دانلود فیلم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 83568
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 07 فروردین 1402 - 12:00 |

دانلود فیلم

هرسال ،فیلم ها و سریال های زیادی با محتویات و ژانرهای مختلف اعم از درام ،اکشن،تاریخی و...توسط فیلم سازان کشور های مختلف جهان تولید میشوند.همچنین در دنیای امروزه فیلم ها و سریال ها بینندگان زیادی را به خود جذب کرده و روز به روز فیلم سازان در تلاش اند که این محبوبیت را با به کارگیری سبک های مورد علاقه ی مردم جهان بیشتر کنند.
دانلود فیلم

هرسال ،فیلم ها و سریال های زیادی با محتویات و ژانرهای مختلف اعم از درام ،اکشن،تاریخی و…توسط فیلم سازان کشور های مختلف جهان تولید میشوند.همچنین در دنیای امروزه فیلم ها و سریال ها بینندگان زیادی را به خود جذب کرده و روز به روز فیلم سازان در تلاش اند که این محبوبیت را با به کارگیری سبک های مورد علاقه ی مردم جهان بیشتر کنند.اما چیزی که مهم است این است که این فیلم ها و سریال ها راحت در دسترس بینندگان قرار گیرند.سایت های اینترنتی یکی از سریع ترین روش ها برای دسترسی به فیلم ها هستند. نیکی دیلی نیز از دسته سایت هایی است که فیلم و سریال های جذاب را به دوستداران فیلم معرفی و در دسترس آنها قرار میدهد.

سریال بازی تاج و تخت

سریال گیم آف ترونز؛ بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام، فانتزی است که به‌دست دیوید بنیاف و دی بی وایس برای شبکهٔ اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. بازی تاج‌وتخت اقتباسی از مجموعهٔ فانتزی ترانه یخ و آتش نوشتهٔ جرج آر آر مارتین است که نخستین رمان آن بازی تاج و تخت است. این مجموعه در پادشاهی متحده، کانادا، کرواسی، ایسلند، مالت، مراکش و اسپانیا فیلم‌برداری شد. بازی تاج‌وتخت در ۱۷ آوریل ۲۰۱۱ از طریق اچ‌بی‌او در ایالات متحده به نمایش درآمد و در ۱۹ مهٔ ۲۰۱۹ متشکل از ۷۳ قسمت در هشت فصل به پایان رسید. سریال جنجالی و پرطرفدار بازی تاج و تخت مدتی است که پای ثابت سریال مورد علاقه مردم در تمام دنیا شده است و بازیگران آن نیز حسابی معروف شده اند. سریال پرماجرای «Game of Thrones» که به «بازی تاج‌وتخت» ترجمه‌شده، یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌هـای تلویزیونی آمریکایی است. در ادامه لیست بازیگران کلیدی این سریال را مرور می‌کنیم، این بازیگران در حال حاضر جزو معروف ترین ها در تمام جهان هستند: جان اسنو |  کیت هرینگتون، دنریس تارگرین | امیلیا کلارک، رز لزلی | ایگریت، تیریون لنیستر | پیتر دینکلیج، سرسی لنیستر | لینا هیدی، جیمی لنیستر | نیکولای کاستر-والدو، جورا مورمنت | ایان گلن، پیتر بیلیش | آیدان گیلن، تایوین لنیستر | چارلز دنس، داووس سی‌ورث | لیام کانینگهام، برن استارک | ایزاک همپستد رایت، سانسا استارک | سوفی ترنر، آریا استارک | میسی ویلیامز، جافری براتیون | جک گلیسون، سَـموِل تارلی | جان بردلی-وست، سندور کلگین | روری مک‌کین، مارجری تایرل | ناتالی دورمر، استنیس براتیون | استیون دیلین، ملیساندر | کاریس فن هاوتن، جور مورمنت | جیمز کازمو، شی | سیبل ککیلی، بران | جروم فلین، کتلین استارک | میشل فرلی، ادارد استارک | شان بین، کال دروگو |جیسون موموآ. امتیاز IMDb این سریال زیبا ۹٫۲/۱۰ می‌باشد. خلاصه‌ی داستان سریال game of thrones از این قرار است که خاندان اشرافی برای حاکمیت بر سرزمین افسانه ای «وستروس» در حال ستیز با یکدیگرند. خاندان «استارک»، «لنیستر» و «باراثیون» برجسته ترین آنها هستند. داستان از جایی شروع می شود که «رابرت باراثیون» پادشاه وستروس، از دوست قدیمی اش، «ادارد» ارباب خاندان استارک، تقاضا می کند که بعنوان مشاور پادشاه، برترین سمت دربار، به او خدمت کند. این در حالی است که مشاور قبلی به طرز مرموزی به قتل رسیده است، با این حال ادارد تقاضای پادشاه را می پذیرد و به سرزمین شاهی راهی می شود. خانواده ملکه، یعنی لنیستر ها در حال توطئه برای بدست آوردن قدرت هستند. از سوی دیگر، بازمانده های خاندان پادشاه قبلی وستروس، «تارگرین ها» نیز نقشه ی پس گرفتن تاج و تخت را در سر می پرورانند، و تمام این ماجراها موجب در گرفتن نبردی عظیم میان آن‌ها خواهد شد…

