خدمات تاسیسات غرب تهران ، لوله بازکنی شبانه روزی در تهران - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 63234
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 14 فروردین 1401 - 11:40 |

خدمات تاسیسات غرب تهران ، لوله بازکنی شبانه روزی در تهران

یکی از بدترین اتفاقاتی که در ساختمان شما ممکن است رخ دهد به وجودآمدن گرفتگی لوله فاضلاب می باشد. گرفتگی لوله فاضلاب می تواند یک مشکل بسیار جدی باشد تمام لوله های فاضلاب ساختمان از حمام تا آشپزخانه و توالت می‌توانند دردسرساز شوند .
خدمات تاسیسات غرب تهران ، لوله بازکنی شبانه روزی در تهران

یکی از بدترین اتفاقاتی که در ساختمان شما ممکن است رخ دهد به وجودآمدن گرفتگی لوله فاضلاب می باشد. گرفتگی لوله فاضلاب می تواند یک مشکل بسیار جدی باشد تمام لوله های فاضلاب ساختمان از حمام تا آشپزخانه و توالت می‌توانند دردسرساز شوند. گرفتگی لوله فاضلاب باعث انتشار بوی بد فاضلاب و بالا زدن آب فاضلاب می‌شود و این آسایش و آرامش ساکنین ساختمان را از بین خواهد برد. گرفتگی لوله فاضلاب و مسدود شدن مسیر آن یکی از مشکلاتی است که تقریباً هیچ ساختمانی از آن در امان نیست و حداقل یک یا دو بار این مشکل را تجربه کرده. گاهی اوقات ممکن است که گرفتگی و مسدود شدن لوله فاضلاب جزئی باشد و در داخل واحد اتفاق افتاده باشد و گاهی ممکن است که این گرفتگی لوله فاضلاب بسیار شدید باشد و در لوله های اصلی ساختمان اتفاق افتاده باشد.یکی از بهترین اقداماتی که در زمان رخ دادن چنین مشکلی می توانید انجام بدهید، تماس گرفتن با مراکز ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی در تهران می باشد.

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهران

این مورد را در نظر بگیرید که هر چقدر دیرتر برای رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب اقدام کنید مشکل شما جدی‌تر و باعث آسیب و خسارت بیشتری به منزل خود شده اید. برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب بدون کثیفی و بدون آسیب به لوازم منزل و همچنین بدون آسیب به لوله فاضلاب میتوانید از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران با کیفیت بالا و تضمین در خدمات استفاده کنید. در بسیاری از اوقات افراد هنگامی که با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب رو می‌شوند بلافاصله از اسیدهای لوله بازکنی استفاده می‌کنند تا مشکل خود را برطرف کنند و یا برخی از افراد برای پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب دست به استفاده از اسیدها و محلول‌های شیمیایی می زنند اما آیا می دانید که استفاده از این اسیدها در مدت زمان کوتاهی باعث خرابی و پوسیدگی سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان شما می شود و باعث ایجاد خسارت به شما میشود؟پس هرگز زمان گرفتگی لوله فاضلاب از اسید ها استفاده نکنید چرا که راه حل مشکل شما نیستند.

علت گرفتگی لوله های فاضلاب

همانطور که گفتیم یکی از مشکلاتی که تمامی ساختمان ها حداقل یک بار یا دو بار با آن روبرو شده اند گرفتگی لوله فاضلاب می باشد. دلایل گرفتگی لوله فاضلاب و علت اینکه چرا لوله فاضلاب می گیرد مختلف است. اما به گفته استادکاران خدمات لوله بازکنی شبانه روزی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران عمده دلایلی  وجود دارد که باعث گرفتگی لوله فاضلاب خواهد شد این دلایل را می توانیم دلایل اصلی و مهم در گرفتگی لوله فاضلاب در نظر بگیریم:

  •  مشکل در سیستم لوله کشی فاضلاب: گاهی اوقات مشکلاتی که در سیستم لوله کشی فاضلاب وجود دارد باعث گرفتگی لوله میشود . در برخی از مواقع هنگام انجام لوله کشی فاضلاب ساختمان به دلیل عدم رعایت استاندارد و عدم شیب مناسب لوله فاضلاب باعث می شود تا در آینده سبب ایجاد گرفتگی لوله فاضلاب شود.
  •  افتادن اشیا: گاهی اوقات افتادن اشیا درون لوله فاضلاب عامل گرفتگی لوله فاضلاب می باشد . در برخی از اوقات افتادن صابون یا درب شامپو و یا مواردی شبیه به اینها درون لوله فاضلاب باعث ایجاد مسدود شدن مسیر آب فاضلاب خواهدشد و ایجاد گرفتگی لوله فاضلاب می کند.
  • مصالح ساختمانی : در برخی از موارد ساختمان‌ها به خصوص پس از بازسازی و یا بنایی دچار گرفتگی لوله فاضلاب می شوند . در اینجا ممکن است که عامل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب سهل‌انگاری و ریختن مواد و مصالح ساختمانی درون لوله فاضلاب باشد . این مواد پس از مدت زمان کوتاهی باعث مسدود شدن مسیر آب فاضلاب خواهند شد .
  • پسماند غذایی و روغن و چربی: یکی از عواملی که در گرفتگی لوله فاضلاب به خصوص گرفتگی لوله سینک آشپزخانه تاثیرگذار می‌باشد پسماندهای غذایی و روغن ها و چربی هاست . ورود پسماند غذایی مانند تفاله چای یا خرده برنج به درون لوله فاضلاب و همچنین ورود روغن و چرمی و چسبیدن آنها به جداره لوله فاضلاب باعث ایجاد گرفتگی لوله در دراز مدت خواهد کرد . پسماندهای غذایی با ته نشین شدن و چسبیدن به جداره  لوله فاضلاب مسیر عبور آب را مسدود خواهند کرد.
  •  رسوبات درون لوله: لوله فاضلاب پس از مدتی دچار رسوب خواهد شد این رسوبات به جداره لوله فاضلاب می چسبند و در مرور زمان باعث ایجاد گرفتگی خواهد شد. به طور کلی گرفتگی لوله فاضلاب بر اثر رسوبات در ساختمانهای بیشتر دیده می‌شود که سیستم لوله کشی فاضلاب آنها و جنس لوله فاضلاب چدنی است.
  •  ریختن مو  دستمال کاغذی و…: ریختن مو و دستمال کاغذی درون لوله فاضلاب باعث ایجاد گرفتگی لوله فاضلاب می کند . بیشتر گرفتگی های لوله فاضلاب که درون حمام اتفاق می افتد  به دلیل ریختن مو درون لوله فاضلاب است. راه حل رفع این مشکل استفاده از درپوش ها و صافی ها برای لوله فاضلاب است.

گرفتگی لوله فاضلاب گاهی اوقات از درون واحد اتفاق می‌افتد و مربوط به سیستم لوله کشی فرعی یا لوله کشی درون واحد شما می شود. در برخی از اوقات هم گرفتگی لوله فاضلاب بر اثر مسدود شدن لوله فاضلاب اصلی ساختمان یا همان شاه لوله می باشد. معمولا گرفتگی های لوله فاضلاب اصلی ساختمان بسیار شدید است .  هنگامی که لوله اصلی ساختمان  دچار گرفتگی لوله شود ممکن است که آب های فاضلاب برگشتی از واحد اول بالا بزند . پس اگر شما طبقه اول هستید و از خروجی های فاضلاب شما آب بالا زد بدانید که به دلیل گرفتگی لوله فاضلاب این اتفاق افتاده است . زمانی که گرفتگی لوله فاضلاب اصلی به وجود می‌آید تمام خروجی های فاضلاب منزل در گیر این گرفتگی خواهد شد . یعنی اگر شما در هر کدام از خروجی های فاضلاب مانند توالت فرنگی یا توالت ایرانی کفشوی آشپزخانه یا فاضلاب حمام استفاده کنید آب بالا میزند.اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب اصلی ساختمان شدید بلافاصله  از طبقات بالایی خود درخواست کنید که به هیچ وجه از آب استفاده نکنند .

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب

اگر بهترین راه برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب را از ما بپرسید به شما می گوییم که بهترین روش رفع گرفتگی لوله فاضلاب تنها استفاده از خدمات لوله بازکنی است. فنر برقی و دستگاه ژنراتور که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می شود تنها راه حل قطعی و تضمینی بازکردن لوله فاضلاب مسدود شده می باشد دستگاه ژنراتور برقی با قدرت بسیار بالایی که در حین انجام کار دارد می تواند هر نوع گرفتگی لوله را به آسانی باز کند و اگر شی یا رسوبات داخل لوله باشد آن را از بین ببرد.  گرفتگی لوله فاضلاب قبل از اینکه رخ دهد ممکن است که علائم و نشانه‌های داشته باشد که به شما هشدار دهد. بسیاری از افراد با نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب آشنا هستند.

