دانلود قسمت ۱۱ سریال قطب شمال + تصاویر و خلاصه ماجراهای قسمت یازدهم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102694
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 19 تیر 1403 - 13:32 |

دانلود قسمت ۱۱ سریال قطب شمال + تصاویر و خلاصه ماجراهای قسمت یازدهم

دانلود قسمت 11 سریال قطب شمال به همراه خلاصه ای از داستان قسمت 11 و همچنین تصاویر و عکس های این قسمت دیدنی و مهیج
دانلود قسمت ۱۱ سریال قطب شمال + تصاویر و خلاصه ماجراهای قسمت یازدهم

سریال قطب شمال یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی است که پخش آن از اوایل اردیبهشت ماه امسال از پلتفرم فیلیمو آغاز شد. این سریال که در ۱۲ قسمت ساخته شده است، اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتاست. سریال قطب شمال برگرفته از رمان محبوب کونت مونت کریستو است و حسی سرشار از هیجان، انتقام، عشق و نفرت را در داستانش به مخاطب منتقل می کند. بازیگران مطرحی همچون فرزاد فرزین، امیر حسین فتحی، آناهیتا درگاهی و نازنین بیاتی در این سریال حضور دارند. ترکیب بازیگران فوق به همراه چهره های جدیدی همچون ماکان آریا پارسا، آتوسا کلانتری و نیما شکیبایی یک اثر درجه یک ساخته است که مخاطبان بسیاری آن را دنبال می کنند.

مروری بر سریال قطب شمال

داستان سریال قطب شمال از سال ۱۳۹۰ شروع می شود. جایی که همایون منصوری قرار است با ارغوان ازدواج کند. همایون در یک شرکت خصوصی با مدیریت آقای تاج کار می کند. سامان – دوست صمیمی همایون – که به ارغوان علاقه مند است، دسیسه ای ترتیب داده و همایون را به زندان می اندازد. پرویز و داوود نیز از رفقای همایون هستند که در این خیانت سامان را همراهی می کنند. طی یک حادثه نیز ارغوان حافظه کوتاه مدت خود را از دست می دهد و چون چیزی را به یاد نمی آورد، به سامان اعتماد کرده و با او ازدواج می کند.

همایون حدود ۱۲ سال در زندان سالهای جوانی خود را به سر می کند. در این مدت فکر انتقام از سامان، پرویز، داوود و تاج لحظه ای او را رها نمی کند. او در سال ۱۴۰۲ به صورت اتفاقی از زندان آزاد شده و صاحب ثروت بسیار بزرگی می شود. او برای نزدیک شدن به دوستان قدیمی خود چهره و هویت خود را به آرشام یکتا تغییر می دهد. در این بین، عماد سعید و فرهاد دوستان جدید آرشام (همایون سابق) هستند که او را در مسیر انتقام یاری می کنند.

بازی نازنین بیاتی و فرزاد فرزین در سریال قطب شمال

آرشام با صحرا (با بازی نازنین بیاتی) ازدواج می کند و با نقشه های وکیل خود یعنی پارسا (با بازی ماکان آریا پارسا) به رفقای قدیمی خود یعنی سامان، پرویز و داوود نزدیک می شود.

آرشام با یک پیشنهاد سرمایه گذاری اشتباه، ثروت پرویز را تصاحب می کند. همچنین قصد دارد با کمک بهرام (پسر داوود) به داوود صدمه بزند. به سامان نیز با ارائه اطلاعات حیاتی نزدیک می شود، به گونه ای که سامان فکر می کند آرشام او را از یک خطر بزرگ نجات داده و آرشام را همچون یک رفیق بامعرفت می بیند.

از سوی دیگر آرشام به کمک صحرا سعی دارد به ارغوان کمک کند تا حافظه کوتاه مدت خود را به دست آورده و پی به خیانت سامان ببرد. به همین دلیل صحرا، به ارغوان یک دکتر خوب پیشنهاد می کند و همراه او به محله های قدیمی و آشنا می رود تا حافظه ارغوان برگردد.

