رمز پیروزی حق بر باطل - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 10407
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 14 مهر 1398 - 8:50 |
«رسالت» از آثار مقاومت در مقابل دشمنان ایران می‌گوید؛

رمز پیروزی حق بر باطل

بارها شاهد پيروزي ايران در جنگ‌هاي نظامي، سياسي حتي اقتصادي بوديم. اين پيروزي را مديون مقاومت مردم کشور در مقابل استکبار بوده و هستيم چراکه دشمنان نظام از هر راهي به دنبال شکست اين محور بودند اما تاکنون نتوانستند به اين خواسته خود دست يابند.
رمز پیروزی حق بر باطل

|راضيه فراهاني|
بارها شاهد پيروزي ايران در جنگ‌هاي نظامي، سياسي حتي اقتصادي بوديم. اين پيروزي را مديون مقاومت مردم کشور در مقابل استکبار بوده و هستيم چراکه دشمنان نظام از هر راهي به دنبال شکست اين محور بودند اما تاکنون نتوانستند به اين خواسته خود دست يابند. مي‌توان گفت آمريکا با فشار‌هاي داخلي و منطقه‌اي بارها و بارها به دنبال پررنگ‌تر کردن مشکلات داخلي کشور شود اما همچنان نتوانسته است. در گذشته شاهد بوديم اين مقاومت مردم ايران باعث شد تا کارتر در آمريکا نتواند طعم دور دوم رياست جمهوري را بچشد. ابوالفضل ابوترابي نيز معتقد است ترامپ هم مانند کارتر به زودي به سطل زباله تاريخ مي‌پيوندد. «رسالت» گفت‌وگويي با دو عضو فراکسيون ولايي مجلس در همين زمينه داشته که در ادامه مي‌خوانيد:
* مقاومت، آمريکا را به چالش جدي کشانده است
نصرالله پژمانفر عضو فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس بابيان اين‌که مقاومت ايران تاکنون توانسته جريان استکبار را با چالش جدي مواجه کند، به «رسالت»‌گفت: «آن‌ها پيش‌بيني مي‌کردند که مي‌توانند با افزايش فشار بر ايران، ما را از صحنه مقاومت بيرون کرده و کشورهاي همسو در جبهه مقاومت را کنار زنند، اما نه‌تنها به اين نتيجه نرسيدند بلکه امروز آمريکا و کشورهاي اروپايي با چالش جدي مواجه شد‌ه‌اند.»
نماينده مردم مشهد در مجلس افزود: «آمريکا پس از خروج از پيمان منع موشک‌هاي هسته‌اي کوتاه‌برد و ميان‌برد هسته‌اي (IMF) تصميم گرفت تا چندين اقدام از جمله جلوگيري از پيشرفت روسيه، همسوتر کردن کشورهاي اروپايي براي رسيدن به مطالبات خود و همچنين از پيشرفت جريان مقاومت جلوگيري کند.»
وي ادامه داد: «جريان مقاومت امروز علاوه بر اينکه مسير خود را به خوبي پيش گرفته، توانسته دستاوردهاي بسياري در عرصه‌هاي علمي از جمله ساخت سلاح‌هاي پيشرفته داشته باشد.»
عضو فراکسيون نمايندگان ولايي با اشاره به اين‌که تمام پيش‌بيني‌ها و معادلات آمريکا تاکنون با شکست روبه‌رو شده است، افزود: «در نهايت امروز شاهد سرخوردگي نيروهاي آمريکايي هستيم. به همين دليل احتمال شكست دونالد ترامپ در دوره بعدي رياست‌جمهوري وجود دارد. »
* محور مقاومت، ترامپ را به زباله‌دان تاريخ مي‌کشاند
همچنين ابوالفضل ابوترابي، عضو ديگري از فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس بابيان اينکه تمام دستاوردهاي ايران با مقاومت به دست آمده، به «رسالت» گفت: «پيروزي هشت سال دفاع مقدس با مقاومت به دست آمد و امروز هيچ کشوري جرئت حمله به ايران را ندارد چون مي‌دانند اگر آنها يکي بزننددر مقابل ما ۱۰ ضربه به آنها مي‌زنيم، لذا ابرقدرتي ايران طي هشت سال دفاع مقدس در بُعد نظامي برهمگان روشن شد.»
وي ادامه داد:« با محور مقاومت دستاورد بزرگ ديگري مانند نابودي داعش را داشتيم که خطرش بيشتر از هشت سال جنگ دفاع مقدس بود چراکه اين موضوع در ابعاد پيچيده‌تر و بين‌المللي‌تر در دست بود که مجدد با توسل به مقاومت به معناي واقعي کلمه توانستيم ابرقدرت سياسي شويم.»
نماينده مردم نجف‌آباد بابيان اين‌که دو قدرت نظامي و سياسي را مديون محور مقاومت هستيم، افزود:
«در حال حاضر با مقاومت طي يک سال گذشته که دلار بيش از ۱۸ هزار تومان شد امروز توانستيم آن را تبديل ۱۱ هزار و پانصد تومان کنيم، بنابراين در اين حوزه نيز ايستادگي و مقاومت پاسخ داد. البته نبايد از ياد برد که اين موضوع به جهت مقاومت مردم کشورمان در اين جنگ اقتصادي بود.»
ابوترابي با تأکيد بر اينکه هيچ زماني با قهقهه، لبخند و قدم زدن با دشمن نمي‌توانيم به اين دستاوردها برسيم، گفت: «با محور مقاومت حتي داغ نابودي ايران را بر دل «جان بولتون» گذاشتيم و اميدواريم ترامپ جاهل نيز که با دنيا در جنگ است با ايستادگي و مقاومت مردم ايران به زباله‌دان تاريخ بپيونند چراکه وي با التماس به دنبال مذاکره با ايران است.»

نویسنده : راضيه فراهاني |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای رمز پیروزی حق بر باطل بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.