جزئیات برگزاری امتحان نهایی در تهران/ امتحان حضوری مختص ۶ هزار دانش‌آموز پایتخت - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 36125
  پرینتخانه » اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : 06 دی 1399 - 9:22 |

جزئیات برگزاری امتحان نهایی در تهران/ امتحان حضوری مختص ۶ هزار دانش‌آموز پایتخت

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ظرفیت‌ حوزه‌های امتحان نهایی پایه دوازدهم شهر تهران 2 برابر شده است و هیچ حوزه‌ای نباید بیشتر از 120 دانش‌آموز داشته باشد.
جزئیات برگزاری امتحان نهایی در تهران/ امتحان حضوری مختص ۶ هزار دانش‌آموز پایتخت

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره نحوه برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم شهر تهران، اظهار کرد: امتحانات نهایی دی ماه مختص دانش‌آموزانی است که جاماندگان خرداد و شهریور هستند و مبتدی نیستند؛ البته امتحانات به سبک خرداد و شهریور برگزار می‌شود. 

وی افزود: در خرداد ماه حدود ۶۸ هزار دانش‌آموز داشتیم و با هزینه ۱۰ هزار میلیارد تومان اضافه بر سازمان توانستیم با مجوز اخذ شده از ستاد مقابله با کرونا و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی آزمون را بدون هیچ مشکلی برگزار کنیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: در دی ماه نیز حدود ۶ هزار دانش‌آموز داریم؛ همچنین حدود ۵۰-۴۰ حوزه امتحانی در نظر گرفته‌ایم که این ظرفیت ۲ برابر شده است و هیچ حوزه‌ای نباید بیشتر از ۱۲۰ دانش‌آموز داشته باشد. 

 فولادوند گفت: فاصله بین صندلی‌ها در هر حوزه امتحانی یک متر و ۸۰ تا ۲ متر در نظر گرفته شده و برای برگزاری آزمون پایه دوازدهم از ستاد مقابله با کرونا مجوز دریافت کرده‌ایم. 

| منبع خبر : فارس
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای جزئیات برگزاری امتحان نهایی در تهران/ امتحان حضوری مختص ۶ هزار دانش‌آموز پایتخت بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.