خلاصه قسمت یازدهم سریال قطب شمال

پس از این که آرشام و صحرا از شمال برمی گردند، آرشام به صحرا پیشنهاد می کند که ارغوان را به محل شرکت قدیمی تاج ببرد. آرشام می داند که سامان در این مکان ارغوان را از پشت بام به پایین پرت کرده و باعث شده که ارغوان حافظه کوتاه مدت خود را از دست بدهد. او امیدوار است که ارغوان با دیدن این مکان، خاطرات گذشته را به یاد بیاورد.

صحرا ارغوان را به این مکان می برد و ارغوان اتفاقات گذشته را تا حدودی بیاد می آورد. همچنین طبق نقشه آرشام، فیلم عروسی همایون و ارغوان به دست ارغوان می رسد. ارغوان متوجه می شود که سامان این سالها به او دروغ گفته است و با او درگیر می شود.

پرویز داوود را به قتل می رساند

طبق اتفاقات قسمت های گذشته، آرشام، تاج را زندانی کرده و سعید را مراقب او گذاشته است. وقتی آرشام به همراه عماد قصد دارند که تاج را ببینند، متوجه می شوند که او سعید را کشته و همچون دیوانه ها می خندد. عماد قصد دارد تاج را بکشد اما آرشام مانع او می شود. نقشه آرشام این است که تاج به دست سامان کشته شود.

از سوی دیگر پرویز که ورشکسته شده متوجه رابطه گذشته همسرش و داوود می شود. همچنین او می فهمد که بهرام نتیجه این رابطه پنهانی است. به همین دلیل سراغ داوود رفته و او را به قتل می رساند.

سامان که اتفاقات اخیر (به ویژه فیلم عروسی همایون و ارغوان) را از چشم تاج می بیند به سراغ او میرود و او را می کشد. اما متوجه می شود که از صحنه قتل فیلم برداری شده و ویدیو قتل تاج الان در دست آرشام است … .

درگیری سامان و تاج در سریال قطب شمال

معرفی سرمایه گذار سریال جذاب قطب شمال

سرمایه گذار سریال قطب شمال، گروه بین المللی پارس پندار نهاد به مدیریت دکتر ماکان آریا پارسا است. این اولین تجربه سرمایه گذاری این گروه بین المللی در حوزه فیلم سازی است. با توجه به تیم حرفه ای کار، داستان جذاب و نیز استقبال مخاطبان، می توان گفت که این سرمایه گذاری موفقیت آمیز بوده است.

پارس پندار نهاد یک مجموعه بین المللی است که شعبه هایی در داخل ایران (تهران، اصفهان و مشهد) و خارج از ایران (کانادا) دارد. این گروه حرفه ای بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در حوزه های آموزش، کاریابی بین المللی، هنر و …. دارد. مهمترین خدماتی که این مجموعه ارائه می کند، کاریابی بین المللی و توسعه کسب و کارهای داخلی در بازارهای جهانی است.

ماکان آریا پارسا سرمایه گذار سریال قطب شمال

سریال قطب شمال در کجا فیلم برداری شده است؟

یکی از اصلی ترین لوکیشن های فیلم برداری سریال قطب شمال، ساختمان زعفرانیه گروه بین المللی پارس پندار نهاد است. علاوه بر این، سریال قطب شمال در لوکیشن های مختلف دیگری نیز فیلم برداری شده است. مثلا خانه آرشام، شرکت سامان، خانه سالمندانی که از تاج مراقبت می شود و … .

دانلود قسمت یازدهم سریال قطب شمال

برای دانلود و مشاهده قسمت ۱۱ سریال قطب شمال با کیفیت های مختلف می توانید از طریق این لینک اقدام نمایید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای دانلود قسمت ۱۱ سریال قطب شمال + تصاویر و خلاصه ماجراهای قسمت یازدهم بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.