سریال خاندان اژدها

خاندان اژدها (انگلیسی: House of the Dragon)مجموعهٔ تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی است که به عنوان پیش‌درآمدی بر بازی تاج‌وتخت (۲۰۱۱–۲۰۱۹)، دومین نمایش در این فرنچایز محسوب می‌شود و توسط جرج آر. آر. مارتین و رایان کندال برای اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. هر دو سریال بر پایهٔ رمان‌های ترانه یخ و آتش اثر مارتین ساخته شده‌اند.کندال و میگل سپاچنیک تهیه‌کنندگان اصلی این سریال هستند. این سریال بر اساس بخش‌هایی از رمان آتش و خون، حدود ۲۰۰ سال پیش از وقایع بازی تاج‌وتخت و ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین می‌گذرد.بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند به نام های پدی کانسیداین،مت اسمیت،اولیویا کوک،اما دآرسی،ریس ایفانز،استیو توسان،ایو بست،سونویا میزونو،فابین فرانکل،میلی آلکاک،امیلی کری،گراهام مک‌تاویش،متیو نیدهم،جفرسون هال،هری کولت،تام گلین-کارنی،ایوان میچل،بتانی آنتونیا،فیبی کمپبل،فیا سابان و…می توان اشاره کرد.فرایند انتخاب بازیگر در ژوئیه ۲۰۲۰ آغاز شد و در اکتبر ۲۰۲۰ پدی کانسیداین به‌عنوان بازیگر نقش ویسریس تارگرین اول انتخاب شد.در دسامبر ۲۰۲۰ اولیویا کوک، مت اسمیت و اِما دآرسی به ترتیب به‌عنوان بازیگران نقش‌های آلیسنت‌های تاور، دیمون تارگرین و رینیرا تارگرین انتخاب شدند.در فوریهٔ ۲۰۲۱ ریس ایفانز، استیو توسان، ایو بست و سونویا میزونو به‌عنوان بازیگران اصلی انتخاب شدند و در آوریل ۲۰۲۱ فابین فرانکل نیز به‌عنوان بازیگر شخصیت کریستون کول انتخاب شد.سفارش ساخت خاندان اژدها در اکتبر ۲۰۱۹ داده شد.انتخاب بازیگران در ژوئیه ۲۰۲۰ انجام و تصویربرداری اصلی از آوریل ۲۰۲۱ در بریتانیا آغاز شد. این سریال در تاریخ ۲۱ اوت ۲۰۲۲ پخش شد و فصل اول آن شامل ده قسمت است. این سریال پنج روز پس از پخش، برای فصل دوم تمدید شد. سپاچنیک پس از فصل اول نقش خود را به عنوان تهیه‌کنندهٔ اصلی ترک کرد و کندال به عنوان تنها شورانر برای فصل دوم باقی ماند.فصل اول نقدهای گستردهٔ مثبت منتقدان را دریافت کرد، که از توسعه شخصیت‌ها، جلوه‌های بصری، نویسندگی، موسیقی فیلم و اجراها (به ویژه کانسیداین، اسمیت، دآرسی، آلکاک و کوک) تحسین شد. با این حال، سرعت، به ویژه پرش‌های زمانی، و تصویر تاریک در برخی از صحنه‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. این سریال در نخستین روز توسط بیش از ۱۰ میلیون بیننده در سراسر کانال‌های خطی و اچ‌بی‌او مکس دیده شد، که بزرگ‌ترین افتتاحیه روز در تاریخ اچ‌بی‌او بوده‌است. در ژانویه ۲۰۲۳، این سریال برنده جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی – درام شد.شما عزیزان می توانید برای دانلود بهترین سریالهای خارجی به سایت نیکی دیلی مراجعه نمایید.

در وبسایت بازبینی‌خوانی راتن تومیتوز، %۹۳ از ۸۵۸ بررسی منتقدین مثبت است و این سریال میانگینِ امتیاز ۸ از ۱۰ را در اختیار دارد. اجماع این وب‌سایت چنین می‌نویسد: «خاندان اژدها که دوره‌ای از صلحِ ضعیف را با تمرکز وحشیانه—البته به اختصار—پوشش می‌دهد، پیش‌درآمدی چشمگیر و نمونه‌ای از فتنهٔ دربار است که سلف خود را متمایز کرده‌است.» این سریال در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۴۳ منتقد امتیاز ۶۹ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای عموماً مطلوب» است.طبق گزارش ورایتی، هر قسمت از خاندان اژدها کمتر از ۲۰ میلیون دلار هزینه دارد.در مقایسه با سریال مادر خود، بازی تاج‌وتخت حدود ۱۰۰ میلیون دلار در هر فصل هزینه داشت که هر قسمت آن در فصل‌های اول تا پنجم با نزدیک به ۶ میلیون دلار آغاز شد، و هزینهٔ هر قسمت برای فصل‌های ششم و هفتم حدود ۱۰ میلیون دلار و هر قسمت در فصل هشتم و آخر آن حدود ۱۵ میلیون دلار برآورد شد، که سود آن در مجموع ۲۸۵ میلیون دلار تا فصل هشتم ارزیابی شده‌است.بودجهٔ کلیِ تولید فصل اول خاندان اژدها نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار برآورد شده‌است، در حالی که بودجهٔ بازاریابیِ آن طبق ددلاین هالیوود بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بوده‌است که قابل مقایسه با بودجهٔ بازاریابی برای یک فیلم تئاتری گسترده‌است.خلاصه سریال خاندان اژدها از این قرار است که جدال بر سر موضوع اولویت فرزندان بزرگتر، باعث شروع جنگ داخلی تارگریان ها شد؛ سیستمی که فرزندان بزرگتر و معمولا اولین پسر را وارث حقیقی قرار می داد. اولین فرزند یک لرد، قصر و زمین های پدرش را به ارث می برد، بدون هیچ گونه توجهی به توانایی های سایر فرزندان.تارگریان ها نیز از این اولویت پیروی می کردند؛ با این حال استثناء هایی نیز وجود داشت.این عرف ناعادلانه، سرچشمه جنگ ها و درگیری های بزرگی شد که احتمالا بزرگترین نبرد های سریال خاندان اژدها نیز بر سر همین موضوع خواهد بود…

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای دانلود فیلم بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.