خرید فر صنعتی برای پخت پیتزا + ویژگی‌ها - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 82624
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 13 اسفند 1401 - 12:14 |

خرید فر صنعتی برای پخت پیتزا + ویژگی‌ها

اگر به نحوهٔ انتخاب فر پیتزا صنعتی، قیمت خرید فر پیتزا، ویژگی‌های فر و ... علاقه‌مند هستید، می‌توانید تا بخش پایانی این مقالهٔ جذاب ما را همراهی کنید؛ در این مطلب به مهم‌ترین نکات از تهیهٔ یک فر مناسب برای پخت پیتزا پرداخته‌ایم.
خرید فر صنعتی برای پخت پیتزا + ویژگی‌ها

فرهای پیتزا به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که سطوح بالایی و پایینی پیتزاها را به‌طور یکنواخت بپزند. در حالی که انواع مختلفی از فر پیتزا وجود دارد، برخی از انواع آن‌ها بسته به عوامل مختلفی مانند فضا، سرعت پخت، قیمت، ظاهر و … بهتر از سایرین هستند.

نوع و اندازهٔ حفره فر، تعیین‌کنندهٔ مدت زمان گرم‌شدن آن است. در حالت ایده‌آل، گرمای فرهای پیتزا باید به حدود ۴۰۰ درجهٔ سانتی‌گراد برسند تا یک پیتزای ترد و لذیذ به ما تحویل دهند.

اگر به نحوهٔ انتخاب فر پیتزا صنعتی، قیمت خرید فر پیتزا، ویژگی‌های فر و … علاقه‌مند هستید، می‌توانید تا بخش پایانی این مقالهٔ جذاب ما را همراهی کنید؛ در این مطلب به مهم‌ترین نکات از تهیهٔ یک فر مناسب برای پخت پیتزا پرداخته‌ایم.

C:\Users\MoSi-KiNG\Desktop\راهنمای خرید فر صنعتی برای پخت پیتزا + ویژگی_ها_files\images_1677354626_63fa66823d34f.jpg

ویژگی‌های فر پیتزا صنعتی

مواردی مانند حجم، فضا، منبع سوخت و نوع پیتزا همهٔ مواردی هستند که باید در انتخاب یک فر پیتزا برای هر فضای سرویس غذا در نظر بگیرید. بیایید تعدادی از این عوامل را بررسی کنیم و جزئیاتی را که برای خرید بهترین اجاق پیتزا صنعتی برای کسب‌وکار شما انجام می‌شود، مورد بحث قرار دهیم.

برای تهیهٔ یک فر مناسب در جهت پخت پیتزا، می‌بایست به برخی از ویژگی‌های ظاهری و باطنی آن دقت کنید تا در هنگام استفاده از آن، با مشکلی مواجه نشوید. برخی از این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • ایمنی

فرهای پیتزا به دمای بسیار بالایی می‌رسند، بنابراین برای استفادهٔ ایمن از فر و دور از دسترس بودن آن، به ابزارهای مناسب نیاز دارید. با داغ‌شدن برخی از سطوح بیرونی، ممکن است لمس کردن برای شما خطرآفرین باشد. در برخی موارد، شعله‌های باز حتی می‌توانند از فر خارج شوند، درنتیجه در هنگام استفاده از فر، باید نکات ایمنی را به‌درستی رعایت کرد.

  • عایق و فناوری نوآورانه

بهترین فرهای پیتزای صنعتی که به‌صورت تخصصی برای پخت پیتزا در حجم زیاد طراحی شده‌اند، باید بتوانند عملکرد عالی از خودشان ارائه دهند؛ مصرف سوخت را پایین نگه دارند و در طول زمان دوام داشته باشند، به همین دلیل است که آن‌ها باید از موادی با کیفیت بالا و تکنولوژی روز ساخته شوند.

  • مصرف سوخت پایین

مصرف سوخت اجاق خود را پایین نگه دارید تا هر ماه هزینه‌های خود را تأمین کنید، به همین دلیل می‌بایست در مرحلهٔ خرید، فری حرفه‌ای را انتخاب کنید که با استفاده از تکنولوژی روز، با بالاترین کیفیت طراحی و ساخته شده باشد. این تنها راهی است که می‌توانید از کاهش هزینه‌های مربوط به مصرف چوب، برق یا گاز فر شما مطمئن شوید.

  • طراحی پیچیده

زیبایی‌شناسی نیز نکته‌ای مهم و حیاتی در انتخاب فر پیتزای صنعتی مثل فر پیتزا ریلی محسوب می‌شود، به خصوص اگر آشپزخانه قابل مشاهده باشد. یک فر حرفه‌ای برای پخت پیتزا می‌تواند به نقطهٔ کانونی آشپزخانه تبدیل شود که نشان‌دهندهٔ یک بخش اساسی در رستوران است، به همین دلیل خطوط و طرح‌های کم‌وبیش در ظاهر فر باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که با سایر لوازم خانگی هماهنگ شده و به زیبایی با محیط ادغام شوند. در یک اجاق پیتزای حرفه‌ای خوب، انتخاب مواد خارجی و کیفیت اجزای داخلی باید کارایی، استحکام و توجه به ظاهر را تضمین کند.

