خرید دریل شارژی و معرفی بهترین برند دریل شارژی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 82327
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 07 اسفند 1401 - 12:55 |

خرید دریل شارژی و معرفی بهترین برند دریل شارژی

انواع دریل شارژی خانگی، براشلس را با گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش ویژه، از بهترین برند ابزار یعنی آروا در سراسر کشور با بهترین قیمت بخرید
خرید دریل شارژی و معرفی بهترین برند دریل شارژی

در مشاغل مختلفی مانند کابینت سازی، نجاری، ساختمانی و تاسیساتی برای کارهای سوراخکاری نیاز به ابزار مناسب و حرفه ای مانند دریل شارژی داریم تا در موقعیت های مختلفی و در صورت عدم دسترسی به برق بتوانیم از آن استفاده کنیم و کارهای مربوط به سوراخکاری را با دقت و سرعت بالایی انجام دهیم.

دریل شارژی چیست؟

در تعریف اینکه دریل شارژی چیست باید بگوییم، دریل شارژی یک ابزار مناسب برای سوراخکاری و بستن پیچ است که با کمک نیروی برق ذخیره شده در باتری، انرژی مورد نیاز جهت حرکت و چرخش را به آرمیچر منتقل می نماید و نیروی چرخشی به وجود آمده از آرمیچر به سه نظام منتقل می شود و در نهایت موجب چرخش مته می شود.

از دریل شارژی می توان در تمام موقعیت ها و مواقعی که به برق دسترسی نداریم استفاده نماییم در واقع می توان گفت که دریل شارژی محدودیت استفاده ندارد و هر زمان که بخواهیم می توانیم با کمک آنها در هر مکانی کارهای مربوط به سوراخکاری را انجام دهیم.

راهنمای خرید دریل شارژی

راهنمای خرید دریل شارژی

حال که اطلاعات کافی در مورد دریل شارژی چیست؟ به دست آوردید، بهتر است به سراغ راهنمای کامل برای خرید این ابزار برویم. برای خرید دریل شارژی نیاز به در اختیار داشتن راهنمای خرید داریم تا به کمک چک لیستی که تهیه کردیم بتوانیم مهم ترین ویژگی هایی که یک دریل دارد را شناسایی کنیم و بر اساس مزیت هایی که دارد نسبت به خرید دریل شارژی اقدام نماییم. در ادامه راهنمای خرید دریل شارژی و موارد مهم و تاثیرگذار در این زمینه را معرفی و توضیح می دهیم.

ترکمتر

با کمک ترکمتر یا گشتاور سنج می توانیم قدرت و سرعت دریل را تنظیم نماییم و این قابلیت کمک می کند تا بتوانیم در موقعیت های مختلف، کارهایی که مدنظر داریم را انجام دهیم.

کلید تغییر حالت گیربکس

کلید تغییر حالت گیربکس در دریل شارژی یکی از قابلیت های کاربردی است که به کاربر این امکان را می دهد  تا از دریل در حالت های چکشی، ساده و پیچ گوشتی استفاده کنیم.

کلید چپ گرد و راست گرد

گاهی ممکن است در حین کار با دریل، مته داخل سطوح و قطعه کار گیر کند که با کمک دکمه چپ گرد و راست می توانیم به راحتی و بدون آسیب رسیدن به موتور و سه نظام مته را بیرون بکشیم.

دسته با طراحی ارگونومیک

یکی از قسمت های مهم دریل شارژی دسته آن است که در صورت طراحی و ساخت ارگونومیک می توان بدون خستگی و تعرق کارها را به مدت زمان طولانی انجام داد. علاوه بر اینها به دست ها نیز آسیب نمی رسد.

کلید پاور ضد غبار

زمان کار با دریل و هنگام سوراخکاری ذرات ریز و گرد غبار به وجود می آید که وارد دریل می شود و در صورتی که کلید پاور و بلبرینگ آن ضد غبار نباشد به موتور و پاور آن آسیب می رساند. دریل شارژی های آروا دارای کلید پاور ضد غبار و بلبرینگ ضد غبار هستند که موجب افزایش طول عمر دستگاه می شود.

موارد مهم دیگر در زمان خرید دریل شارژی:

  1. چراغ نمایشگر میزان شارژ باتری برای برنامه ریزی هنگام کار با دریل شارژی.
  2. چراغ LED برای مواردی که نور کافی وجود نداشته باشد.
  3. کیف BMC برای حمل و نقل راحت‌تر دستگاه
  4. اقلام همراه مانند: باتری اضافی، شارژر، دفترچه راهنما و کارت گارانتی

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از موارد مهم در خرید دریل شارژی مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش است. ابزار آلات برقی به دلایل مختلف مانند نوسانات برق، اضافه بار، خیس شدن دستگاه و… می‌تواند آسیب ببیند و خراب شود به همین دلیل گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات برقی می‌تواند خیلی مهم باشد. شرکت آروا یکی از برندهایی است که نسبت به سایر برندها توجه زیادی به گارانتی دارد و با خدمات مناسب محصولات خود را پشتیبانی می کند.

بهترین برند دریل شارژی

بهترین برند دریل شارژی

آروا به عنوان تولید کننده انواع دریل شارژی و دریل شارژی براشلس برای ساخت محصولات خود از الزامات مهندسی و جلسه تکوین محصول استفاده می کند که در نهایت محصول با کیفیت تضمین شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مهم ترین فاکتورهایی که در کارخانه آروا و در تولید انواع ابزارآلات صورت می پذیرد به شرح زیر است:

  •     جلسه تکوین و مهندسی محصول
  •     رعایت استانداردهای جهانی و متد های روز دنیا
  •     بهره مندی از تیم چند تخصصی
  •     استفاده از بهترین متریال ها با کیفیت بالا
  •     بررسی و کنترل کیفیت محصول در حین تولید
  •     تیم پشتیبانی و خدمات در سراسر کشور
  •     تعداد نمایندگی خدمات فعال در سراسر کشور
  •     مشاوره خرید رایگان

معرفی دریل شارژی آروا

آروا انواع دریل شارژی ها را با قابلیت های مختلف به بازار عرضه می کند که از آنها می توان در موارد و مشاغل مختلفی استفاده نمود. برای شناخت هرچه بیشتر شما از انواع دریل شارژی آروا در ادامه هر کدام از آنها را به صورت جداگانه معرفی و توضیح می دهیم.

دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی براشلس

دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی براشلس آروا در سه مدل به بازار عرضه می شود و از قابلیت های مهم آن بدون ذغال و بدون باتری است که ولتاژ آن نیز ۲۰ ولت است. دریل های آروا دارای کلید ضد غبار و گیربکس صنعتی دو سرعته است.

دریل شارژی خانگی

از انواع دریل شارژی آروا دریل شارژی خانگی است که دو سرعته است و سه نظام اتومات دارد که کارهای مربوط به سوراخکاری های ظریف و پیچ بند را می توان با سرعت و کیفیت بالایی با کمک آن انجام داد. این مدل از دریل شارژی خانگی ها دارای گیربکس دو سرعته است و باتری لیتیومی دارد.

دریل شارژی چکشی

یکی از انواع دریل شارژی آروا که دارای قابلیت های مختلفی است دریل چکشی است که با کمک آن می توان علاوه بر کارهای سوراخکاری قابلیت مته چکشی نیز دارد و برای کارهای سنگین می تواند یک گزینه مناسب باشد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای خرید دریل شارژی و معرفی بهترین برند دریل شارژی بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.