صنعتی اثبات می‌کند. برای راحتی در نظافت کارخانه ها و نظافت انبارها، انواعی از تجهیزات نظافت صنعتی ابداع شده‌اند تا با ویژگی‌های خاص خود، چالش‌های نظافت محیط‌های این چنینی را برطرف کنند. در ادامه با معرفی چند مورد از این تجهیزات، همراه شما هستیم.

چند ابزار کاربردی در تمیز کردن کارخانه‌ها

امروزه تجهیزات نظافت صنعتی پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند و انواع گوناگونی از آن‌ها وارد بازار می‌شوند که ویژگی‌هایی قابل توجه دارند. هر یک از آن‌ها گوشه‌ای از نیازها را در نظافت انبارها و نظافت کارخانه ها برطرف می‌کنند. در این میان، دو ابزار بسیار کاربردی در نظافت کارخانه ‌ها استفاده می‌شوند که بد نیست با آن‌ها آشنا شوید. در ادامه، این دو ابزار کاربردی را معرفی کرده‌ایم.

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی یکی از انواع قدرتمند جاروبرقی‌هاست که توان بسیار بالایی دارد و برای نظافت محیط‌هایی چون انبارها، سوله‌ها، کارخانه‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جاروبرقی‌ها به سبب توان مکش بسیار بالا و همچنین تفاوت در اجسامی که آن‌ها را جمع‌آوری می‌کنند، متمایز می‌شوند. به طور کلی دو نوع جاروبرقی صنعتی تولید می‌شوند.

  • جاروبرقی صنعتی خاک: خرید جاروبرقی صنعتی خاک به شما تنها امکان جمع‌آوری آلودگی‌های جامد و گرد و غبار را می‌دهد؛ به همین دلیل است که به جاروبرقی تک کاره نیز معروف است.
  • جاروبرقی صنعتی آب و خاک: این نوع جاروبرقی‌ها دو کاره هستند و امکان جمع کردن آلودگی‌های جامد و مایع را برایتان فراهم می‌کنند. به طور کلی خرید جاروبرقی صنعتی آب و خاک، می‌تواند انواع آلودگی‌ها را تا حدود زیادی جمع‌آوری کند.

C:\Users\MoSi-KiNG\Desktop\روشهای آسان نظافت کارخانه ها در کمترین زمان_files\images_1675061920.jpg

بخار شوی صنعتی

بخارشوی صنعتی یکی دیگر از تجهیزات نظافت صنعتی است که امروزه کاربرد فراوانی دارد. این نوع بخارشو می‌تواند با فشار بالاتر از حد معمول، آلاینده‌ها را با استفاده از بخار آب پاک کند. انرژی مورد نیاز برای فعالیت این دستگاه می‌تواند از طریق الکتروموتورها یا موتورهای دیزلی تأمین شود که هر یک از این‌ها در انواع خاصی از بخارشوها به کار می‌روند؛ بنابراین برای خرید بخار شوی صنعتی باید انتظارات خود را از یک بخارشو در نظر بگیرید.

جالب است بدانید از این محصول می‌توان برای تمیز کردن ماشین نیز استفاده کرد. به عبارتی خرید بخار شوی صنعتی می‌تواند یک کارواش سیار را نیز برایتان به ارمغان بیاورد. این روش نظافت، به آب و انرژی کمتری نیاز دارد و به همین دلیل می‌تواند انتخابی مناسب و ایده‌آل باشد.

بهترین ابزار نظافت صنعتی را از کجا تهیه کنیم؟

اگر قصد خرید جاروبرقی صنعتی، خرید بخار شوی صنعتی و دستگاه واکس زن برقی را دارید، باید از کیفیت بالا و اصالت کالایی که خریداری می‌کنید اطمینان داشته باشید.‌ از آن جایی که این محصولات نسبت به ابزار نظافت خانگی هزینه بیشتری را طلب می‌کنند، بهتر است که با تحقیق و بررسی کامل، اقدام به خرید تجهیزات نظافت صنعتی مرغوب و باکیفیت کنید.

مجموعه « شاهین تلاش» به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه تعمیر و فروش تجهیزات نظافت صنعتی، گام بزرگی را در کمک به نظافت کارخانه ها و نظافت انبارها برداشته و بهترین ابزار را در این حوزه به مشتریان خود ارائه می‌کند. سال‌ها تلاش در این زمینه، شاهین تلاش را به انتخابی مناسب برای خرید انواع ابزار نظافت صنعتی تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از کارشناسان، می‌توانید به وب‌سایت شاهین تلاش مراجعه کنید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Desktop\روشهای آسان نظافت کارخانه ها در کمترین زمان_files\images_1675062134.jpg

کلام آخر

در این مقاله با خرید جاروبرقی صنعتی، خرید بخارشوی صنعتی و واکسن زن برقی آشنا شدید و بهترین منبع برای خرید تجهیزات نظافت کارخانه ها به شما معرفی شد. مجموعه شاهین تلاش برای خرید تجهیزات نظافت صنعتی در دسترس شماست.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای روشهای آسان نظافت کارخانه ها در کمترین زمان بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.