  • تولیدکنندگان

فرهای پیتزا را که فقط توسط تولیدکنندگان تجاری معتبر تولید می‌شوند تهیه کنید تا مجبور نباشید درمورد مسائل فنی تکراری یا پخت بی‌کیفیت نگران باشید. تولیدکنندگان خوب گاهی اوقات پایهٔ پیتزا، سنگ پیتزا، برس فر و گیره‌های تابهٔ پیتزا را همراه با فر تولید می‌کنند تا همه چیز را یک‌جا تهیه کنید.

مهم‌ترین نکات قبل از خرید فر پیتزا صنعتی

امروزه اکثر رستوران‌ها به فکر خرید اجاق‌های پیتزا برقی هستند، زیرا بسیار راحت‌تر و در دسترس‌ترند، بنابراین اگر رستوران یا پیتزافروشی خود را راه‌اندازی می‌کنید، باید عوامل و نکات زیر را قبل از خرید در نظر بگیرید. قبل از تصمیم‌گیری نهایی، نگاهی به نظرات مشتریان، قیمت، مسائل رایجی که درمورد نیازهای آشپزی و مصرف انرژی با آن مواجه است بیندازید. برخی از مهم‌ترین عبارت‌اند از:

  • مقدار تولید را بررسی کنید

اگر دارای یک آشپزخانهٔ صنعتی هستید، به فری با ظرفیت‌های بزرگ‌تر و توانایی پخت چندین پیتزا در یک ساعت نیاز دارید. فرهای پیتزای تجاری معمولاً برای مصرف کم، متوسط ​​و زیاد در دسترس هستند و شما باید مقدار موردنظر را براساس تعداد مشتری موردانتظار و اندازهٔ محل خود انتخاب کنید.

C:\Users\MoSi-KiNG\Desktop\راهنمای خرید فر صنعتی برای پخت پیتزا + ویژگی_ها_files\images_1677355087_63fa684f4aa3a.jpg

  • با توجه به فضا خرید کنید

جدا از این‌که اجاق پیتزای شما از تکنولوژی درجه‌یک برخوردار است، باید مطمئن شوید فر با فضایی که در رستوران خود دارید هم تناسب داشته باشد. سفارش فری که با فضای رستوران شما مناسب نباشد می‌تواند نتایج فاجعه‌باری داشته باشد. همچنین مطمئن شوید که فر پیتزای موردنظرتان می‌تواند انواع پیتزاها را در اشکال و اندازه‌های مختلف بپزد.

  • با توجه به بودجهٔ خود خرید کنید

هزینهٔ یک فر پیتزا صنعتی مثل فر پیتزا ریلی باکیفیت به‌اندازه، فضا، اتوماسیون دیجیتال و هر ویژگی منحصربه‌فرد دیگری بستگی دارد. هنگام انتخاب خود به یاد داشته باشید بودجهٔ کل خود را برای خرید فر که شامل هزینهٔ حمل‌ونقل، نصب و نگه‌داری از آن می‌شود باید در نظر بگیرید.

قیمت و خرید فر پیتزا

قیمت یک فر حرفه‌ای به عوامل مختلفی ازجمله کیفیت مواد مورداستفاده، تکنولوژی اجراشده، راندمان حرارتی و اندازهٔ محفظهٔ پخت بستگی دارد، بنابراین پاسخ دادن به این سوال بدون ابهام دشوار است.

پیشنهادات متعددی در بازار موجود است که هرکدام ویژگی‌های فنی خاص خود را دارند و می‌توانند به نیازهای انواع مختلف فعالیت‌های پذیرایی پاسخ دهند. همان‌طور که می‌دانید، فرهای پیتزا به انواع مختلفی ازجمله فر پیتزا ریلی، عرشه‌ای یا از نظر سوخت به برقی، گازی و … دسته‌بندی می‌شوند.

برای آگاهی از قیمت و خرید فر پیتزا صنعتی، می‌بایست به معتبرترین مراجع در این زمینه سر بزنید. همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم، قیمت‌ها می‌توانند با توجه به برند، شرکت تولیدکننده و … متفاوت باشند، پس در هنگام خرید فر، به تمامی جوانب ظاهری و باطنی آن دقت کنید. پیشنهاد ما به شما برای خرید تجهیزات فست فود وبسایت دیجی صنعت به آدرس www.dgsanaat.ir میباشد .

C:\Users\MoSi-KiNG\Desktop\راهنمای خرید فر صنعتی برای پخت پیتزا + ویژگی_ها_files\images_1677355030_63fa68161b301.jpg

کلام‌آخر

نکات مهم قبل از خرید فر، ویژگی‌ها، بررسی قیمت فرها و … ازجمله عناوینی بودند که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفتند. امیدواریم با توجه به نکات گفته‌شده در متن فوق، بتوانید یک فر که متناسب با نیازهای شما طراحی شده‌است را خریداری کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای خرید فر صنعتی برای پخت پیتزا + ویژگی‌ها بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.