  • تخلیه نشدن آب
  • دیر تخلیه شدن آب
  • بالا زدن آب
  • خروج آب از لوله فاضلاب داخل دیوار(درسینک آشپزخانه )
  • برگشت آب در زمان تخلیه کردن توالت فرنگی
  • بوی بد فاضلاب
  • حشرات موذی

 مواردی که در بالا به آن اشاره شد برخی از نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب هستند. هر زمان با هر یک از این نشانه ها رو به رو شدید بهتر است از خدمات لوله بازکنی کمک بگیرید. مراکز بسیار زیادی هستند که خدمات لوله بازکنی را ارائه می دهند. این مراکز باید دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  • این مراکز باید خدمات لوله بازکنی را به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان قرار دهند.
  •  تمامی استادکاران مجموعه ها باید از بین استادکار ماهر و با تجربه و با سابقه کاری بالا انتخاب شوند.
  • ارائه خدمات لوله بازکنی باید به صورت فوری و سریع اتفاق می‌افتد .
  • خدمات لوله بازکنی ارائه شده باید با ضمانت و تضمین ۱۰۰ درصدی رفع و مشکل همراه باشد .
  • خدمات لوله بازکنی که توسط استادکاران ارائه می‌شود باید بدون کثیف کاری، بدون آسیب به لوله فاضلاب و بدون آسیب به لوازم منزل شکل بگیرد .
  • مراکز ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی نباید از اسیدهای لوله بازکن برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنند .
  • مراکز ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی و استادکاران لوله بازکنی نباید به دلایلی همچون استفاده از نظام لوله بازکنی و یا استفاده از اسیدهای لوله بازکن درخواست مبلغ بیش از حد از مشتری داشته باشد.
  • مراکز ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی باید نرخ و دستمزد خود را طبق نرخ و تعرفه اتحادیه تعریف کنند .

لوله بازکنی شبانه روزی با خدمات تاسیسات غرب تهران

مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران تمامی خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان از جمله خدمات رفع گرفتگی سینک آشپزخانه، رفع گرفتگی توالت ایرانی و رفع گرفتگی توالت فرنگی ، رفع گرفتگی فاضلاب حمام ، رفع گرفتگی لوله فاضلاب پشت بام و پارکینگ و… می باشد . در خدمات لوله بازکنی شبانه روزی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران که توسط استادکاران با تجربه و ماهر ارائه می شود برای رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب از دستگاه فنر برقی و ژنراتور استفاده میشود.استفاده از این دستگاه توسط استاد کاران ماهر ما این تضمین را به شما می دهد که مشکل شما به طور کامل و تضمینی برطرف میشود.برخی از ویژگی های لوله بازکنی شبانه روزی خدمات تاسیسات غرب تهران :

  1. اعزام استادکار به صورت ۲۴ ساعته ( ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی )
  2. اعزام سریع و فوری نیرو به محل
  3. بهره گیری از استادکاران با تجربه و مطمئن
  4. تجربه بیش از ۲۵ سال در زمینه ارائه خدمات لوله بازکنی و تاسیسات ساختمان
  5. ارائه خدمات لوله بازکنی به صورت تضمینی و رفع ۱۰۰ درصدی مشکل شما
  6. رفع مشکل گرفتگی بدون استفاده از اسید لوله بازکنی و یا سه نظام لوله بازکن
  7. اعزام استادکاران قابل اعتماد و دارای گواهی عدم سوء پیشینه

هر زمانی که نیاز به لوله بازکنی شبانه روزی تهران برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب خود داشتید میتوانید تنها با مراجعه به سایت مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران به ادرس https://www.khadamatthehran.ir/ درخواست خود را ثبت کنید.همچنین در قسمت وبلاگ این سایت بیش از ۱۰۰۰ مطلب آموزشی برای شما قرار گرفته تا در صورت بروز مشکلات تاسیسات ساختمان و گرفتگی لوله فاضلاب بتوانید خودتان اقدام به رفع آن ها کنید.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای خدمات تاسیسات غرب تهران ، لوله بازکنی شبانه روزی در تهران بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.